Semestar: 4
ECTS: 3
Predavanja: 15
Vježbe: 30
Samostalni rad: 45
Šifra kolegija: 24-07-559-E
Semestar: 4
ECTS: 3
Predavanja: 15
Vježbe: 30
Samostalni rad: 45
Šifra kolegija: 24-07-559-E

Naziv predmeta:


Izrada kostura za animaciju


Opis:


Cilj ovog modula je omogućiti studentima da:
• nauče metodologiju pravilne izrade animacijskog kostura koja im omogućuje korištenje vlastitih kreacija u drugim modulima usredotočenim na poziranje i animaciju
• steknu znanja i vještine koje se mogu općenito primijeniti s 3D znanjem

Ovaj modul nudi dragocjena komplementarna znanja i uvide za sve ostale module gdje je plastična anatomija humanoidnih bića prisutna u umjetničkim djelima koja nastaju. Znanje i vještine pravilnog stvaranja animacijskog kostura za razne vrste animacija i likova od vitalnog su značaja za razumijevanje i vježbanje animacije u bilo koje svrhe. Proučava se širok spektar problema koji se tiču stvaranja bipedalnih, kvadripedalnih i likova s puno udova u pojedinačnim projektima, te se primjenjuje na projekte koji su obrađivani u drugim modulima. Ovaj modul je okosnica programa i ključan je za razumijevanje 3D modeliranja u kreativnim industrijama.

U ovom modulu studenti uče i uvježbavaju postavljanje, konfiguriranje i korištenje različitih kontrolera, postupke skinninga i ilustriranja težine kože, te raznih drugih tehnika rigginga, za preciznu animaciju njihovih likova. Ovaj modul je od ključnog značaja za sve studente koji žele biti profesionalni animatori bilo koje vrste, a također daje snažan doprinos figurativnim umjetnicima jer im daje alate za bolje razumijevanje industrijskog okruženja u kojem se njihov rad odvija, te procesa kroz koji prolazi. Znanja i vještine stečene kroz ovaj modul su također presudne studentima za predstavljanje svog rada (kroz poziranje i animaciju).


Literatura:


Obvezna literatura:
1. OHailey T. (2013) Rig it Right! - Maya Animation Rigging Concepts, New York, Taylor and Francis (Focal press)

Preporučena literatura:
1. Amin J., 3D Total Publishing (ed.) (2015) Beginner guide to character creation in Maya, Worcester, 3D Total Publishing
2. [Anon.], 3D Total team (ed.) (2011) Introduction to rigging (Maya), [s.l.], 3D Total Publishing