Sveučilište Algebra Bernays ovo proljeće organiziralo je kombinirani intenzivni program “Posebne teme iz područja digitalnog marketinga”. Ovaj intenzivni modul okupio je studente i predavače iz Hrvatske (Sveučilište Algebra Bernays, Belgije (PXL University of Applied Sciences and Arts) i Njemačke (Rosenheim University of Applied Sciences), te različitih disciplina (poslovanje, digitalni marketing i računalne znanosti) kako bi istražili brzo rastući svijet Metaverzuma.
Program je bio uranjanje u poslovne potencijale Metaverzuma, tijekom čega su studenti razvijali sveobuhvatne strategije izlaska na tržište za usluge u Metaverzumu, radeći u međunarodnim i multidisciplinarnim timovima.
Sudionici su pohađali interaktivne radionice uz mentorski pristup, održavajući ravnotežu teorijskog znanja i praktične primjene, koje su bile ključne za usavršavanje njihovih vještina. Obavezni online seminari koji su prethodili intenzivnom tjednu pružili su čvrstu osnovu, osiguravajući da su svi dobro pripremljeni za dinamično okruženje koje je uslijedilo.
Tijekom programa naglasak je bio na timskom radu i raznolikosti. Studenti različitih nacionalnosti i akademskih pozadina okupili su se, dijeleći svoje jedinstvene perspektive i stručnost, te su zbog međukulturalne razmjene mogli dublje pristupiti razumijevanju globalnih trendova i praksi u digitalnom marketingu.
Na kraju projekta studenti su predstavili svoje projekte i prezentacije stručnom žiriju, baš kao što bi učinili u stvarnim poslovnim situacijama da pokušavaju privući potencijalne ulagače. Povratne informacije žirija pružile su studentima uvide u praktične izazove i mogućnosti pokretanja usluga u Metaverzumu.
Osim akademskog dijela, program je uključivao i izlet u dvorac Trakošćan i Muzej krapinskih neandertalaca, što je dodalo kulturnu dimenziju obrazovnom iskustvu.
Studenti su program završili s dubokim razumijevanjem Metaverzuma i njegovih poslovnih primjena, opremljeni vještinama koje su sve relevantnije u današnjem digitalnom okruženju.
Sljedeći dio ove međunarodne suradnje održava se u proljeće 2025. godine u Belgiji, na PXL University of Applied Sciences and Arts, kada će nove generacije studenata Digitalnog marketinga biti odabrane da sudjelovanjem predstavljaju Algebru.