Semestar: 4
ECTS: 4
Predavanja: 30
Vježbe: 30
Samostalni rad: 60
Šifra kolegija: 24-232-0512
Semestar: 4
ECTS: 4
Predavanja: 30
Vježbe: 30
Samostalni rad: 60
Šifra kolegija: 24-232-0512

Naziv predmeta:


Analiza mreža i socijalni CRM


Opis:


Pohađanjem ovog modula studenti će naučiti analizirati mreže i analizirati društvene mreže uz primjenu sustava upravljanja odnosima s kupcima (CRM), s fokusom na socijalni CRM.
Cilj ovog modula je omogućiti studentima da nauče:
• analizirati i procijeniti društvene mreže
• kritički procijeniti glavne funkcije sustava socijalnog CRM,
• primijeniti alate i metode za analizu društvenih mreža
• procijeniti, protumačiti i predstaviti rezultate analize mreža.

Povezivanje metode analize društvene mreže sa sustavom socijalnog CRM značajno povećava iskoristivost vlastitih resursa u komunikaciji i poboljšava odnose s postojećim i potencijalnim potrošačima. Glavne ideje u sklopu izvođenja ovog modula su studentima pokazati korisnost proizvoda dobivenu metodama analize društvenih mreža na temelju podataka prikupljenih putem sustava socijalnog CRM na svim razinama poslovne organizacije, uključujući marketing, financije, razvoj i istraživanje.
Prenosive vještine stečene pohađanjem ovog modula biti će izvrstan dodatak glavnim marketinškim vještinama razvijenim kroz druge module i značajno će doprinijeti razvoju studenta kao zaokruženih poslovnih ljudi. Pohađanjem ovog modula studenti se pripremaju za praktičan rad i zvanje marketinških stručnjaka.


Literatura:


Obvezna literatura:
1. Scott, J. (eds) and Carrington, P. J. (eds.) (2011) The SAGE Handbook of Social Network Analysis, 1st edn, Thousand Oaks, CA: SAGE Publication

Preporučena literatura:
1. Borgatti, S. P., Everett, M. G. and Johnson, J. C. (2018) Analyzing Social Networks, 2nd edn, London: SAGE Publication
2. Science Direct (2021) Social Network Analysis [Online]. Available at: https://www.sciencedirect.com/topics/social-sciences/social-network-analysis (Accessed: 12 May 2021)

Dodatna literatura:
1. Carrington, P. J. (eds) and Scott, J. (eds) (2005) Models and Methods in Social Network Analysis, Cambridge: Cambridge University Press
2. Jackson, M. O. (2020) The Human Network: How Your Social Position Determines Your Power, Beliefs, and Behaviors, New York, NY: Pantheon Books
3. NEO4J (2021) neo4j blog [Online]. Available at: https://medium.com/neo4j (Accessed: 12 May 2021)