Image for Pravila natječaja
Naslovnica

Pravila natječaja

Pravila natječaja

Iskoristi 20% popusta


Mehanika nagradnog natječaja

Pravo sudjelovanja u natječaju imaju sve fizičke osobe s prebivalištem u Republici Hrvatskoj koje imaju između 17 i 22 godine.

Cilj natječaja je da tim koji čine minimalno tri (2), a maksimalno četiri (4) osobe, kandidiraju svog ‘klijenta’ – lokalni projekt (malu ili mikro tvrtku, obrt, OPG, obiteljsku tvrtku itd..), kojem će pomoći podići poslovanje na novu i višu razinu, nakon perioda pandemije, izolacije i narušenog poslovnog okruženja. U tom cilju, Algebrini nastavnici i predavači s katedre za marketing, timove će naučiti kako koristiti moderna sredstva internetskog oglašavanja i prisutnosti na digitalnim kanalima, društvene mreže i napredne analitičke alate te ih mentorirati u provedbi stvarnih marketinških kampanja. Tim mora imenovati kapetana, koji ima minimalno 18 ili više godina.

Zahtjevi koje mora zadovoljiti klijent kojeg tim prijavljuje na natječaj su:

  • klijent mora biti mala ili mikro tvrtka, obrt, OPG, obiteljska tvrtka ili sl.
  • klijent se mora baviti djelatnošću koju je dozvoljeno oglašavati. Pravila su dostupna na poveznici: https://support.google.com/adspolicy/answer/6008942?hl=hr
  • klijent mora imati aktivnu web stranicu
  • tim mora imati pismeno ili e-mail odobrenje klijenta
  • tim smije imati samo jednog klijenta. Ne smije se dogoditi da više timova vodi kampanje za istog klijenta/pravni subjekt, bez obzira ima li klijent više različitih djelatnosti.

Prijavom na natječaj tim prihvaća pravila sudjelovanja:

  • U komunikacijskim kampanjama neće koristiti materijale za koje nema pisano dopuštenje autora.
  • Poštivat će pravila i ograničenja platformi (Facebook, Instagram, Google Ads) i voditi računa u dobroj praksi koja se koristi u oglašavanju.
  • Djelovat će u interesu svog klijenta pazeći na etičnost svojih postupaka i na dobrobit drugih.

RADIONICE DIGITALNE GARAŽE – 17. do 28. kolovoza 2020.

radionice Digitalne garaže u trajanju od 4 sata svaka, moći će pohađati svi timovi koji su ušli u natjecanje, nakon što je stručni žiri odobrio njihovu prijavu.

Raspored radionica je sljedeći:

  • Digitalna garaža – 17. do 19. kolovoza 2020.godine
    • „Izradite svoju prisutnost na mreži“ – ponedjeljak, 17.8.2020./10h
    • „Neka vas korisnici otkriju pomoću pretraživanja“ – utorak, 18.8.2020./10h
    • „Pisanje za društvene mreže i oglase“ – srijeda, 19.8.2020./10h
  • Google Ads radionice – 24. do 27. kolovoza 2020.godine
    • „Search campaigns“ – četvrtak, 20.8.2020./10h
    • „Display campaigns“ – utorak, 25.8.2020./10h
    • „Advanced Google Ads workshop“ – četvrtak, 27.8.2020./10h
  • Priprema kampanja i izrade pre-reporta – 31.8.-2.9. 2020.godine
    • Timovi će dobiti predloške datoteka (templates) za izradu a) „briefa“, b) definiranje kampanje te c) prezentaciju koji zajedno čine pred-report. U ovoj fazi, članovi tima imat će i priliku polagati i steći Google certifikat te time osvojiti dodatne bodove za svoj tim. Nakon što predaju sve datoteke mentorima na uvid timovi dobivaju odobrenje za provođenje kampanje ili smjernice za doradu. Ukoliko tim nakon dorade ponovno preda datoteke i ne dobije odobrenje, ne može nastaviti sudjelovanje u natječaju.

PROVOĐENJE KAMPANJE – 4. rujna do 17. rujna 2020.

  • Nakon odobrenja pred-reporta, mentori će poslati timu obavijest da može početi s oglašavanjem. Kampanja mora biti aktivna minimalno četrnaest (14), a maksimalno dvadeset jedan (21) dan. Timovi se trebaju pobrinuti da osiguraju praćenje konverzija na stranici klijenta.

 

POSTREPORT FAZA – 18. do 20. rujna 2020.

ONLINE PREZENTACIJA TIMOVA – 21. rujna 2020.

ODABIR I PROGLAŠENJE POBJEDNIKA – 21. rujna 2020.

Kriteriji za ocjenjivanje radova će biti sljedeći:

  1. Praćenje konverzija ili kroz Google Ads ili spajanjem Google Anayltics i Google Ads alata
  2. Učestalost optimizacije računa (odnosi se na broj promjena koje su napravljene unutar računa)
  3. Kvaliteta strukture računa, raznovrsnost kampanja i odabir ciljanja korisnika (ključne riječi, ciljanje na Prikazivačkoj mreži, Remarketing, YouTube, Gmail i sl.)
  4. Kreativni elementi oglasa i njihova „vidljivost“ (kreativnost, poziv na akciju, popusti, cijene, promotivne akcije i sl.)
  5. A najvažniji kriterij za ocjenjivanje radova će biti rezultat: ostvarene konverzije, klikovi, CTR.

Financijska sredstva i fond nagrada

Svaki član tima, kojem će mentori odobriti pre-report, dobit će vrijednosni voucher OTP banke, koji će uz prethodno ugovoreni paket OTP Indeks u najbližoj poslovnici OTP banke moći zamijeniti za VISA web prepaid  karticu s uplaćenih 200,00 kn potrebnih za oglašavanje na društvenim i oglašivačkim mrežama te dodatni budžet od 400,00 kuna za internetsko oglašavanje koji poklanja Google.

Popis poslovnica OTP banke nalazi se na sljedećem linku: https://www.otpbanka.hr/hr/offices-atms

Pobjednički tim dobiva:

  1. 2 x Samsung Galaxy Watch
  2. 2 x Google Home Mini Smart Home Assistant
  3. 4 x 15.000 Kn subvencije za upis redovnog ili izvanrednog prijediplomskog studija digitalnog marketinga na Visokom učilištu Algebra

Osvojenih 15.000,00 Kn se koristi na način da student može za svaku upisanu kompletnu akademsku godinu, tj. 60 ECTS bodova na stručnom prijediplomskom studiju iskoristiti 5.000,00 Kn. Ukoliko student ne upisuje sve kolegije, iznos subvencije će se izračunati proporcionalno broju ECTS bodova. Student može osvojeni iznos iskoristiti samo jednom za svaku pojedinu godinu studija. Iznos se ne može prenositi iz godine u godinu te se ne može prenijeti na drugu osobu.

Podijeli: Facebook Twitter