Semestar: 6
ECTS: 6
Predavanja: 30
Vježbe: 30
Samostalni rad: 120
Šifra kolegija: 24-03-533-E
Semestar: 6
ECTS: 6
Predavanja: 30
Vježbe: 30
Samostalni rad: 120
Šifra kolegija: 24-03-533-E

Naziv predmeta:


eCommerce


Opis:


Cilj ovog modula je omogućiti studentima da nauče:
• upravljati svim aspektima projekta e-trgovine
• izraditi web mjesto za e-trgovinu
• procijeniti različite poslovne modele u e-trgovini.

E-trgovina je modul koji zahtijeva integraciju znanja na preddiplomskom studiju. Ovaj modul podučava studente svim aspektima e-trgovine kako bi oblikovali poslovnu strategiju za konkretan projekt e-trgovine, povezan s definiranim ciljevima koji su ekonomski održivi i ostvarivi.

Važno je da studenti pohađaju ovaj modul kako bi mogli upravljati projektima e-trgovine i razumjeti specifičnosti ponašanja korisnika, marketinške promocije, cijene i stvaranje sadržaja za e-trgovinu. Znanja koja studenti steknu u ovom modulu pridonijet će cjelokupnom skupu vještina za njihovo buduće zapošljavanje kao stručnjaka za digitalni marketing kroz praktični rad na grupnom projektu, kao i analizu važnih studija slučaja.


Literatura:


Obvezna literatura:
1. Laudon, K. C. and Traver, C. G. (2021) E-Commerce 2021: Business, Technology, and Society, 16th Edition, Harlow: Pearson
2. Google Inc. (2021) Think with Google [Online]. Available at: https://thinkwithgoogle.com (Accessed: 20 April 2021)
3. HubSpot (2021) HubSpot Blog [Online]. Available at: https://blog.hubspot.com/ (Accessed: 26 April 2021)
4. Smart Insights (2021) Smart Insights [Online]. Available at: https://www.smartinsights.com/ (Accessed: 05 May 2021)

Preporučena literatura:
1. Chaffey, D. (2011) E-Business and E-Commerce Management: Strategy, Implementation and Practice, Hoboken, NJ: Prentice Hall
2. Rauland, P. (2019) Mastering WooCommerce 4: Build complete e-commerce websites with WordPress and WooCommerce from scratch, Birmingham: Packt Publishing

Dodatna literatura:
1. Tanner, L. (2016) Ecommerce Evolved: The Essential Playbook To Build, Grow and Scale A Successful Ecommerce Business, Reno, NV: BuildGrowScale
2. Ravensbergen, R. (2015) Building E-Commerce Solutions with WooCommerce, 2nd edn, Birmingham: Packt Publishing
3. Marketing Journal (2021) Marketing Journal [Online]. Available at: https://www.marketingjournal.org/category/digital-marketing/ (Accessed: 27 April 2021)
4. Marketing Land (2021) Marketing Land [Online] Available at: https://marketingland.com/ (Accessed: 27 April 2021)
5. International Journal of Advertising, Taylor and Francis Online



1. Dave Chaffey, E-Business and E-Commerce Management: Strategy, Implementation and Practice, Prentice Hall 2011., ISBN-13: 978-0273752011 2. Matthew Scott, Ecommerce: Shopify: How to Build a Successful Ecommerce Business, Amazon FBA: How to Build a Successful Amazon Business, 2017, ISBN-10: 1981953515, ISBN-13: 978-1981953516 3. Robbert Ravensbergen, Building E-Commerce Solutions with WooCommerce - Second Edition, 2015, ISBN-13: 978-1785881565, ISBN-10: 1785881566