Semestar: 2
ECTS: 6
Predavanja: 30
Vježbe: 30
Samostalni rad: 120
Šifra kolegija: 24-233-0426
Semestar: 2
ECTS: 6
Predavanja: 30
Vježbe: 30
Samostalni rad: 120
Šifra kolegija: 24-233-0426

Naziv predmeta:


Interaktivni marketing

Nastavnici:



Opis:


Ciljevi ovog kolegija su omogućiti studentima stjecanje znanja o:
teoretskim osnovama interaktivnog marketinga
utjecaju digitalnog marketinga na uspješnost poslovanja
osnovnim tehnikama i alatima digitalnog marketinga
Kolegij Digitalni marketing obrađuje tehnološke aspekte modernog marketinga u kontekstu digitalizirane ekonomije i potrošačkog iskustva. Kroz niz predavanja, radionica i studija slučaja, studenti će se upoznati s osnovama digitalnog marketinga, uključujući strategije, alate i tehnike koje su neophodne za uspjeh u ovom dinamičnom području. Kolegij će istražiti kako digitalne tehnologije transformiraju tradicionalne marketinške prakse, naglašavajući važnost integracije digitalnih kanala u cjelokupnu marketinšku strategiju. Studenti će naučiti kako analizirati digitalno tržišno okruženje, identificirati i iskoristiti digitalne marketinške prilike, te razviti i implementirati učinkovite digitalne marketinške kampanje. Poseban naglasak bit će na razumijevanju korisničkog iskustva i upravljanju online odnosima s klijentima, kao i na korištenju analitike za mjerenje i poboljšanje učinkovitosti digitalnih marketinških inicijativa.
Za studente je važno da pohađaju ovaj kolegiji ukoliko žele postići dodatnu specijalizaciju iz područja marketinga. Nadalje, studenti će stjecati i praktične vještine i znanja koja su izuzetno tražena u industriji digitalnog marketinga.

Studenti će naučiti o:
teoretskim osnovama interaktivnog marketinga
analizi digitalnog okruženja
postupku analize digitalnog okruženja
razvoju digitalnih marketinških strategija
alatima digitalnog marketinga, kao što su marketing sadržajem, email marketing, marketing na tražilicama i digitalno oglašavanje
upravljanju online iskustvom korisnika
planiranju i implementaciji kampanje u digitalnim medijima
marketinškim metrikama u digitalnom marketingu
trendovima u digitalnom marketinškom mediju


Literatura:


Obavezna literatura:
1. Kingsnorth, S. (2022) Digital Marketing Strategy: An Integrated Approach to Online Marketing (3rd ed.). London: Kogan Page.
2. Red and Yellow (2022) eMarketing: The essential guide to marketing in a digital world (7th ed.). Cape Town: The Red and Yellow Creative School of Business.

Dopunska literatura:
1. Cutler, K. (2023) Search Marketing: A Strategic Approach to SEO and SEM. London: Kogan Page.
2. McDonald, J. (2024) Social Media Marketing Workbook: How to Use Social Media for Business. San Jose: JM Internet Group.