Semestar: 4
ECTS: 4
Predavanja: 15
Vježbe: 30
Samostalni rad: 75
Šifra kolegija: 24-03-521-E
Semestar: 4
ECTS: 4
Predavanja: 15
Vježbe: 30
Samostalni rad: 75
Šifra kolegija: 24-03-521-E

Naziv predmeta:


Planiranje i zakup medija


Opis:


Ciljevi ovog modula su omogućiti studentima stjecanje znanja o konceptima i principima planiranja medija i razvijanje potrebnih vještina za planiranje oglašavanja u skladu s marketinškim ciljevima.

Studenti će naučiti:
• medijske metrike, taktike i strategije
• razviti optimalne medijske ciljeve
• provesti istraživanje medija, medijskog okruženja i ciljnih skupina
• koristiti alate za planiranje medija i izraditi medijski plan
• predstaviti medijski plan.

Ovaj modul omogućuje daljnji razvoj u smjeru profesionalaca u oglašavanju koji će pomoći u budućoj karijeri, bilo na strani agencije ili na strani klijenta.


Literatura:


Obvezna literatura:
1. Geskey R. D. (2016) Media Planning and Buying in the 21st Century: Integrating Traditional and Digital Media, 4th edn, 2020:Marketing Communications LLC, [s.l.]
2. BluHorn (2021) BluHorn Blog [Online]. Available at https://bluhorn.com/blog (Accessed: 10 May 2021)
3. AdAge (2021) AdAge [Online]. Available at https://adage.com/ (Accessed: 10 May 2021)

Preporučena literatura:
1. Kelley, L. D., Jugenheimer, D. W. and Sheehan, K. B. (2015), Advertising Media Planning - A Brand Management Approach, Routledge, New York, NY
2. Katz, H. (2017), The media handbook - a complete guide to advertising media selection, planning, research, and buying, Routledge, New York, NY

Dodatna literatura:
1. Rossiter J. R. andDanaher, P. J. (1998), Advanced Media Planning, Springer, New York, NY
2. (2021) Marketing Journal [Online]. Available at: https://www.marketingjournal.org/category/digital-marketing/ (Accessed: 27 April 2021)
3. (2021) Marketing Land [Online] Available at: https://marketingland.com/ (Accessed: 27 April 2021)
4. International Journal of Advertising, Taylor and Francis Online