Semestar: 8
ECTS: 6
Predavanja: 30
Vježbe: 30
Samostalni rad: 120
Šifra kolegija: 24-222-0098
Semestar: 8
ECTS: 6
Predavanja: 30
Vježbe: 30
Samostalni rad: 120
Šifra kolegija: 24-222-0098

Naziv predmeta:


Upravljanje markom u digitalnom dobu

Nastavnici:



Opis:


Cilj ovog modula je omogućiti studentima da nauče:
- primijeniti koncepte brenda i upravljati njegovom ulogom u tradicionalnom marketingu, digitalnom marketing i na digitalnim platformama,
- primijeniti alate za upravljanje reputacijom i upravljati reputacijom u digitalnom i nedigitalnom okruženju

Ovaj modul upoznaje studente s konceptom brenda i objašnjava njegovu ulogu u tradicionalnom marketingu, digitalnom marketingu i na digitalnim platformama. Studenti će imati priliku proučavati važna, ključna područja brenda, njegovu strukturu i arhitekturu te proučavati i predstaviti antropomorfni brend primjenjiv u suvremenom digitalnom svijetu. Studenti će od početka moći upravljati reputacijom brenda imajući u vidu digitalno okruženje kao odlučujući čimbenik, posebno kada je riječ o dionicima digitalnog brenda, društvenoj distribuciji i promjenama u moći koje omogućavaju dionicima da samostalno utječu na brend.

Studentima je važno pohađati ovaj modul kako bi naučili učinkovito koristiti alate i kanale za komunikaciju brenda u cilju očuvanja, jačanja i izdvajanja poslovne organizacije kao brenda, te postizanje poslovnih ciljeva pod utjecajem brenda. Studenti će moći raditi na start-up brendu i predstaviti ga digitalnom tržištu. Nadalje, studenti će naučiti mjeriti, održavati i unaprjeđivati reputaciju i sentimentalnost vezanu uz digitalni brend, kao i razumjeti te holistički pristupati brendu iz perspektive unutarnjih i vanjskih dionicima.
Studenti će naučiti:
Procijeniti i preporučiti uvjete i elemente potrebne za uvođenje uspješnog brenda u digitalno okruženje
Uvod i važnost brendova
Brendiranje u digitalnom
Upravljanje brendom
Identitet brenda i pozicioniranje brenda
Neophodni sastavni dijelovi brenda za digitalni opstanak
Kapital brenda i putovanje kupca
Gostujući predavač: Razvoj identiteta brenda
Strategije za održavanje reputacije brenda u digitalnom
Arhitektura brenda
Rast brenda
Komunikacija brenda
Uloge i funkcije strategija
Gostujući predavač: Uloga upravljanja brendom u kompaniji
Praćenje brenda
Novo upravljanje brendom

Literatura:


Obavezna literatura:
1. Cornelissen, J. (2017) Corporate Communication: A Guide to Theory and Practice. 5th edn. London: SAGE Publications
2. Kapferer, J.N. (2012) The New Strategic Brand Management: Advanced Insights and Strategic Thinking (New Strategic Brand Management: Creating and Sustaining Brand Equity). 5th edn. London: Kogan Page Limited.

Dopunska literatura:
Rowles, D. (2020) Digital Branding: A Complete Step-by-Step Guide to Strategy, Tactics, Tools and Measurement. 2nd edn. London: Kogan Page Limited.
Neumeier, M. (2005) Brand Gap, The: Revised Edition. [n.k.], Berkeley, CA: New Riders.
Moore, G. (2014) Crossing the Chasm: Marketing and Selling Disruptive Products to Mainstream. 3rd edn. New York NY: Harper Business.
Pulizzi, J. (2013) Epic Content Marketing: How to Tell a Different Story, Break through the Clutter, and Win More Customers by Marketing Less. [n.k.], New York, NY: McGraw-Hill Education.
Russell, A. (2020) The Influencer Code: How to Unlock the Power of Influencer Marketing. [n.k.], Hobart, NY: Hatherleigh Press.
(2021) Mediatoolkit blog, [Online]. Available at: (Accessed: 5 May 2021)
(2021) Reputation X, [Online]. Available at: (Accessed: 5 May 2021)
(2021) Status Labs Blog, [Online]. Available at: (Accessed: 5 May 2021)
(2021) The Shelf, [Online]. Available at: (Accessed: 5 May 2021)