Semestar: 2
ECTS: 6
Predavanja: 30
Vježbe: 30
Samostalni rad: 120
Šifra kolegija: 23-12-012
Semestar: 2
ECTS: 6
Predavanja: 30
Vježbe: 30
Samostalni rad: 120
Šifra kolegija: 23-12-012

Naziv predmeta:


Digitalno oglašavanje


Opis:


Ciljevi ovog kolegija su omogućiti studentima da:
• steknu temeljna znanja i koncepte digitalnog oglašavanja
• upoznaju različite kanale komunikacije digitalnog marketinga i način na koji korisnik komunicira s njima
• razviju empatiju prema korisnicima u digitalnom svijetu i savladaju specifičnosti potrošačkih putovanja
• mapiraju poslovne ciljeve na internetski svijet i analiziraju marketinšku komunikaciju brenda prema zadanom kontekstu.
Ovaj modul studentima pruža uvid u svijet digitalnog marketinga na način koji ih od samog početka uči digitalno razmišljati. Studenti će se upoznati s raznim digitalnim kanalima, njihovim prednostima i mogućnostima integracije. Poseban naglasak bit će stavljen na digitalnog potrošača i njegove internetske aktivnosti, prepoznavanjem tih aktivnosti i razvojem empatije za korisnike digitalnog svijeta.
Cilj ovog modula je pretvoriti studente u marketinške stručnjake s empatijom i razumijevanjem za korisnike u digitalnom svijetu kroz primjere iz stvarnog života i studije slučaja s naglaskom na putovanju potrošača. Ovaj modul za studente predstavlja prvi korak u digitalnom marketingu.

Literatura:


Obavezna literatura:
1. Šebek V. and Pervan L. (2022) Digital Advertising, Algebra, Zagreb
2. Lecinski J. (2011) Winning the Zero Moment of Truth, Google Inc., Mountain View, CA
3. (2021) Think with Google [Online]. Available at: https://thinkwithgoogle.com (Accessed: 20 April 2021)
4. (2021) HubSpot Blog [Online]. Available at: https://blog.hubspot.com/ (Accessed: 26 April 2021)
5. (2021) Hootsuite [Online]. Available at: https://www.hootsuite.com/resources (Accessed: 20 April 2021)

Dopunska literatura:
1. (2021) Marketing Land [Online] Available at: https://marketingland.com/ (Accessed: 27 April 2021)
2. Eyal N., Hoover, R, (2014) Hooked: How to Build Habit-Forming Products, Portfolio / Penguin, New York, NY
3. Marketo, (2020) The Definite Guide to Digital Advertising, Marketo, viewed 15 April 2021 https://www.marketo.com/definitive-guides/digital-advertising/
4. (2021) IAB Europe [Online]. Available at: https://iabeurope.eu/ (Accessed: 20 April 2021)