Semestar: 5
ECTS: 5
Predavanja: 15
Vježbe: 30
Samostalni rad: 105
Šifra kolegija: 24-521-0357
Semestar: 5
ECTS: 5
Predavanja: 15
Vježbe: 30
Samostalni rad: 105
Šifra kolegija: 24-521-0357
Naziv predmeta:
Branding - Osobni identitet
Nastavnici:
Opis:
Modul se temelji na temeljnim načelima brendiranja s idejama za istraživanje, istraživanje i razumijevanje važnosti valjane strategije brendiranja za tržišni uspjeh. Kroz praktični dio tečaja studenti će preuzeti niz zadataka kako bi prošli kroz proces i osnovne faze izgradnje brenda. Kroz teorijsku osnovu i pozitivne primjere studenti će se upoznati sa složenošću korporativnog identiteta i oblicima aktivne komunikacije brenda.
Modul čini podršku drugim modelima programa kojima je potrebna implementacija strategije brendiranja u projektnim zadacima. Studenti će moći razumjeti važnost brendova i proces razvoja brenda, s ciljem da do kraja razreda učenik ima vještine postati vrijedan član branding tima.
Studenti će naučiti:
Procijeniti i interpretirati temeljne pretpostavke brenda i važnost brendiranja.
Kritički procijeniti elemente vizualnosti i komunikacije brenda, fokusirajući se na korporativno i osobno brendiranje.
Predvidjeti procese istraživanja i definiranja strategije brenda.
Predvidjeti elemente procesa definiranja vizualnosti i komunikacije brenda.
Literatura:
Obavezna literatura:
1. Wheeler A. (2012) Designing Brand Identity: An Essential Guide for the Whole Branding Team, 4th Edition, John Wiley and Sons, Hoboken
Dopunska literatura:
1.Heding T., Knudtzen C. F., Bjerre M. (2009) Brand Management Research, theory and practice, Routledge, New York
2.Millman, D.(2012) Brand Bible: The Complete Guide To Building, Designing, And Sustaining Brands, Rockport Publishers, Beverly