Semestar: 3
ECTS: 4
Predavanja: 30
Vježbe: 15
Samostalni rad: 75
Šifra kolegija: 24-531-0532
Semestar: 3
ECTS: 4
Predavanja: 30
Vježbe: 15
Samostalni rad: 75
Šifra kolegija: 24-531-0532
Naziv predmeta:
Psihologija dizajna korisničkog iskustva
Opis:
Cilj ovog modula je omogućiti studentima da:
• analiziraju utjecaj vizualne obrade, navigacije i jezika koji se koriste u kvaliteti korisničkog iskustva
• stvore poboljšano korisničko iskustvo digitalnog proizvoda
Studenti uče najprimjenjivije psihološke koncepte i teorije povezane s digitalnim interakcijama i kako ići dalje od estetike i vlastitih preferencija te stvoriti UX koji je usklađen s ljudskom psihologijom. Ovaj modul zasnovan je na radu na projektima jer zahtijeva od studenata da stvore vlastita rješenja za dizajnerske i poslovne izazove s kojima se suočavaju današnje organizacije.
Važno je da studenti pohađaju ovaj modul kako bi dalje razvili svoje vještine širenjem znanja o ljudskoj psihologiji. To će ih učiniti boljim praktičarima i povećati njihovo samopouzdanje prilikom prenošenja njihovih ideja, koncepata i dizajna. Poznavanje ovih naprednih psiholoških teorija i koncepata pružit će im konkurentsku prednost na tržištu rada i neizbježni napredak na polju interakcije čovjeka i računala.
Literatura:
Obvezna literatura:
1. Whalen, J. (2019) Design for How People Think: Using Brain Science to Build Better Products.1st edn. [s.l] O’Reilly Media
Preporučena literatura:
1. Leech, J. (2017) Psychology for Designers: How to apply psychology to web design and the design process.2nd edn. [s.l.] mrjoe press
2. Weinshenk, S. (2020) 100 Things Every Designer Needs to Know About People (Voices That Matter).2nd edn. [s.l.] New Riders
Dodatna literatura:
1. Reeve, J. (2018) Understanding Motivation and Emotion. [s.l.] Wiley