Semestar: 7
ECTS: 4
Predavanja: 15
Vježbe: 30
Samostalni rad: 75
Šifra kolegija: 24-222-0095
Semestar: 7
ECTS: 4
Predavanja: 15
Vježbe: 30
Samostalni rad: 75
Šifra kolegija: 24-222-0095

Naziv predmeta:


Upravljanje agencijskim poslovanjem

Nastavnici:



Opis:


Cilj modula je objasniti koncept organizacije marketinške agencije kao suvremenog oblika poslovnog organiziranja u kojem se intenzivno koriste informacijska i internetska tehnologija.

Ciljevi ovog modula su omogućiti studentima da:
- definiraju portfelj usluga na temelju internih sposobnosti marketinške agencije kao i vanjskih tržišnih sila,
- pruže izvrsnu uslugu klijentima,
- organiziraju poslovanje i učinkovitost koristeći postupke, alate i uzimajući u obzir pravne aspekte poslovanja,
- osiguraju upravljanje troškovima i steknu profitabilnost.
Modul podučava studente utjecaju tehnologije na marketinšku agenciju. Studenti će naučiti kako pokrenuti marketinšku agenciju od nule, uzimajući u obzir sve unutarnje i vanjske čimbenike koji utječu na poslovni uspjeh.
Vještine stečene kroz ovaj modul bit će izvrstan dodatak temeljnim marketinškim vještinama razvijenim kroz druge module i značajno će doprinijeti razvoju učenika kao kompletnih poslovnih profesionalaca. Ovaj modul priprema studente za ulazak u agencijski, ali i poduzetnički svijet.
Studenti će naučiti:
Povijest razvoja marketinških agencija. Pojava digitalnih agencija. Trendovi u digitalnom marketingu.
Digitalna agencija kao uslužno poduzeće.
Stručna, iskusna i efikasna firma
Profitabilnost i gubitak. Stare navike organizacija i njihov utjecaj na poslovanje.
Vrste partnerstava. Uređivanje odnosa. Distribucija profita. Odgovornosti partnera
Praćenje i predviđanje trendova. Novi radni prostori. Potrebe klijenata. Budućnost digitalne

Literatura:


Obavezna literatura:
1. Maister, D. H. (1997) Managing the professional service firm, Free Press, New York (selected chapters)
2. Smart Insights (2021) Smart Insights [Online]. Available at: https://www.smartinsights.com/ (Accessed: 26 April 2021)
3. Google Inc. (2021) Think with Google [Online]. Available at: https://thinkwithgoogle.com (Accessed: 20 April 2021)
4. Google Inc. (2021) Think with Google [Online]. Available at: https://thinkwithgoogle.com (Accessed: 20 April 2021)

Dopunska literatura:
Aquila, A. J.; Marcus, B. W. (2004) Client at the Core, Wiley, New York, NY (selected chapters)
Enns, B. (2018) The Win Without Pitching Manifesto, Gegen Press, [s.l] (selected chapters)
Centaur Media (2021) Econsultancy [Online] Available at: (Accessed: 27 April 2021)
AdWeek (2021) AdWeek [Online] Available at (Accessed: 27 April 2021)
Entrepreneur Media Inc. (2021) Entrepreneur [Online] Available at (Accessed: 02 May 2021)
Patel, N. (2021) Neil Patel [Online] Available at (Accessed: 02 May 2021)
Clio Awards (2021) Ads of the World, Available at: (Accessed: 20 April 2021)
IAB (2021) IAB Europe [Online]. Available at: (Accessed: 20 April 2021)
Marketing Journal (2021) Marketing Journal [Online]. Available at: (Accessed: 27 April 2021)
(2021) Marketing Land [Online] Available at: (Accessed: 27 April 2021)