Na kolegiju Organizacija digitalne agencije studenti prijediplomskog studija Digitalnog marketinga uče o različitim aspektima poslovanja marketinških agencija u digitalnom dobu. Mnoge od tih tema pokrio je u gostujućem predavanju Krešimir Končić, CEO digitalne agencije Neuralab koja urede ima u Zagrebu i New Yorku.
Krešimir Končić studentima je govorio o specifičnosti suradnje s klijentima kroz povijest agencije, o različitim vrstama usluga, načinima određivanja cijena usluga i posebnostima naplate povlačeći paralelu između europskih i američkih klijenata. Osim toga, studenti su ga dočekali s nizom pitanja vezanim uz razvoj karijere od juniora do seniora, specifičnostima upravljanja projektima u Nueralabu te mogućnostima prakse. Studenti nisu skrivali oduševljenje komentarima: „Ja bih došla raditi kod vas!“ i „Super ste bili. Dođite nam češće“.
Da je zadovoljan gostovanjem, Krešimir je potvrdio riječima: „Jedva čekam da vas upoznam u offline-u.“
O Neuralabu
Neuralab je digitalna agencija koja broji 20 zaposlenika u uredima u Zagrebu i New Yorku specijalizirana u niši eCommerce-a i „enterprise level“ web stranica baziranih na WordPress platformi. Poznati su po velikom broju nagrađivanih eCommerce projekata u hrvatskoj i svijetu. Više o jednoj od najpoznatijih eCommerce digitalnih agencija možete saznati na njihovim web stranicama www.neuralab.net .