Semestar: 3
ECTS: 4
Predavanja: 30
Vježbe: 15
Samostalni rad: 75
Šifra kolegija: 24-531-0530
Semestar: 3
ECTS: 4
Predavanja: 30
Vježbe: 15
Samostalni rad: 75
Šifra kolegija: 24-531-0530

Naziv predmeta:


Estetika i teorija dizajna


Opis:


Ciljevi ovog modula su omogućiti studentima učenje vizualnog jezika, načela zastupanja i dizajnerskog konteksta za različitu upotrebu na tržištu.

Studenti uče kako svladati kreativne ideje i načela zastupanja u smislu kulturnog konteksta, poredavanja elemenata u kontekstu i zastupanja u kontekstu u kojem se koristi. Modul je od iznimne važnosti ovog studijskog programa jer kombinira znanja i vještine s prethodnih modula, Brendiranje, Vizualni Dizajn i Multikulturalizam koji su neophodni za područje dizajna vizualne komunikacije. Ovaj modul se dijelom temelji na projektima, gdje će studenti steći teoretska i praktična znanja s uvidom u industriju tržišnih komunikacija.

Studenti će steći samopouzdanje da uvide kako dizajnirati prema svim segmentima koji definiraju dizajn; umjetnost, društvo, tehnika, proizvodnja i tržište. Također će naučiti procjenjivati socio-kulturni kontekst za dizajn, poput tehnologije, korištenih materijala i fizičkog konteksta, gdje je sve povezano. Studenti će istraživati razdoblja dizajna; modernizam, postmodernizam i naučite o ljepoti i prosudbama okusa, ovisnoj ljepoti i svakodnevnoj estetici.


Literatura:


Obvezna literatura:
1. Davis, M. (2012) Graphic Design Theory (Graphic Design in Context), Thames and Hudson, London.

Preporučena literatura:
2. Forsey, J. (2013) The Aesthetics of Design, Oxford University Press, Oxford.

Dodatna literatura:
3. Fiell, C., Fiell, P. (2012.) Design of the 20th Century, Taschen GmbH, Cologne