Broj 1 sustav osiguranja kvalitete u Hrvatskoj
Kreiramo digitalnu budućnost u Hrvatskoj već 26 godina
Međunarodna razmjena s više od 100 institucija
96% Algebrinih studenata po završetku studija zaposli se unutar 3 mjeseca
Stručni kratki studij internetskog marketinga osmišljen je kako bi srednjoškolci koji nemaju položene ispite državne mature imali mogućnost daljnjeg obrazovanja što uključuje učenike trogodišnjih i četverogodišnjih strukovnih škola.
Dvogodišnji stručni kratki studij internetskog marketinga priprema studente za karijeru u području marketinških komunikacija s naglaskom na internetske komunikacijske kanale. Ovaj program osigurava studentima konkurentnost na domaćem i inozemnom tržištu rada, ali omogućava i daljnje studiranje i vertikalnu mobilnost!
Po završetku ovog studijskog programa nastavi svoje školovanje u visokom obrazovanju. Upiši se na stručni prijediplomski studij te stekni diplomu prvostupnika, ili odmah nakon studija potraži kvalitetnu karijeru na tržištu rada!
Prema novom Zakonu o visokom obrazovanju i znanstvenoj djelatnosti iz 2022 godine, za učenike srednjih škola koji nemaju položene ispite državne mature ne postoji mogućnost upisa prijediplomskih studija, čak ni putem prijemnog ispita. Stoga Sveučilište Algebra pokreće stručni kratki studij (razina 5 po HKO) internetskog marketinga.
Osim konzultacija sa stručnjacima iz industrije, prilikom izrade studijskog programa, vodilo se računa o usporedbi studijskog programa sa studijskim programima unutar istog područja u Hrvatskoj i inozemstvu, te na aktualne potrebe tržišta.
Uz usvajanje teorijskih znanja i stvarnih primjera iz radne okoline, obavezni dio programa je praksa koja će omogućiti studentima iskustvo rada i primjene naučenih znanja. Projektna će nastava omogućiti studentima dodatni razvoj vještina planiranja, vođenja i timske komunikacije te kolaboracije na provedbi projektnih aktivnosti.
Sveučilište Algebra provodi stručni prijediplomski studij digitalnog marketinga iza kojeg stoji već devet uspješnih generacija studenata, a i ishodi učenja tog studijskog programa, bili su uzor u kreiranju dvogodišnjeg programa ovog stručnog kratkog studija.
Stručni kratki studij internetskog marketinga jedini je jedini takav studij u Hrvatskoj, ali i jedan od rijetkih u Europi. Slični studijski programi provode se još samo u razvijenim zemljama Beneluxa i skandinavskim zemljama
Što ćeš naučiti na stručnom kratkom studiju internetskog marketinga?
Tijekom stručnog kratkog studija internetskog marketinga usvojit ćeš vještine i znanja koja te pripremaju za karijeru u stvarnom poslovnom svijetu u Hrvatskoj, ali i inozemstvu. Ovo je samo kratki pregled onoga što ćeš naučiti:
Struktura nastavnog programa
Neki od poslova za koje te pripremamo:
Marketinški specijalist
Postani stručnjak koji se bavi različitim aspektima marketinga – istraživanja tržišta, razvoj marketinških strategija ili analize kampanje. Sigurno je da ti s ovim zanimanjem nikad neće biti dosadno!
Specijalist za digitalni marketing
Kreiraj inovativne digitalne kampanje i stvaraj uspješne digitalne strategije! Uz najmodernije tehnologije ovladaj digitalnim kanalima i nebrojenim mogućnostima koje pružaju od kreacije, optimizacije i realizacije online sadržaja!
Specijalist za društvene mreže
Kako komunicirati s digitalnom zajednicom, što je doseg, a što impresija, kolika je zbilja moć “lajka”, i kako funkcioniraju algoritmi društvenih mreža? Kao specijalist za društvene mreže imat ćeš odgovore na sva mala i velika pitanja vezana uz marketing funnel!.
Specijalist za internetsko oglašavanje
Planiraj i implementiraj inovativne online oglašivačke kampanje koristeći različite alate i platforme. Otkrij i sve digitalne tajne kako pametno optimizirati kampanju i postići vrhunske rezultate!
Primjer kolegija
Digitalno oglašavanje
U okviru ovog modula, studenti stječu temeljna znanja i koncepte digitalnog marketinga kroz upoznavanje različitih kanala komunikacije. Naglasak je na razvoju empatije i razumijevanja prema korisnicima, kao i mapiranju poslovnih ciljeva kako bi se savladale specifičnosti potrošačkih putovanja. Cilj ovog modula je pretvoriti studente u marketinške stručnjake kroz primjere iz stvarnog života i studije slučaja.
Način izvođenja studija
klasično, online
Jezik izvođenja studija
hrvatski jezik
Trajanje studija
4 semestra (2 godine)
Trajanje godine
2 semestra + 2 (dodatna) ispitna tjedna
Trajanje semestra
15 radnih tjedana
+ 4 ispitna tjedna
Ukupan broj ECTS bodova
120
Stručni naziv
pristup.oec.
Stručni/a pristupnik/pristupnica internetskog marketinga
Certifikati koje možete položiti tijekom studija
ECDL Start
(4 ispita)
Google Ads Qualified Individual