Semestar: 1
ECTS: 6
Predavanja: 15
Vježbe: 30
Samostalni rad: 135
Šifra kolegija: 24-131-0441
Semestar: 1
ECTS: 6
Predavanja: 15
Vježbe: 30
Samostalni rad: 135
Šifra kolegija: 24-131-0441

Naziv predmeta:


Razvoj proizvoda i usluga

Nastavnici:



Opis:


Ovaj kolegij upoznaje studente sa svim fazama razvoja novih proizvoda, od inicijalne ideje do uspješnog lansiranja na tržište. Kroz interaktivna predavanja i brojne primjere, studenti će dobiti detaljno razumijevanje suvremenih pristupa razvoju proizvoda kao i odgovarajućih strategija i metodologija. Na kraju kolegija, studenti će biti opremljeni znanjem i alatima potrebnim za uspješno vođenje razvojnog procesa novih proizvoda u dinamičnom poslovnom okruženju.

Glavni ciljevi kolegija su:
Upoznati studente s uspješnim okvirima, strategijama, poslovnim modelima i alatima, rizicima i preprekama za uvođenje novih inovativnih proizvoda i usluga.
Postići da studenti razviju vještine za procjenu, razvoj i uvođenje novih proizvoda ili usluga.
Studenti će naučiti:
Koncept inovacije proizvoda.
Faze razvoja inovacije.
Koji različiti tipovi razvojnih procesa postoje, koje su njihove prednosti i ograničenja, i kako se koriste u poslovnoj praksi.
Kako izabrati razvojni proces i prilagoditi ga poduzeću i inovaciji.
Koje tehnike i strategije postoje u različitim razvojnim fazama i kako ih koristiti u poslovnoj praksi.

Literatura:


Obavezna literatura:
1. Crawford, C. M., Di Benedetto, C. A. (2014) New Products Management. 11th edn. McGraw-Hill Education.

Dopunska literatura:
1. Urban, G. L., J. R. Hauser (1993) Design and Marketing of New Products. 2nd edn. Prentice-Hall.
2. Moore, G. A. (2014) Crossing the Chasm: Marketing and Selling Disruptive Products to Mainstream Customers. 3rd edn. Collins Business Essentials.
3. Ulrich, K., Eppinger, S., Yang, M. C. (2020) Product Design and Development. 7th edn. McGraw-Hill Education.
4. Knapp, J., Zeratsky, J., Kowitz, B. (2016) Sprint: How to Solve Big Problems and Test New Ideas in Just Five Days. Illustrated Edition. New York: Simon and Schuster.