„Moj profesionalni put započeo je već tijekom studija digitalnog marketinga na Sveučilištu Algebra. Na trećoj godini dobila sam svoju prvu veliku priliku kao članica performance tima u globalnoj medijskoj agenciji GroupM, gdje sam, zahvaljujući znanjima stečenim na sveučilištu, brzo napredovala s junior na mid-level poziciju. S prelaskom u Omnicom Media Group dodatno sam razvila svoje strateške vještine te danas planiram digitalne kampanje i razvijam oglašivačke strategije kako bih klijentima pomogla u jačanju digitalnog prisustva.
Sigurna sam da bi moj napredak bio sporiji bez čvrstih temelja koje mi je sveučilište pružilo. Osim operativnih znanja kroz razne projekte, naučili su me kako analitički pristupati zadacima, tumačiti podatke i donositi zaključke za unaprjeđenje budućih projekata. Učili su me staviti se u perspektivu krajnjeg potrošača i razvijati empatiju, što smatram ključnim ne samo u poslu već i u privatnom životu.“
Kristina Kelava, Omnicom Media Group