Semestar: 3
ECTS: 5
Predavanja: 30
Vježbe: 15
Samostalni rad: 105
Šifra kolegija: 24-521-0337
Semestar: 3
ECTS: 5
Predavanja: 30
Vježbe: 15
Samostalni rad: 105
Šifra kolegija: 24-521-0337
Naziv predmeta:
Psihologija potrošačkog ponašanja
Opis:
Cilj ovog modula je omogućiti studentima da:
- steknu znanja iz opće i primijenjene psihologije koja su važna za razumijevanje tržišnih komunikacija
- razviju vještine analiziranja i predviđanja ponašanja potrošača.
Ovaj modul podučava studente o tržišnim komunikacijama i psihološkim načelima ponašanja potrošača. Raspravom o etici i raznolikosti priprema studente za specifične teme i trendove ponašanja potrošača i potiče ih da znanja iz psihologije stečena na ovom modulu primjenjuju na sve ostale module ovog studijskog programa.
Za studente je važno polagati ovaj modul kako bi razvili vještine analiziranja i predviđanja ponašanja potrošača. Po završetku modula studenti će biti u mogućnosti primijeniti svoja znanja iz psihologije u komunikaciji s klijentima i krajnjim korisnicima dizajnerskih usluga, što će pridonijeti ukupnom skupu vještina za njihovo buduće zaposlenje.
Studenti će naučiti:
procijeniti ulogu psihologije u tržišnim komunikacijama
stvarati promotivne poruke na temelju psiholoških otkrića o komunikaciji i promjeni stava
povezati psihološka otkrića o marketinškim aktivnostima i ponašanju potrošača
protumačiti otkrića o psihologiji ponašanja potrošača korisnicima dizajna
kritički raspraviti pitanja vezana uz etiku i kulturnu raznolikost u ponašanju potrošača
predvidjeti suvremene teme o potrošačkom ponašanju korisnika dizajna
Literatura:
Obavezna literatura:
1.Weinschenk, S. (2011) 100 Things Every Designer Needs to Know about People. Berkeley: New Riders
Dopunska literatura:
1.Schiffman, L. G., and Kanuk, L. L. (2009) Consumer behavior. Harlow, England: Prentice Hall.
2.Solomon, M. R. (2013) Consumer Behaviour: Buying, Having, and Being, 10th global edition. New Jersey: Prentice-Hall.
3.Kahneman, D. (2013) Thinking, Fast and Slow. Stuttgart: Macmillan.
4.Graf, P. (eds.) and Dozois, D. J. (eds.) (2021) Handbook on the State of the Art in Applied Psychology. New Jersey: John Wiley and Sons.
5.Norman, D. (2013) The design of everyday things: Revised and expanded edition. New York: Basic books.
6.Leech, J. (2013) Psychology for designers. Bristol: Mrjoe press.