Semestar: 3
ECTS: 4
Predavanja: 30
Vježbe: 15
Samostalni rad: 75
Šifra kolegija: 24-531-0531
Semestar: 3
ECTS: 4
Predavanja: 30
Vježbe: 15
Samostalni rad: 75
Šifra kolegija: 24-531-0531

Naziv predmeta:


Istraživanje i metodologija dizajna


Opis:


Cilj ovog modula je omogućiti studentima da:
• analiziraju i kritički procijene karakteristike i perspektive istraživanja i metodologije dizajna
• planiraju i provedu istraživanje koristeći osnovne kvalitativne i kvantitativne metode društvenih znanosti

Ovo je obvezni modul koji potiče studente da primijene istraživanje i metodologiju na području dizajna i upravljanja komunikacijama. Priprema studente za praktično razumijevanje ovih procesa i njihovih faza s potrebnim alatima za stvaranje sveobuhvatnog istraživanja za određeni projekt.

U ovom modulu studenti će razviti vještine koje će im omogućiti da razumiju razlike u istraživanju dizajna i metodološkim pristupima. Studenti će biti kompetentni samostalno izvoditi primijenjena istraživanja dizajna, što će doprinijeti ukupnom skupu vještina za njihov budući praktični rad i zapošljavanje.


Literatura:


Obvezna literatura:
1. Creswell, J. W. and Creswell. J. D. (2018) Research Design: Qualitative, Quantitative, and Mixed Methods Approaches.5th edn. [s.l.] SAGE Publications, Inc.

Preporučena literatura:
1. O’Grady, J.V. and O’Grady, K.V. (2017) A Designer's Research Manual, Updated and Expanded: Succeed in Design by Knowing Your Clients and Understanding what They Really Need. Essex: Rockport.
2. Brace, I. (2018) Questionnaire Design: How to Plan, Structure and Write Survey Material for Effective Market Research.4th edn. London: Kogan Page.
3. Marsh, S. (2018) User Research: A Practical Guide to Designing Better Products and Services. London: Kogan Page.

Dodatna literatura:
1. Burkholder, G. J. (eds.) Cox, K. A. (eds.), Crawford, L. M. (eds.) and Hitchcock, J. H. (eds.) (2019) Research design and methods: An applied guide for the scholar-practitioner.1st edn. SAGE Publications, Inc.
2. Muratovski, G. (2016) Research for designers: A guide to methods and practice. 1st edn. SAGE Publications, Inc.