Semestar: 3
ECTS: 4
Predavanja: 30
Vježbe: 15
Samostalni rad: 75
Šifra kolegija: 24-531-0529
Semestar: 3
ECTS: 4
Predavanja: 30
Vježbe: 15
Samostalni rad: 75
Šifra kolegija: 24-531-0529
Naziv predmeta:
Branding 2 - Identitet proizvoda
Opis:
Ovaj modul uvodi studente u znanje i razumijevanje međukulturnog procesa strateškog karaktera, integriranog dizajna i razvoja brenda.
Modul će studente upoznati s idejama dizajna kao strateškog alata za prisutnost zasnovanu na identitetu na tržišnim dimenzijama branda, s naglaskom na upravljanje dizajnom kako bi se brend shvatio kao sustav i proces. Modul se predaje na principu ostalih modula ovog studijskog programa čiji fokus uključuje provođenje strategije brendiranja u zadatke dizajna. Studenti će naučiti kontrolirati procese zajedničke kreativnosti i steći strateške i konceptualne vještine u dizajnu integrirane komunikacije branda.
Studenti će naučiti stratešku važnost komunikacije brenda i organizirati kampanje s društveno-političkim, ekonomskim i ekološkim dimenzijama. Studenti će naučiti kako predlagati kreativne koncepte koji se bave društvenim problemima i primijeniti ih na razna prikladne medije, kao i raditi kao član multidisciplinarnog kreativnog tima.
Kroz praktični dio modula studenti će odraditi niz zadataka kako bi prošli kroz proces izgradnje brenda.
Vještine stečene ovim modulom su iznimno važan dodatak ključnim vještinama stečenim kroz druge module.
Literatura:
Obvezna literatura:
1. Millman, D.(2012) Brand Bible: The Complete Guide To Building, Designing, And Sustaining Brands, Rockport Publishers, Beverly
Preporučena literatura:
1. Johnson, M. (2012) Problem Solved, Phaidon Press, New York
2. Langwost, R. (2005) How to catch the Big Idea, Publicis, [s.l.]
3. Cobley, P., Jansz, L. (2010) Introducing Semiotics: A Graphic Guide, Icon Books Ltd, London
4. Wheele,r A. (2017) Designing Brand Identity: An Essential Guide for the Whole Branding Team, John Wiley and Sons, Hoboken
Dodatna literatura:
1. Margolin, V., Vukić, F. (2009) Croatian Design Now, Upi-2M Books, [s.l.]
2. Lidwell, W., Holden, K., Butler, J, (2010) Universal Principles of Design, Rockport Publishers, Beverly