Ida Pandur
Ida Pandur je 2009. godine stekla je titulu prvostupnice Ekonomije na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu. Karijeru je započela iste godine pridruživši se tada novoosnovanoj agenciji za marketing na društvenim mrežama iSTUDIO kao druga zaposlenica.
U četiri godine u iSTUDIJU, Ida je radila na pozicijama social media marketing managera te potom i na poziciji potpredsjednice za vanjske odnose. Upravljala je odjelom od 20-ak osoba koji je bio zadužen za digitalne marketinške strategije, prodaju te upravljanje odnosima s klijentima među kojima su bili i Jamnica, Jana, Juicy, Konzum, Zvijezda, Belje, Ledo, Pik, Jutarnji list, RTL, 24sata, Iskon, BIPA, Klinika Svjetlost, HTZ, IRTA i Lego Duplo. Bila je zadužena i za PR i dio branding aktivnosti samog iSTUDIJA.
Godine 2013. osniva i zauzima direktorsku poziciju organizacije Bizmeet.me te dobiva nagrade na natjecanju Start Trek Startup Pitch contest te na Startup izazovu Deutsche Telekom accelerator hub: raum IdeaPitch Startup Challenge u Zagrebu – izravna propusnica za hub:raum’s WARP accelerator u Krakovu. Krajem 2013. postaje digital direktor za Grey Worldwide Zagreb i osniva Entourage d.o.o. u Zagrebu gdje i danas radi na poziciji generalnog direktora.