Semestar: 4
ECTS: 3
Predavanja: 15
Vježbe: 15
Samostalni rad: 60
Šifra kolegija: 24-07-525-E
Semestar: 4
ECTS: 3
Predavanja: 15
Vježbe: 15
Samostalni rad: 60
Šifra kolegija: 24-07-525-E

Naziv predmeta:


Suvremeno društvo


Opis:


Cilj ovog modula je omogućiti studentima da:
• analiziraju osnovne karakteristike sila moći u sociološkim istraživanjima suvremenog društva
• kritički procijene važnost socioloških istraživanja za dizajn vizualnih komunikacija

Ovaj modul podučava studente teoriji i empirijskom istraživanju odabranih tema i koncepata sociološkog istraživanja suvremenog društva na polju dizajna vizualnih komunikacija. Priprema studente za kritičko razumijevanje društvenih struktura i radnji koje utječu na njihove socijalne i kulturne mogućnosti, te prilike za posao. Pruža im alate za provjeru vlastitog znanja i načina razmatranja problema, ali im također pomaže u donošenju odluka i primjerenom djelovanju u navedenim sferama života.

Studenti polažu ovaj modul kako bi razvili kritička i logična sociološka objašnjenja različitih situacija u suvremenom društvu. Stečena znanja omogućit će im razumijevanje utjecaja društvenih struktura, procesa, komunikacije i kontrole na pojedince i društvene skupine u različitim sferama života, uključujući dizajn vizualnih komunikacija, a koja se mogu koristiti u budućim istraživanjima ili radnim projektima.


Literatura:


Obavezna literatura:
1. Scott, J. (2006) Sociology: The Key Concepts. New York: Routledge.

Preporučena literatura:
1. OLeary, Z. (2007) The Social Science Jargon Buster: The Key Terms You Need to Know. Los Angeles: Sage Publications.
2. Giddens, A. and Sutton, P. (2017) Essential Concepts in Sociology. 2nd edn. Cambridge: Polity Press.
3. Thorpe, C., Yuill, C., Hobbs, M., Todd, M., and Tomley, S. (2015) The Sociology Book.
New York: DK Publishing.

Dodatna literatura:
1. Yuill, C. and Thorpe, C. (2018) Heads Up Sociology. New York: DK Publishing