Semestar: 6
ECTS: 4
Predavanja: 15
Vježbe: 30
Samostalni rad: 75
Šifra kolegija: 24-07-542-E
Semestar: 6
ECTS: 4
Predavanja: 15
Vježbe: 30
Samostalni rad: 75
Šifra kolegija: 24-07-542-E

Naziv predmeta:


Oblikovanje prostornih vizualnih komunikacija


Opis:


Cilj ovog modula je omogućiti studentima da:
• dizajniraju prostorne i ambijentalne projekte
• razumiju različite principe vizualnih komunikacija okoline

Ovaj modul uči studente da se razvijaju u dijelu struke u koji još nije uključen veliki broj stručnjaka. Pohađanjem modula u završnom semestru studija studenti su u stanju primijeniti znanje stečeno na prethodnim modulima (vizualni dizajn, brendiranje, copywriting, tipografija...) na najvidljivijim projektima. Modul je okosnica programa jer kombinira napredna pravila dizajna.

Za studente je važno da pohađaju ovaj modul kako bi stekli znanje o specifičnostima radnih procesa i metodama dizajnera vizualne komunikacije na prostornim i ambijentalnim projektima, kao i o specifičnostima materijala i tehnologije u realizaciji vizualnih sredstava komunikacije i obilježavanja prostora i javnih događaja. Studenti će razumjeti međusobnu povezanost svih dosad stečenih vještina u prethodnim modulima i inicirat će ih kako bi brendirali ambijente u najširem smislu. Interdisciplinarnim pristupom i uključivanjem svih stečenih vještina, modul može postati ne samo kruna studijskog programa, već i buduća prednost na tržištu rada.


Literatura:


Obvezna literatura:
1. Mesher, L. (2010) Basics Interior Design, Retail Design, Lausanne, AVA Publishing SA

Preporučena literatura:
1. Locker, P. (2011) Basics Interior Design, Exhibition Design, Lausanne, AVA Publishing SA
2. Poulin, R. (2012) Graphic Design and Architecture, A 20th Century History A Guide to Type, Image, Symbol, and Visual Storytelling in the Modern World, Beverly, Rockport Publishers