Semestar: 6
ECTS: 5
Predavanja: 15
Vježbe: 30
Samostalni rad: 105
Šifra kolegija: 24-521-0367
Semestar: 6
ECTS: 5
Predavanja: 15
Vježbe: 30
Samostalni rad: 105
Šifra kolegija: 24-521-0367

Naziv predmeta:


Branding - Korporativni identitet

Nastavnici:



Opis:


Ovaj modul upoznaje studente s razumijevanjem međukulturnog procesa strateškog karaktera, integriranog dizajna i razvoja branda.
Modul će predstaviti dizajn kao strateški alat za prisutnost temeljenu na identitetu u tržišnim dimenzijama marke, s naglaskom na upravljanje dizajnom kako bi se brand razumio kao sustav i proces. Modul čini podršku drugim modelima programa kojima je potrebna implementacija strategije brendiranja u projektnim zadacima. Studenti će naučiti kontrolirati kooperativne procese kreativnosti i steći strateške i konceptualne vještine u osmišljavanju integrirane komunikacije branda. Za stvaranje rješenja s utjecajem i relevantnošću bit će potrebno temeljito razumijevanje i suradnja s relevantnim društvenim skupinama istraživanjem koncepta "društvene skulpture".
Studenti će upoznati Temeljito razumijevanje i angažman s relevantnim društvenim skupinama kroz istraživanje koncepta "društvene skulpture" bit će potrebno za generiranje rješenja s utjecajem i relevantnošću. Kroz praktični dio tečaja studenti će preuzeti niz zadataka kako bi prošli kroz proces izgradnje branda.
Studenti će naučiti:
Stratešku važnost komunikacije brenda naučit će orkestrirati kampanje s društveno-političkom, ekonomskom, ekološkom dimenzijom.
Mogućnost predlaganja kreativnih koncepata koji se bave društvenim pitanjima, primijenjenih na razne odgovarajuće medijske kuće, u fokusu je ovog modula uz rad kao član multidisciplinarnog kreativnog tima.

Literatura:


Obavezna literatura:
1. Millman, D. (2012) Brand Bible: The Complete Guide to Building, Designing, And Sustaining Brands, Rockport Publishers, Beverly

Dopunska literatura:
1.Heding T., Knudtzen C. F., Bjerre M. (2009) Brand Management Research, theory and practice, Routledge, New York