Ishodi učenja na razini studijskog programa
OPĆI ISHODI UČENJA
Po uspješnom završetku studija, student će moći:
- Integrirati bazna znanja neophodna za kvalitetnu stručnu nadogradnju (HKO razina 5)
- Odabrati i ocijeniti primjenjive marketinške teorije u suglasju s digitalnim društvenim okružjem u praksi (HKO razina 6)
- Osmisliti inovativna rješenja i/ili inovativne adaptacije trenutnih rješenja kako bi generirani sadržaji i informacije bile prikazane kroz već ustaljene metode (HKO razina 5)
- Odabrati istraživačke metode kao i aktivne analize te obraniti dobivene zaključke za dobrobit klijenata, korisnika i informacijskih sustava (HKO razina 6)
- Preispitati postojeća i preporučiti nova poslovna rješenja i prilike kroz osvježeni pristup prezentiranju i vizualnom rješavanju problema (HKO razina 6)
- Upravljati mikroprocesima projekta od korisnika do članova tima (HKO razina 5)
- Valorizirati sastavnice projekta kroz prizmu efekta rezultata, isplativosti i vremenski utrošak (6)
- Izmjeriti utjecaj društvenih, ekonomskih i tehnologijskih parametara na poslovanje, a kroz koje se može implementirati digitalni marketinški nastup (HKO razina 6)
- Izabrati najbolju opciju kreativnih ideja za mjerljiv poslovni plan (HKO razina 6)
- Odabrati put vlastite nadogradnje znanja što kroz praktično iskustva što kroz verificiranje znanja putem certifikacijskih ispita (HKO razina 6)
- Ocijeniti rezultate koje isporučuje tim ljudi i poduprijeti najbolje rješenje, vrednovati uspjeh pojedinca kao i cijelog tima (HKO razina 6)
- Kreirati projekt prema usvojenim standardima, tehnologijama i metodologijama provedbe. (HKO razina 5)
STRUČNI ISHODI UČENJA
Po uspješnom završetku studija, student će moći:
- Izabrati najbolja praktična rješenja za efikasnu i efektivnu marketinšku komunikaciju (HKO razina 6)
- Kritički prosuđivati psihološke, društvene i ekonomske procese u okruženju marketinga (HKO razina 6)
- Odabrati optimalne koncepte verbalne i neverbalne komunikacije u marketingu (HKO razina 6)
- Odabrati optimalne tehnologijske koncepte primjenjivih digitalnih rješenja (HKO razina 6)
- Valorizirati funkcioniranje korisničkog sučelja i odabrati najbolje rješenje korisničkog sučelja iz aspekta korisnika i poslovnog aspekta (HKO razina 6)
- Oblikovati djelotvoran i mjerljiv digitalni marketinški projekt sa svim bitnim sastavnicama, upravljati njime i valorizirati rezultate (HKO razina 5)
- Oblikovati marketinšku komunikaciju na društvenim mrežama, upravljati njome i valorizirati rezultate (HKO razina 5)
- Oblikovati marketinšku komunikaciju kroz online sustav oglašavanja, upravljati njome i valorizirati rezultate (HKO razina 5)
- Ocijeniti rezultate digitalne interakcije i preporučiti najbolje rješenje za postizanje konverzijskih ciljeva (HKO razina 6)
- Procijeniti sigurnosne i pravne aspekte digitalnog marketinškog projekta (HKO razina 6)
- Upravljati uspješnom poslovnom komunikacijom (HKO razina 5)
- Oblikovati marketinšku komunikaciju na mobilnim uređajima, upravljati njome i valorizirati rezultate (HKO razina 5)
- Kritički prosuđivati funkcioniranje digitalnog društva (HKO razina 6)
- Odabrati najbolje rješenje skladu s funkcioniranjem EU i globalne legislative, tržišta i financija (HKO razina 6)
- Izmjeriti, rangirati i odabrati najbolje rješenje na temelju financijskih parametara za donošenje poslovnih odluka (HKO razina 6)
- Oblikovati najbolje programsko rješenje iz aspekta ciljeva digitalnog marketinga (HKO razina 5)
- Izmjeriti, rangirati i odabrati najbolje rješenje na temelju informacija iz baze podataka (HKO razina 6)
- Kritički prosuđivati marketinško djelovanje i komunikaciju kroz prizmu općeprihvaćenih normi etike i morala (HKO razina 6)