Semestar: 3
ECTS: 6
Predavanja: 15
Vježbe: 30
Samostalni rad: 135
Šifra kolegija: 24-233-0432
Semestar: 3
ECTS: 6
Predavanja: 15
Vježbe: 30
Samostalni rad: 135
Šifra kolegija: 24-233-0432
Naziv predmeta:
Upravljanje kreativnim procesima
Nastavnici:
Opis:
Ovaj kolegij upoznaje studente s teorijama i praksama upravljanja kreativnim procesima, a čije je poznavanje nužno za uspješnu provedbu projekata vizualnih komunikacija. Studenti će ovladati alatima i tehnikama potrebnim za realizaciju dizajnerske ideje i učinkovito upravljanje suradničkim procesom s klijentima te članovima vlastitog tima. Osim teorijskih koncepata koji će se obrađivati na predavanjima, kolegij se temelji i na projektnim zadacima oblikovanim na način da kod studenata razvijaju kompetencije metodičkog planiranja, učinkovitog provođenja te upravljanja različitim fazama ciklusa razvoja kreativnih projekata.
Kolegij proširuje znanja i vještine studenata u razvoju dizajnerskih rješenja koja zadovoljavaju marketinške ciljeve klijenata, pružajući taktički naglasak na koordinaciju i usmjeravanje kreativnih resursa za postizanje navedenih ciljeva. Studenti će razviti vještine upravljanja timovima i postupcima potrebnim za pretvaranje kreativnog koncepta u gotov dizajnirani rad, bez obzira na vrstu projekta. Kolegij uključuje i nadzor kreativnog procesa, planiranje resursa i budžetiranje te metode nadzora i kontrole.
Studenti će naučiti o:
ulozi i značenju kreativnosti te upravljanju kreativnim procesima,
oblikovanju projektnog zadatka te određivanju potrebnih resursa i budžeta,
dinamici timskog rada i motiviranju članova tima,
metodama i tehnikama upravljanja timovima,
metodama za generiranje ideja i rješenja problema,
načinima evaluacije ideja i prijedloga rješenja problema,
budžetiranju i financijskog održivosti projekta,
ulozi komunikacijskih tehnika u kontekstu razvoja odnosa s klijentima,
teorijama i tehnikama upravljanja odnosima s klijentima.
Literatura:
Obavezna literatura:
1. Stone T.L. (2010) Managing the Design Process - Implementing Design. Beverly: Rockport Publishers.
Dopunska literatura:
1. Best K. (2017) Fundamentals of Design Management. London: Bloomsbury Visual Arts.
2. Stone T.L. (2010) Managing the Design Process - Concept Development. Beverly: Rockport Publishers.