Semestar: 2
ECTS: 5
Predavanja: 15
Vježbe: 30
Samostalni rad: 105
Šifra kolegija: 24-233-0413
Semestar: 2
ECTS: 5
Predavanja: 15
Vježbe: 30
Samostalni rad: 105
Šifra kolegija: 24-233-0413
Naziv predmeta:
Neuromarketing
Nastavnici:
Opis:
Ciljevi kolegija Neuromarketing su omogućiti studentima stjecanje znanja o:
osnovnim principima i teorijama neuromarketinga, kako bi razumjeli dodirne točke marketinga i neuroznanosti te njegovu primjenu u razumijevanju ponašanja potrošača,
neuroznanstvenim metodama koje se koriste za proučavanje potrošačkih preferencija, odlučivanja i reakcija na marketinške podražaje,
primjeni neuromarketinga u razvoju efikasnijih marketinških strategija, proizvoda i oglašavanja,
tome kako neuromarketing može unaprijediti tradicionalne marketinške prakse.
Kolegij Neuromarketing usmjeren je na povezivanje teoretskih znanja iz neuroznanosti i njihove praktične primjene u marketinškoj praksi, omogućavajući studentima razvoj kompetencija potrebnih za inovativno i etičko primjenjivanje neuromarketinga u poslovanju. Kroz predavanja, studije slučaja i praktične vježbe, studenti će istražiti kako se neuroznanstvene tehnike mogu koristiti za bolje razumijevanje i predviđanje ponašanja potrošača, te kako te informacije mogu poboljšati marketinške strategije i kampanje. Cilj je ovog kolegija osposobiti studente za kritičku analizu i primjenu neuromarketinga u različitim sektorima industrije, te promicanje etičkih standarda u primjeni neuromarketinga.
Studenti će naučiti o:
razvoju i temeljnim teorijama koje povezuju neuroznanost i marketing, te kako se ove teorije primjenjuju za razumijevanje potrošačkog ponašanja
neuroznanstvenim metodama u marketingu i tehnologijama koje se koriste za mjerenje reakcija potrošača na marketinške podražaje
analizi potrošačkog ponašanja kroz neuroznanstvenu perspektivu,
primjeni neuromarketinga u strategijama brendiranja i oglašavanja,
etičkim pitanjima i implikacijama u neuromarketingu,
dizajnu i provedbi neuromarketing istraživanja te interpretaciji rezultata istraživanja,
vještinama potrebnim za primjenu neuromarketinga.
Literatura:
1. Ramsøy, T. Z. (2015) Introduction to Neuromarketing and Consumer Neuroscience. Rorvig: Neurons Inc.