Semestar: 4
ECTS: 5
Predavanja: 15
Vježbe: 30
Samostalni rad: 105
Šifra kolegija: 24-521-0348
Semestar: 4
ECTS: 5
Predavanja: 15
Vježbe: 30
Samostalni rad: 105
Šifra kolegija: 24-521-0348

Naziv predmeta:


Vizualno oblikovanje 3 - Vizualni identitet

Nastavnici:



Opis:


Cilj ovog modula je omogućiti studentima da:
- nauče koristiti temeljne principe dizajna vizualnih komunikacija razviju ideje koje će istražiti i producirati u valjane kreativne ideje za upotrebu na tržištu
- stvore i dizajniraju logotip, vizualni identitet i osnovnu knjigu marke s predmetnom i tržišnom primjenom.
Ovaj modul podučava studente stvaranju valjanih logotipa koristeći napredne principe dizajniranja vizualnog identiteta u vezi s porukom i sadržajem koji prenosi, kroz odabir točnih vizualnih elemenata, kompozicije, međusobnim odnosima logotipa, asocijacije marki i vizualnim identitetom. Modul čini okosnicu programa jer kombinira prethodne module vizualnog dizajna, tipografije, fotografije i povijesti vizualnog dizajna čineći napredne funkcije dizajna tržišne komunikacije: praktičnost, simbolizam i estetiku. Baziran je na projektima i studentima pruža uvid u to kako stvoriti napredne kreativne koncepte unutar industrije dizajna komunikacija.
Studenti polažu ovaj modul kako bi stekli samopouzdanje u kreativnim procesima i u dizajnerskom razmišljanju, te sposobnost predstavljanja i obrane svoje ideje na tržištu/klijentu. Studenti će steći sposobnosti za istraživanje kreativnog briefa, postavljanje pitanja za istraživanje dizajna, vizualno definiranje natjecanja, analizu mišljenja i asocijacija u vezi s temom dizajna. Također će biti izloženi razradi i stvaranju vizualnih identiteta i njihovih zajedničkih sredstava komunikacije, svladavanju osnovnih principa dizajniranja vizualnih sustava i njihovih elemenata, te sredstava komunikacije, kako bi svladali izradu osnovnih elemenata knjige marke.
Studenti će naučiti:
Stvarati dizajn identiteta kroz analitičko promišljanje i istraživanje.
Sintetizirati istraživačke vrijednosti i primijeniti moodboard na dizajn identiteta.
Dizajnirati kreativni koncept za subjekt s primjenama.
Razvijati kreativni koncept za subjekt i elemente knjige marke.

Literatura:


Obavezna literatura:
1.Wheeler A. (2017) Designing Brand Identity: An Essential Guide for the Whole Branding Team, 5th Edition, New Jersey, John Wiley and Sons

Dopunska literatura:
1.Millman D. (2012) Brand Bible: the complete guide to building, designing, and sustaining brands, Massachusetts, Rockport Publishers
2.Ambrose G., Harris P. (2009) The Fundamentals of Graphic Design, Lausanne, AVA Publishing