Broj 1 sustav osiguranja kvalitete u Hrvatskoj
Kreiramo digitalnu budućnost u Hrvatskoj već 26 godina
Međunarodna razmjena s više od 100 institucija
96% Algebrinih studenata po završetku studija zaposli se unutar 3 mjeseca
Zašto baš ovaj studij?
Studij ekonomije digitalnog poslovanja predstavlja vrata u globalni svijet nevjerojatnih mogućnosti i izazova.
Program ovog studija dizajniran je po uzoru na europska i američka sveučilišta, a ono što nas izdvaja naš je znanstveni program te vrhunski profesori koji ga provode. Riječ je o iznimnim stručnjacima koji se, osim svojim teoretskim znanjem, ističu i bogatim međunarodnim iskustvom iz gospodarstva, omogućujući našim studentima stjecanje konkretnih vještina primjenjivih u praksi.
Ovdje nećemo samo predavati gradivo – potaknut ćemo te na razmišljanje, inovacije i stvaranje. Naučit ćemo te kako donositi ključne poslovne odluke, analizirati tržište, usmjeravati timove i koristiti napredne digitalne alate kao što je umjetna inteligencija.
Umjesto toga da te usmjerimo prema samo jednom poslovnom sektoru, otvorit ćemo ti vrata u svijet različitih industrija i omogućiti ti da pronađeš vlastiti put. S obzirom na poseban naglasak na digitalizaciji i tehnološkim inovacijama, bit ćeš spreman/na za rad u dinamičnom i promjenjivom poslovnom okruženju. Želimo te potaknuti da razviješ svoje vještine, razmišljaš izvan okvira i budeš lider u svijetu koji se brzo mijenja.
Ovaj je studij više od samog obrazovanja – to je iskustvo koje će te oblikovati kao profesionalca i osobu.
Što ćeš naučiti na studiju Ekonomije digitalnog poslovanja?
Na studiju ekonomije digitalnog poslovanja očekuje te dinamično učenje i stjecanje ključnih vještina koje će te osposobiti za izazove modernog poslovnog svijeta. Naš program temelji se na širokom spektru relevantnih područja, uključujući financije, management, podatkovnu znanost i marketing:
Osposobit ćemo te za izazove podatkovne znanosti i analitike. Shvatit ćeš kako prikupiti, obraditi i analizirati ogromne količine podataka u svrhu dobivanja dubljeg uvida u poslovne procese. Ove vještine postat će ključne u suvremenom poslovnom okruženju gdje se donošenje odluka sve više temelji na podacima.
Specijalizacija
Na trećoj godini studija, studenti biraju između glavnih specijalizacija:
- Financije
- Management
Dodatno, mogu se usavršiti kroz podspecijalizacije u:
- Marketingu
- Ljudskim resursima (HR)
Izbor specijalizacije i fleksibilnost omogućava studentima prilagodbu sveučilišnog obrazovanja svojim interesima i profesionalnim ciljevima.
Neki od poslova za koje te pripremamo:
Financijski analitičar
Vrednovanje financijskih instrumenata i upravljanje rizicima
Voditelj računovodstva
Analiza i interpretacija računovodstvenih podataka i financijskih izvještaja
Product manager
Određivanja potencijala inovacija i razvoj novih proizvoda i usluga
Dizajner korisničkog iskustva
Analiza ponašanja potrošača u digitalnom okruženju i upravljanje korisničkim iskustvom
Voditelj nabave/direktor nabave
Planiranje i provedba strategije nabave, odnos s dobavljačima i upravljanje zalihama
Računovođa
Praćenje financijskih transakcija, priprema izvještaja, vođenje knjiga i usklađenost s poreznim propisima
Direktor računovodstva i financija
Izrada poslovnog plana i investicijska analiza
Specijalist za prodaju
Identificiranje potencijalnih klijenata, uspostavljanje kontakta, prezentiranje proizvoda ili usluga
Voditelj ključnih kupaca
Analiza poslovanja i utjecaja ključnih čimbenika okoline na poslovnu perspektivu kompanije
Direktor prodaje
Vođenje i upravljanje, postavljanje strategije prodaje i ciljeva, analiza tržišta i razvoj poslovanja
Specijalist za ljudske potencijale
Regrutacija, selekcija, razvoj i upravljanje osobljem
Voditelj ljudskih potencijala
Strateško planiranje, implementaciju i upravljanje svim aspektima ljudskih resursa unutar organizacije
Specijalist za AI
Korištenje informacijskih sustava za specifične potrebe u poslovanju
Voditelj marketinga/direktor marketinga
Izrada marketinškog plana i upravljanje marketinškim kampanjama
Brand manager
Primjena marketinške strategije, pozicioniranje i upravljanje brandovima u digitalnom okruženju
Specijalist za digitalno oglašavanje
Osmišljavanje marketinških aktivnosti s naglaskom na komunikaciju u digitalnim kanalima
Istraživač tržišta
Planiranje i provedba istraživanja tržišta
Primjer kolegija
FinTech I: Transformacija financijskih usluga
U okviru ovog modula, studenti stječu znanja o ključnim tehnološkim inovacijama koje mijenjaju financijske usluge. Pohađajući ovaj kolegij studenti će razviti duboko razumijevanje i praktične vještine neophodne za karijeru u brzorastućem sektoru FinTecha.
Kolegij pruža znanja potrebna za analizu i primjenu financijskih inovacija, te razumijevanje njihovog utjecaja na globalne financijske usluge. Ovaj kolegij predstavlja sadržajnu podlogu za kolegij FInTech2: Blockchain i kripto-imovina.
Način izvođenja studija
klasično
Jezik izvođenja studija
hrvatski jezik, engleski jezik
Trajanje studija
8 semestara (4 godine)
Trajanje semestra
15 radnih tjedana
+ 4 ispitna tjedna
Ukupan broj ECTS bodova
240
Akademski naziv
univ.bacc.oec.
Sveučilišni prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) ekonomije uz kraticu univ.bacc.oec.
Akademski naziv na engleskome jeziku
Bachelor Degree in Business