Semestar: 1
ECTS: 4
Predavanja: 30
Vježbe: 30
Samostalni rad: 60
Šifra kolegija: 24-000-0109
Semestar: 1
ECTS: 4
Predavanja: 30
Vježbe: 30
Samostalni rad: 60
Šifra kolegija: 24-000-0109

Naziv predmeta:


Osnove poslovnog komuniciranja


Opis:


Cilj ovog kolegija je omogućiti studentima da nauče:
- Oblike krizne komunikacije.
- Organizaciju sastanaka.
- Poslovno pregovaranje.
- Razviti modele međukulturne komunikacije.
- Sintetizirati verbalnu i neverbalnu komunikaciju u smislenu cjelinu.

Studenti uče kako ocijeniti različite vrste govora, osmisliti različite oblike pisane komunikacije, izložiti različite poglede i sadržaj te voditi uspješnu komunikaciju unutar tima. Ovim kolegijem studentima se omogućuje da učinkovito izlože argumente na poslovnim sastancima te da predlože modele verbalne i neverbalne komunikacije prilikom pregovaranja sa skupinama i pojedincima koji su u izravnom i svakodnevnom kontaktu s njihovim zaposlenicima ili klijentima.

Studentima je važno pohađati ovaj kolegij kako bi naučili kako iznositi svoje mišljenje u različitim oblicima (načinima) komunikacije. Studenti će se koristiti tim znanjem i razumijevanjem kako bi ispravno i kritički prosudili pisani poslovni sadržaj te stvorili druge uspješne oblike poslovne komunikacije. Time će studenti biti osnaženi kako bi obranili svoje mišljenje u poslovnom pregovaranju i izbjegli konfliktne situacije. Studenti će na taj način upotpuniti svoj skup vještina važan na budućem radnom mjestu.
Studenti će naučiti:
osnove učinkovite poslovne komunikacije kao čimbenika napretka i uspješnosti.
planiranje, pisanje i zaključivanje poslovnih poruka (opće odrednice).
planiranje, pisanje i zaključivanje rutinskih i pozitivnih poruka.
planiranje, pisanje i zaključivanje negativnih poruka.
planiranje, pisanje i zaključivanje uvjeravajućih poruka (npr. emotivni i logički apeli, marketinške prodajne poruke).
planiranje, pisanje i dovršavanje izvještaja i prijedloga.
oblikovanje poruka za elektroničke medije.
dizajniranje vizualne komunikacije.
traženje, procjenjivanje i obrađivanje informacija potrebnih za uspješno komuniciranje i vođenje pregovaračkih procesa.
osnove timske i interpersonalne komunikacije.
prevladavanje konflikata.
učinkovito vođenje sastanaka.
osnove pregovora i pregovaranja.
prevladavanje komunikacijskih izazovi u svijetu različitosti (interkulturalne komunikacije).
osnove kriznog komuniciranja.
osnove usmenih i online prezentacija.
osnove izgradnje karijere i pisanje životopisa, prijave za posao i poslovnih intervjua.

Literatura:


Obavezna literatura:
1. C. L. Bovée, J. V. Thill. (2012) Suvremena poslovna komunikacija, Zagreb: Mate d.o.o.,

Dopunska literatura:
1. Lane, S. D. (2010) Interpersonal Communication: Competence and Contexts.2nd edn. Boston: Allyn and Bacon: University of Texas at Dallas.
2. Pease A. and Pease B. (2004) The Definitive Book of Body Language. Buderim: Pease International.
3. Navarro J. (2008) What Every Body is Saying: an ex-FBI agent´s guide to speed-reading people. New York: Collins Living.
4. Luecke, R. (2004) Crisis management: master the skills to prevent disasters. Boston: Harvard Business School Press.