Broj 1 sustav osiguranja kvalitete u Hrvatskoj

Kreiramo digitalnu budućnost u Hrvatskoj već 26 godina

Međunarodna razmjena s više od 100 institucija

96% Algebrinih studenata po završetku studija zaposli se unutar 3 mjeseca

Zašto baš ovaj studij?

Studij ekonomije digitalnog poslovanja predstavlja vrata u globalni svijet nevjerojatnih mogućnosti i izazova.

Program ovog studija dizajniran je po uzoru na europska i američka sveučilišta, a ono što nas izdvaja naš je znanstveni program te vrhunski profesori koji ga provode. Riječ je o iznimnim stručnjacima koji se, osim svojim teoretskim znanjem, ističu i bogatim međunarodnim iskustvom iz gospodarstva, omogućujući našim studentima stjecanje konkretnih vještina primjenjivih u praksi.

Ovdje nećemo samo predavati gradivo – potaknut ćemo te na razmišljanje, inovacije i stvaranje. Naučit ćemo te kako donositi ključne poslovne odluke, analizirati tržište, usmjeravati timove i koristiti napredne digitalne alate kao što je umjetna inteligencija.

Umjesto toga da te usmjerimo prema samo jednom poslovnom sektoru, otvorit ćemo ti vrata u svijet različitih industrija i omogućiti ti da pronađeš vlastiti put. S obzirom na poseban naglasak na digitalizaciji i tehnološkim inovacijama, bit ćeš spreman/na za rad u dinamičnom i promjenjivom poslovnom okruženju. Želimo te potaknuti da razviješ svoje vještine, razmišljaš izvan okvira i budeš lider u svijetu koji se brzo mijenja.

Ovaj je studij više od samog obrazovanja – to je iskustvo koje će te oblikovati kao profesionalca i osobu.

Što ćeš naučiti na studiju Ekonomije digitalnog poslovanja?

Na studiju ekonomije digitalnog poslovanja očekuje te dinamično učenje i stjecanje ključnih vještina koje će te osposobiti za izazove modernog poslovnog svijeta. Naš program temelji se na širokom spektru relevantnih područja, uključujući financije, management, podatkovnu znanost i marketing:

Zaronit ćemo u svijet novca i ekonomskih sustava. Naučit ćeš kako donositi ključne financijske odluke koje utječu na uspjeh poduzeća i organizacija. Osim toga, steći ćeš temeljno razumijevanje osnova investiranja i oboružati se znanjima koja nisu ključna samo za karijere u financijskom sektoru, već će ti biti od koristi u svim aspektima poslovanja.
Potaknut ćemo tvoju poduzetničku stranu i razvijati tvoju kreativnost. Shvatit ćeš da poduzetništvo nije samo stvaranje novih tvrtki, već i način razmišljanja i rješavanja problema. Kroz interaktivne nastavne metode, zajedno ćemo istraživati kako prepoznati prilike u dinamičnom poslovnom okruženju.
Naučit ćemo te analizirati tržište, razumjeti potrebe potrošača i oblikovati marketinške strategije koje će privući ciljanu publiku. Shvatit ćeš kako koristiti analitičke alate za praćenje učinkovitosti marketinških kampanja i kako prilagoditi svoje pristupe u svrhu boljeg povezivanja s potrošačima.

Osposobit ćemo te za izazove podatkovne znanosti i analitike. Shvatit ćeš kako prikupiti, obraditi i analizirati ogromne količine podataka u svrhu dobivanja dubljeg uvida u poslovne procese. Ove vještine postat će ključne u suvremenom poslovnom okruženju gdje se donošenje odluka sve više temelji na podacima.

Specijalizacija

Na trećoj godini studija, studenti biraju između glavnih specijalizacija:

  • Financije
  • Management

Dodatno, mogu se usavršiti kroz podspecijalizacije u:

  • Marketingu
  • Ljudskim resursima (HR)

Izbor specijalizacije i fleksibilnost omogućava studentima prilagodbu sveučilišnog obrazovanja svojim interesima i profesionalnim ciljevima.

Neki od poslova za koje te pripremamo:

Financijski analitičar

Vrednovanje financijskih instrumenata i upravljanje rizicima

Voditelj računovodstva

Analiza i interpretacija računovodstvenih podataka i financijskih izvještaja

Product manager

Određivanja potencijala inovacija i razvoj novih proizvoda i usluga

Dizajner korisničkog iskustva

Analiza ponašanja potrošača u digitalnom okruženju i upravljanje korisničkim iskustvom

Voditelj nabave/direktor nabave

Planiranje i provedba strategije nabave, odnos s dobavljačima i upravljanje zalihama

Računovođa

Praćenje financijskih transakcija, priprema izvještaja, vođenje knjiga i usklađenost s poreznim propisima

Direktor računovodstva i financija

Izrada poslovnog plana i investicijska analiza

Specijalist za prodaju

Identificiranje potencijalnih klijenata, uspostavljanje kontakta, prezentiranje proizvoda ili usluga

Voditelj ključnih kupaca

Analiza poslovanja i utjecaja ključnih čimbenika okoline na poslovnu perspektivu kompanije

Direktor prodaje

Vođenje i upravljanje, postavljanje strategije prodaje i ciljeva, analiza tržišta i razvoj poslovanja

Specijalist za ljudske potencijale

Regrutacija, selekcija, razvoj i upravljanje osobljem

Voditelj ljudskih potencijala

Strateško planiranje, implementaciju i upravljanje svim aspektima ljudskih resursa unutar organizacije

Specijalist za AI

Korištenje informacijskih sustava za specifične potrebe u poslovanju

Voditelj marketinga/direktor marketinga

Izrada marketinškog plana i upravljanje marketinškim kampanjama

Brand manager

Primjena marketinške strategije, pozicioniranje i upravljanje brandovima u digitalnom okruženju

Specijalist za digitalno oglašavanje

Osmišljavanje marketinških aktivnosti s naglaskom na komunikaciju u digitalnim kanalima

Istraživač tržišta

Planiranje i provedba istraživanja tržišta

Primjer kolegija

FinTech I: Transformacija financijskih usluga

U okviru ovog modula, studenti stječu znanja o ključnim tehnološkim inovacijama koje mijenjaju financijske usluge. Pohađajući ovaj kolegij studenti će razviti duboko razumijevanje i praktične vještine neophodne za karijeru u brzorastućem sektoru FinTecha.

Kolegij pruža znanja potrebna za analizu i primjenu financijskih inovacija, te razumijevanje njihovog utjecaja na globalne financijske usluge. Ovaj kolegij predstavlja sadržajnu podlogu za kolegij FInTech2: Blockchain i kripto-imovina.

Način izvođenja studija

klasično

Jezik izvođenja studija

hrvatski jezik, engleski jezik

Trajanje studija

8 semestara (4 godine)

Trajanje semestra

15 radnih tjedana
+ 4 ispitna tjedna

Ukupan broj ECTS bodova

240

Akademski naziv

univ.bacc.oec.

Sveučilišni prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) ekonomije uz kraticu univ.bacc.oec.

Akademski naziv na engleskome jeziku

Bachelor Degree in Business