Image for MATURANTI – otvorene prijave za besplatne radionice!
Naslovnica

MATURANTI – otvorene prijave za besplatne radionice!

Dragi maturanti, krenule su prijave na Algebrine besplatne zimske radionice 27.-28.12.2021.

Odaberite jednu od sljedećih radionica i prijavite se do 10.12.2021. na linku: hubs.ly/H0_Q6lq0.

  • online radionica digitalnog marketinga
  • online radionica izrade mobilnih aplikacija ( Android & iOS)
  • online radionica razvoja računalnih igara
  • radionica etičkog hakiranja uživo
  • radionica crtanja i skiciranja portreta uživo
  • radionica 3D dizajna

Vidimo se!

Zašto je Algebra siguran izbor za tvoju budućnost?

Vjetar u
leđa

Kod nas ćeš naučiti sve o informacijskim tehnologijama, području za kojim potražnja stalno raste. Vjerujemo da ćemo ti tako osigurati podlogu za osobni razvoj i učiniti te metom poslodavaca.

Moderna metodologija

Odbijamo stajati na mjestu u svijetu koji se sve brže i brže mijenja. Jako pazimo da svaki studijski program bude u skladu s modernim trendovima i ide u korak s vremenom.

Kvaliteta bez premca

Ponosni smo na brojna priznanja i status najkvalitetnijeg stručnog studija u Hrvatskoj. Iz godine u godinu se trudimo opravdati ukazano povjerenje, jer znamo da tvoja budućnost ovisi o tome. Zato svoju zadaću ne shvaćamo olako.

Newsletter

Želiš biti u tijeku sa svim novostima vezanim uz Algebru? Prijavi se na naš newlsetter.

Image for Profesori matematike podijelite s nama svoja iskustva o cjeloživotnom učenju
Naslovnica

Profesori matematike podijelite s nama svoja iskustva o cjeloživotnom učenju

Srednjoškolski profesori matematike, pozivamo vam se da pridonesete znanstvenom istraživanju pod nazivom „Stavovi srednjoškolskih nastavnika matematike o cjeloživotnom učenju“.

U sklopu anonimnog upitnika, čije ispunjavanje traje 20-tak minuta, cilj je prikupiti vaša vrijedna iskustva na temu cjeloživotnog učenja. Anketi možete pristupiti online klikom ovdje.

Riječ je istraživanju koje se provodi u u sklopu projekta Digitalna.hr financiranom u okviru poziva „Tematske mreže za društveno-ekonomski razvoj te promicanje socijalnog dijaloga u kontekstu unapređivanja uvjeta rada“ UP.04.2.1.06, čiji je nositelj udruga Telecentar.

Visoko učilište Algebra jedan je od 13 partnera na ovom projektu.

Uz nas tu su i Fakultet elektrotehnike i računarstva, Fakultet organizacije i informatike, Centar tehničke kulture Rijeka, Hrvatski informatički zbor, Hrvatski savez informatičara, Hrvatska udruga poslodavaca, Institut za javne financije, Institut za razvoj i inovativnost mladih, Odraz – održivi razvoj zajednice, Sveučilište Sjever, Udruga “Dobar dan”, Udruga hrvatskih srednjoškolskih ravnatelja.

Predviđeno trajanje projekta je 36 mjeseci, a projekt je financiran iz Europskog socijalnog fonda u vrijednosti od gotovo 3,6 milijuna kuna.

Zašto je Algebra siguran izbor za tvoju budućnost?

Vjetar u
leđa

Kod nas ćeš naučiti sve o informacijskim tehnologijama, području za kojim potražnja stalno raste. Vjerujemo da ćemo ti tako osigurati podlogu za osobni razvoj i učiniti te metom poslodavaca.

Moderna metodologija

Odbijamo stajati na mjestu u svijetu koji se sve brže i brže mijenja. Jako pazimo da svaki studijski program bude u skladu s modernim trendovima i ide u korak s vremenom.

Kvaliteta bez premca

Ponosni smo na brojna priznanja i status najkvalitetnijeg stručnog studija u Hrvatskoj. Iz godine u godinu se trudimo opravdati ukazano povjerenje, jer znamo da tvoja budućnost ovisi o tome. Zato svoju zadaću ne shvaćamo olako.

Newsletter

Želiš biti u tijeku sa svim novostima vezanim uz Algebru? Prijavi se na naš newlsetter.

Image for Inovativni studij: Studentima pomažemo razviti vlastite projekte
Naslovnica

Inovativni studij: Studentima pomažemo razviti vlastite projekte

Inovativni studij: Ovako studentima na praktičnoj nastavi pomažu razviti vlastite projekte

U idealnom slučaju, studenti s fakulteta moraju izaći ne samo s novim znanjem i novim vještinama, već i s konkretnim iskustvom kako ih primijeniti u praksi, na radnom mjestu, odnosno za one poduzetnije – u vlastitim projektima u poduzetništvu. Dinamična hrvatska scena startupa o kojoj se mnogo priča i piše tu im svakako može pomoći kao inspiracija, ali još je bolje ako već tijekom studija imaju priliku „uroniti“ u poduzetnički način razmišljanja.

Visoko učilište Algebra, u čijem okrilju djeluje i najdugovječniji hrvatski startup inkubator, Algebra LAB, ide upravo tim stopama te svojim studentima na diplomskoj razini omogućava da se praktično okušaju u izazovima s kojima se susreću startupi.

Iako se radi o obaveznom kolegiju koji studente prati tijekom dvije godine diplomskog studija, razgovori sa studentima otkrivaju da oni rad u interdisciplinarnim i krosfunkcionalnim timovima koji okupljaju studente s različitih studijskih programa smatraju i korisnim, ali i inspirativnim – da ne kažemo zabavnim!

O ovom inovativnom pristupu na razini diplomskih studija – primijenjenog računarstva, podatkovne znanosti, digitalnog marketinga i digitalnog dizajna – i tome kako studente podučavaju poduzetničkim vještinama u praksi, razgovarali smo s njegovim voditeljima i predavačima na Visokom učilištu Algebra, doc.dr.sc. Leom Mršićem, direktorom Algebra LAB-a, i dr.sc. Majom Brkljačić, voditeljicom razvoja Algebra LAB-a.

Kakvi su bili prvi dojmovi studenata diplomskog studija nakon što ste prošle godine pokrenuli ovaj program upoznavanja s poduzetništvom?

Dojmovi su odlični! Posebno smo ponosni jer je prva generacija uvelike nadmašila naša očekivanja. I na našem fakultetu, kao i na većini ostalih fakulteta, studenti rijetko ili nikad ne surađuju s kolegama iz drugih grupa, a počesto ne poznaju niti kolege iz vlastite studijske grupe. Na projektima rade u malim krosfunkcionalnim timovima i imaju priliku upoznati kako razmišljaju i što konkretno znaju kolege s drugih smjerova.

Upravo to je sjajno iskustvo, jer izlaze iz svojih silosa, oslanjaju se na ekspertizu svih članova tima i uče jedni od drugih: programeri od „marketingaša“ kako se radi istraživanje korisnika, „marketingaši“ od programera kako se radi funkcionalna specifikacija…

Rad na praktičnim projektima hit je među studentima: nema ispita, vrednuje se kontinuiran rad

Vole li studenti više ovakav oblik praktičnog učenja kroz projekte od klasičnih predavanja?

Studenti su zadovoljni jer je namjerno malo kontakt-sati u klasičnoj nastavi na ovom konkretnom kolegiju, a svo ostalo vrijeme rade samostalno: planiraju, istražuju, razvijaju. Struktura je jasno postavljena i ciljevi su unaprijed definirani, ali imaju potpunu slobodu u načinu kako će ih realizirati!

Svaka dva tjedna imaju „sprinteve“ s mentorima, na kojima prezentiraju napredak koji su postigli u razvoju, a ocjenjuje ih se kontinuirano, nema ispita na kraju semestra. Premda to s jedne strane stvara kontinuiranu obavezu, istovremeno im omogućuje zadržavanje fokusa i puno kvalitetniji konačni rezultat. Ocjenjuje ih se i timski i pojedinačno – to znači da oni najbolji mogu odletjeti i do Mjeseca, i biti za to nagrađeni, a da oni koji nisu najbolji, uče od svojih kolega, a ne samo od profesora.

Proces validacije ili ne-validacije vlastitih pretpostavki zapravo silno uzbudljiv – a to je put koji oni sada kontinuirano prolaze. Nema gotovih rješenja, niti formula koje profesori pišu po ploči! Mentori su samo neka vrsta pomoćnih kotačića na biciklu, koji im pomognu da ne skrenu previše ukrivo. Sve ostalo je njihovih ruku djelo!

Sustav mora služiti tome da pomogne studentima da budu samostalni i uspješni!

Što se pokazuje kao najveći izazov – odnosno, na čemu je potrebno najviše raditi kako bi se studentima pomoglo da razviju svoje poduzetničke ideje do nečega što može biti stvarni proizvod na tržištu?

Jednom riječju: na osamostaljivanju. Cijeli hrvatski obrazovni sustav počiva na „dadiljanju“: stotinama sati frontalne nastave ili vođenih vježbi, od prvog razreda osnovne škole, do kraja fakulteta. I onda se čudimo kad se mladi ljudi zaposle, kako su slabo poduzetni i prilično nesamostalni. A gdje su mogli naučiti biti drugačiji?

Istraživanja pokazuju da je prosječan uspješan poduzetnik danas tri puta vjerojatnije bio buntovnik kao tinejdžer od svojeg vršnjaka ne-poduzetnika. I to je zapravo i tužno i naopako – zar se zaista morate pobuniti protiv sustava, ako želite biti uspješni? Zar nije sustav tu da vam pomogne da budete uspješni?

Naš kruti obrazovni sustav samostalnost, proaktivnost i originalnost doživljava kao svojeglavost, pa ne samo da se takve osobine ne razvijaju, nego ih se tijekom školovanja aktivno penalizira. I onda smo u šoku kad nam neko istraživanje pokaže da sve veći broj mladih ljudi sanja o karijeri u javnom sektoru.

Daleko od toga da i ondje ne trebamo više proaktivnih originalnih ljudi, ali oni su posebno važni za gospodarski sektor – neovisno o tome radili kao zaposlenici ili pak osnivali svoje vlastite tvrtke. To je ono što objašnjavamo i studentima na ovom kolegiju: dvije godine rada na vlastitom projektu koji će imati konkretan finalni rezultat je nešto što će ih napraviti zanimljivima sutra bilo kojem poslodavcu, jer je razvoj novog proizvoda ili usluge najkompleksniji, a istovremeno i najvažniji dio svakog poslovnog sustava.

Uz diplomu, naši studenti imaju i projekt spreman za izlazak na tržište

Što budući studenti diplomskih studija mogu očekivati u ovom smislu?

Budući studenti mogu očekivati da će po završetku studija, osim crtice u životopisu da su zaslužili diplomu, imati u portfoliu preporuke mentora, emocionalnu povezanost sa projektom od društvenog značaja u kojem mogu pokazati svoj vrlo konkretan doprinos, potpuno funkcionalan prototip ili MVP tehnološki složenog projekta koji je spreman za lansiranje na tržište, te niz praktičnih znanja iz područja upravljanja projektom, evaluacije tržišta, i definiranja poslovnog modela.

Dodatno, studenti će izaći sa studija sa spoznajom što znači raditi u timu u kojem različiti ljudi, različitih afiniteta, moraju doprinijeti i doprinose uspjehu tima. Ukratko, studenti izlaze potpuno spremni za tržište rada kao stručnjaci ili kao poduzetnici.

Treba poticati ambiciozne ideje, ideje s perspektivom

Pretpostavljamo da su se u ovih godinu dana među studentskim timovima već izrodili neki zanimljivi projekti – projekti koji potencijalno imaju budućnost izvan okvira studija. Možete li izdvojiti neke koji su vam najviše privukli pažnju?

Bez lažne skromnosti možemo reći da svi projekti koji su započeti do sada u okviru ovog kolegija imaju budućnost izvan okvira studija. Studenti rade na rješenjima za efikasnije i zanimljivije izvođenje online nastave u osnovnoj školi, poboljšanjima u sustavu individualnog zdravstvenog osiguranja, rješenjima koja pomažu u brizi za starije, platformama za personalizirana putovanja, agregatorima ili onome što zovemo „market place“ za medicinski turizam ili pak informacijskim punktovima za danas sve popularnije digitalne nomade.

Sve te teme trenutno imaju izuzetnu perspektivu prodaje na tržištu, i ako će željeti njima se baviti i nakon završetka studija, moći će prilično jednostavno doći do financiranja. Dodatno, za tržišni uspjeh ideje, osim sposobnosti da se izvede, izuzetno je važan tajming, posebno kod digitalnih tehnologija. Stoga je često potrebno neku ideju odgoditi do momenta kada će tržište za nju biti spremno.

Potičemo ambiciozne ideje i radimo sa studentima na tome da nauče upravljati ambicijama, kako ih bi mogli zadržati znanje koje nastaje u procesu i primijeniti ga na neku drugu ideju, ako to procjene potrebnim.

 Studenti imaju iskrenu želju koristiti nove tehnologije da svijet učine boljim

Koje su danas „vruće“ tehnologije koje studenti računarstva, podatkovne znanosti, digitalnog marketinga i dizajna smatraju najzanimljivijima za temelj svojih projekata?

Na prvu, svi bi najradije radili na rješenjima koja koriste najkompleksnije sustave za strojno ili duboko učenje – znači, na sustavima koji koriste umjetnu inteligenciju (AI) za personalizaciju usluga korisnicima, bilo da se radilo o uslugama u zdravstvenom, turističkom ili obrazovnom sektoru, ili pak u industriji zabave. Naravno, takvi su sustavi vrlo zahtjevni za razvoj, posebno jer za inicijalno treniranje trebaju veliku količinu podataka iz pouzdanih izvora.

To smatramo zanimljivim trendom i iz korisničke perspektive, jer jasno ilustrira za sve kompanije što nove generacije potrošača očekuju: personalizaciju do najmanjeg mogućeg detalja. Sustavi preporuka moraju biti daleko sofisticiraniji nego što su to oni koje trenutno koriste servisi poput Netflixa, Spotifya, Amazona i drugih, ako žele zadovoljiti svoje korisnike. To je odličan pokazatelj, jer otvara vrata novim Netflixima ili Amazonima, pod uvjetom da će znati prepoznati tu potrebu za radikalnom personalizacijom, a zatim i da će ju znati zadovoljiti. Isto se traži i u drugim branšama, ne samo u industriji zabave.

Trend koji smo prepoznali kao motivirajući faktor među studentskom populacijom je iskrena želja da nešto u svijetu koji ih okružuje učine boljim. Imamo tim koji radi na segmentu brige za stariju populaciju, što je jedan od glavnih izazova 21. stoljeća, ali i tim koji radi na sustavu za upozoravanje i sprječavanje poplava u gradovima, koje nastaju uslijed spoja neadekvatne kanalizacijske infrastrukture i obilnih padalina (drugim riječima, zagrebačka ekipa studenata rado ne bi gledala reprizu nedavnog filma iz Selske).

To smatramo ohrabrujućim i važnim signalom, jer pokazuje i zainteresiranost za nešto i nekoga izvan sebe, kao i spremnost da se preuzme inicijativa.

 Pomažemo studentima da izbjegnu pogreške koje skupo koštaju prave „startupe“

Budući da u inkubatoru Algebra LAB-a kontinuirano već dugi niz godina pomažete i „pravim“ startupima da razviju svoje projekte i pronađu investitore, koliko je drugačije raditi na ovako organiziran način sa studentima?

Glavna razlika je svakako u samom početku rada: „startuperi“ dolaze s jasnom vizijom na čemu žele raditi, dolaze s projektima u različitim razvojnim fazama, i trebaju ponajviše networking, povezivanje s potencijalnim partnerima, investitorima, ili pak dotjerivanje poslovnih modela i pomoć za formuliranje strategije izlaska na tržište. Oni uglavnom znaju što žele, ili barem misle da znaju što žele.

Rad sa studentima počinje od prve stepenice: na čemu ćemo raditi? Što je potreba koju svojim rješenjem želimo zadovoljiti? To je ujedno i njihova prednost, jer cijeli jedan semestar rade na istraživanju tržišta, mapiranju potreba i razradi te potvrdi funkcionalne specifikacije s korisnicima. Ne dozvoljavamo u prvom semestru da se krene pisati niti jedna linija koda, kako bismo smanjili prostor za kasnije pogreške i nezadovoljstvo potencijalnih korisnika.

Koje su još sličnosti i razlike u odnosu na „startupere“ s razrađenom vizijom, kada pričamo o studentima kojima je ovo, možda, prvi susret s poduzetništvom na ovaj način?

U inkubator nerijetko dolaze „startuperi“ s već razvijenim prototipom i puno potrošenih sati u programiranju, a da nisu obavili niti jedan suvisao razgovor sa članom svoje ciljane skupine. I tu zna onda biti puno suza i boli, jer ih kroz rad u inkubatoru na neki način prisilimo da u središte pozornosti stave korisnika, a ne svoju super-turbo cool aplikaciju. Često se onda događa da ta promjena u središtu poruši velike dijelove već razvijenog rješenja, što nikad nije ugodno.

A događa se i da s fokusom na budućeg korisnika ustanove da njihov potencijalni korisnik zapravo – ne postoji. To jest, da je spreman platiti malo ili gotovo ništa za tu predivnu aplikaciju, na kojoj su oni radili mjesecima. To je nešto, što osvještavamo kod studenata od prvog susreta: zaljubiti se treba u korisnika, a ne u svoje genijalno rješenje.

Želimo da diplomanti budu sigurni u sebe kada će pokretati vlastiti biznis

Što očekujete, kratkoročno i dugoročno, da će se izroditi iz ovakvog rada sa studentima?

Očekujemo zadovoljne studente, koji su dobili priliku razvijati se zaokruženo, holistički, a ne samo u ladicama pojedinih predmeta. Svi se oni osjećaju jako sigurno dok tapkaju usko unutar krugova svojih mikrospecijalizacija, ali kad ih se izmakne iz okvira predmeta i standardnih kolegija, gube tlo pod nogama i za održavanje na površini moraju razvijati neke druge vještine i znanja.

Očekujemo bolje i kvalitetnije diplomante, koji će po završetku studija osjećati se jednako sigurnima i motiviranima pokrenuti vlastiti biznis ili pak preuzeti kompleksan zadatak u bilo kojoj međunarodnoj kompaniji. Očekujemo svakako i da neki od studentskih projekata dobiju svoj nastavak i izvan fakultetskog okvira – mi ćemo se svakako jako potruditi da im to omogućimo!

U narednim tjednima, predstavit ćemo neke od inovativnih studentskih poduzetničkih projekata koji su nastali u okrilju i uz podršku mentora Visokog učilišta Algebra.

Zašto je Algebra siguran izbor za tvoju budućnost?

Vjetar u
leđa

Kod nas ćeš naučiti sve o informacijskim tehnologijama, području za kojim potražnja stalno raste. Vjerujemo da ćemo ti tako osigurati podlogu za osobni razvoj i učiniti te metom poslodavaca.

Moderna metodologija

Odbijamo stajati na mjestu u svijetu koji se sve brže i brže mijenja. Jako pazimo da svaki studijski program bude u skladu s modernim trendovima i ide u korak s vremenom.

Kvaliteta bez premca

Ponosni smo na brojna priznanja i status najkvalitetnijeg stručnog studija u Hrvatskoj. Iz godine u godinu se trudimo opravdati ukazano povjerenje, jer znamo da tvoja budućnost ovisi o tome. Zato svoju zadaću ne shvaćamo olako.

Newsletter

Želiš biti u tijeku sa svim novostima vezanim uz Algebru? Prijavi se na naš newlsetter.

Image for Inovativni studij: Projekt „Sandbox Generation“
Naslovnica

Inovativni studij: Projekt „Sandbox Generation“

Ovi studenti na praktičnoj su nastavi osmislili projekt za bolje online obrazovanje!

Tijekom 2020. svakodnevica osnovnoškolaca uvelike se promijenila. Iako mnogi od njih koriste digitalnu tehnologiju za igru, platforme za školsku suradnju i komunikaciju predstavljale su im veliki izazov i jedno potpuno novo iskustvo. Online učenje pojavilo se kao izazov i za roditelje i za učenike, ali i za nastavnike. Tim studenata diplomskih studija na Visokom učilištu Algebra detektirao je problem i ponudio rješenje – platformu „Sandbox Generation“ koji bi proces poučavanja trebao učiniti zanimljivijim, zabavnijim ali i mnogo primjerenijim za osnovnoškolce.

„Sandbox Generation je virtualna platforma u obliku učionice za olakšano praćenje i izvođenje nastave na daljinu, namijenjena učenicima nižih razreda osnovne škole. Spajanjem edukacije i gamifikacije cilj je zainteresirati i potaknuti učenike na sudjelovanje u nastavnim aktivnostima, kao i druženje s vršnjacima iz razreda“, kažu studenti okupljeni oko ovog projekta.

Studenti brzo stječu iskustva na praktičnim projektima

Sedam studenata diplomskih studija Algebre na projektu je okupio – sam studij. Odnedavno naime Visoko učilište Algebra na diplomskim studijima ima obavezan kolegij na kojem studenti, uz podršku mentora, razvijaju svoje poduzetničke projekte; baš kao što to u Algebra LAB-u najdugovječnijem startup inkubatoru u zemlji, čine pravi „startuperi“. To znači da studenti napuštaju diplomski studij s diplomom ali i – razrađenim projektom na kojemu su stekli svoje prvo iskustvo poduzetničkog tipa.

„Kroz iskustvo na praktičnom projektu studenti se suočavaju s okolnostima i okruženjem koje je vrlo vjerna replika stvarnom okruženju; uče kako pristupiti ideji, kako surađivati u timu, kako odabrati tehnologiju, kako se nositi sa izazovima razvoja u uvjetima ograničenog vremena i resursa, kako validirati tržište, postaviti cijenu za svoj proizvod ili uslugu te kako uspješno prezentirati sebe i proizvod ili uslugu. Tijekom kolegija, studenti prate snažan ritam izvođenja koji je tempiran tako da nemaju puno slobodnog vremena i moraju često i brzo donositi odluke“, kaže dr.sc. Maja Brkljačić, jedna od voditelja ovog kolegija na Visokom učilištu Algebra i voditeljica razvoja poslovanja Algebra LAB-a.

„Kako se projekt bliži dovršetku, studenti uviđaju sve spomenute elemente i doživljavaju sebe kao dio tima u kontekstu koji je jedinstven i u kojem vrlo jasno prepoznaju vlastiti napredak u odnosu na vršnjake koji još nemaju to iskustvo“, naglašava Maja Brkljačić.

Pritom, najveća je vrijednost što studentski timovi okupljaju pojedince s raznih smjerova, što znači da oni imaju i specifična znanja i iskustva u različitim područjima. U timu koji stoji iza projekta „Sandbox Generation“ su Anton Maurović, Luis Daniel Vasquez Pena i Suzana Antolin s diplomskog studija programskog inženjerstva, Ema Dugonjić i Fabian Babić, studenti diplomskog studija digitalnog marketinga, te Evgeniya Samsonova i Marko Ivanović, diplomski studenti podatkovne znanosti.

Sandbox Generation spaja online edukaciju i videoigre

Studenti koji rade na ovom projektu primijetili su – „ako je nama studentima, koji smo naučeni samostalno učiti, teško pratiti online nastavu, kako li je tek nekome tko je tek krenuo u prvi razred osnovne škole“. Rješenje problema je, kažu, u kombinaciji dvaju sve popularnijih trendova: online edukacije i videoigara. „Zajedno smo istraživačkim metodama doznali brojne probleme s kojima su učenici, učitelji i roditelji bili suočeni pod utjecajem pandemije na obrazovni sistem, te odlučili razviti rješenje koje bi im olakšalo situaciju“, naglašavaju.

Osnovna značajka platforme „Sandbox Generation“, onako kako su je zamislili ovi studenti, bit će tako kombinacija igre i učenja koja omogućuje zabavan i jednostavan način online učenja u virtualnom okruženju prijatelja. Ova virtualna igra učenicima bi mogla omogućiti međusobnu interakciju slobodnim kretanjem po virtualnoj učionici i korištenjem ponuđenih radnji. Također, učitelji i učenici mogli bi razmjenjivati datoteke putem platforme. U planu je da učitelji kontroliraju nastavno okruženje i time održavaju željenu atmosferu u virtualnoj učionici, a učenici bi učili, rješavali zadatke, sakupljali bodove i družili se s prijateljima u online okruženju.

„Projekt na kojem radimo je u skladu s današnjom tehnologijom i trendovima te predstavlja bitan iskorak prema budućnosti online školovanja, što ga čini inovativnim i zanimljivim rješenjem na kojem je užitak raditi“, naglašavaju studenti. „Sandbox Generation u svojoj početnoj fazi zamišljamo kao alat za dodatnu nastavu na daljinu, tečajeve, ljetne i zimske online kampove i sl. U budućnosti, cilj je izgraditi platformu u potpunosti prilagođenu nastavnom planu nižih razreda osnovne škole i potrebama individualnih institucija“, kažu osnivači projekta.

„Zbog trenutne situacije s pandemijom, mnogi su se učenici suočili s izazovima online nastave preko standardnih komunikacijskih platformi. Glavni nedostaci su manjak interakcije između učitelja i učenika, poteškoće u održavanju koncentracije prilikom praćenja online nastave te smanjena mogućnost druženja i igre među učenicima. Posljedično, učenici postaju nezainteresirani i demotivirani za rad te počinju pronalaziti druge izvore zabave u svom okruženju“, priča nam ovaj studentski tim.

Problem koji žele riješiti jest i taj što su i roditelji nakon radnog dana prisiljeni dodatno učiti i raditi sa svojom djecom kako bi se nadoknadilo propušteno, a učitelji opet moraju ulagati više vremena za pripremu interaktivnijih materijala za održavanje nastave.

Gamifikacija je jedan od „vrućih“ trendova u obrazovanju

Platforma „Sandbox Generation“ zapravo se, kako kaže idejni tim projekta, temelji na MMORPG igrama (massively multiplayer online role-playing game), a „korištenje koncepta MMORPG video igara u spoju s online edukacijom otvara mogućnost repliciranja fizičke učionice u virtualni svijet“.

„Učenici će moći kreirati vlastiti avatar koji se u realnom vremenu kreće u virtualnom prostoru učionice i komunicira s drugim igračima putem chata, glasovnog poziva ili smajlića, rješava zadatke, te sakuplja bodove. U vrijeme trajanja nastave, učitelji će sa svojim avatarom i posebnim funkcionalnostima moći umiriti učenike i prezentirati im gradivo na „školskoj ploči“. Izvan nastavnog vremena, učenici se mogu nastaviti družiti u takozvanom „Otvorenom prostoru“ gdje mogu pokušati ponovo riješiti zadatke s nastave, igrati edukativne igre i sakupljati predmete“, kažu studenti Algebre o svojem projektu.

Gamifikacija – odnosno, na hrvatskom, igrifikacija – jedan je od glavnih trendova u mnogim područjima, ne samo u obrazovanju.

„Igrifikacija kao trend postaje sve zanimljivija i raširenija u raznim aspektima edukacije, što se može vidjeti s jedne strane po broj znanstvenih članaka koji proučavaju tu temu, a s druge strane u broju raspoloživih okruženja za učenje“, naglašava doc.dr.sc. Goran Đambić, voditelj diplomskog studija razvoja računalnih igara na Visokom učilištu Algebra i jedan od mentora studenata koji rade na ovom projektu.

doc.dr.sc. Goran Đambić, voditelj diplomskog studija razvoja računalnih igara na Visokom učilištu Algebra

„Sigurno je tome doprinio  razvoj tehnologije, ali i atraktivnost same ideje koja kaže da ljudi najbolje uče kad im je zabavno. Primjerice, prosječnom učeniku nije teško zapamtiti na desetine Pokemona, međutim, nije tako lako zapamtiti periodni sustav elemenata, iako je količina podataka u njemu znatno manja. Ako je suditi prema trendovima, teško je zamisliti bilo kakav digitalni sustav za učenje koji u sebi ne bi imao barem neke elemente igrifikacije, a koji bi želio biti široko prihvaćen“, ističe Đambić.

Ključno je što praktični projekti spajaju studente s različitih smjerova

„Znanja stečena na preddiplomskom studiju uvelike su pomogla u vođenju i obavljanju projektnih zadataka upravo zbog vještina koja se razvijaju kroz praktične vježbe na kolegijima, no ovaj projekt je sasvim novo iskustvo i neusporedivo kompleksniji od bilo čega s čime smo se dosad susreli“, naglašavaju studenti.

Pritom kažu kako je ključnu ulogu igrala suradnja sa studentima s drugih studijskih smjerova i da je baš to ono što čini veliku prednost u realizaciji projekta. „Osim u odabiru studija, razlikujemo se po prijašnjoj edukaciji, radnom iskustvu, a i po sredinama iz kojih potječemo – sve je to znatno pomoglo kada je trebalo sagledati problem i suočiti se s izazovom. Vjerujemo da ne bismo uspjeli ostvariti postignuto da nismo imali inpute toliko različitih ljudi“, priča nam ovaj studentski tim.

S obzirom na to da nisu svi zadaci na projektu vezani isključivo za sistemsko inženjerstvo, digitalni marketing ili podatkovne znanosti, studenti pri razvoju projekta koriste pristup temeljen na vještinama. Svatko od njih ima interese, vještine i iskustva i izvan struke, pa, kažu, na temelju toga raspodjeljuju zadatke. Primjerice, ako je netko odličan u dizajniranju, pomogne oko toga. Ako je netko pak odličan u rukovanju s bazama podataka, rado će se posvetiti tom dijelu projekta. Na taj način svatko radi ono u čemu je najbolji i osigurava se kvaliteta projekta.

O vrijednostima takvoga pristupa – okupljanja timova studenata koji dolaze sa svih diplomskih studija u Algebri – govori i Mario Fraculj, marketinški profesionalac i predavač na studijima Visokog učilišta Algebra. „Ovakav projektni kolegij pruža priliku studentima za osobni razvoj i priprema ih za buduću karijeru u poslovima koji uključuju upravljanje digitalnim proizvodima i uslugama. Kad su u pitanju vještine, kolegij je fokusiran na razvoj komunikacijskih i prezentacijskih vještina, vještina kritičkog mišljenja, vođenja i rješavanja problema te vještina timskog rada koje se sve više traže od strane poslodavaca“, kaže Fraculj, te nastavlja: „Kolaboracija na ovakvom složenom, interdisciplinarnom projektu ima svoje izazove, a tim Sandbox Generation uspješno ih je svladao, što je na neki način pokazatelj da će ovi mladi ljudi uskoro moći kvalitetno funkcionirati i u profesionalnom okruženju“.

Mario Fraculj, marketinški profesionalac i predavač na studijima Visokog učilišta Algebra

Ideje je lakše razvijati uz sustavnu podršku mentora

Zanimljivo je i pitanje kojim se sve marketinškim alatima ovakvi studentski projekti – ali i startup projekti – mogu služiti kako bi se probili na vrlo konkurentno tržište.

„Od najznačajnijih trendova izdvojio bih razvoj proizvoda temeljen na podacima i agilnu metodologiju u kojoj se zbog novih zahtjeva promjene u projektu mogu fleksibilno implementirati i u kasnijim fazama, bez velikog poremećaja. Također, važno je potrošača, odnosno korisnika postaviti u središte svih napora“, pojašnjava Mario Fraculj.

„Podatkovni analitičari trebaju proučiti velike skupove podataka i izvući korisne uvide na kojima će se temeljiti kreiranje ponude i vrijednosti za potrošače, kao i personalizacija poruka u marketinškoj komunikaciji. Studentima sam savjetovao da pri razvoju svoje ponude pažljivo razmotre potrebe, želje i preferencije svih uključenih – djece, roditelja, učitelja pa i ravnatelja obrazovnih institucija. U njihovom konkretnom projektu primijenjena je gamifikacija, globalni fenomen koji je također prerastao u snažan trend“, naglašava Fraculj.

No, glavni smisao ovakvih studentski projekata je izlaganje studenata poduzetničkom razmišljanju, prilika za rad na projektu koji se kontinuirano ocjenjuje i koji nudi kontinuiranu podršku mentora, bez kratkoročnog razmišljanja samo o prolasku na ispitu.

„Zadovoljni smo kolegijem. Imamo priliku raditi s mentorima sa znanjem u poslovnom, tehničkom, ali i kreativnom području. Na tjednoj razini mentori prate projekt i daju nam povratne informacije na tzv. sprintevima, ali ih isto tako možemo kontaktirati u bilo kojem trenutku i dogovoriti dodatno savjetovanje, što cijelo iskustvo čini ugodnijim i zanimljivijim. Mentori su definitivno spremni uložiti vrijeme kako bi nas ne samo suočili s novim izazovima, već i ohrabrili i osigurali realizaciju projekta“, kaže ovaj tim studenata diplomskih studija na Algebri.

„Mnogo ideja propadne prije nego što i dobiju priliku za realizaciju – većinom zato što ljudi ne znaju gdje početi ili zapnu na sredini procesa. Mi imamo sreće što ovaj kolegij funkcionira poput bootcampa koji nam je pomogao da razumijemo kako ostvariti ideju od njenog začetka pa do proizvoda koji može zadovoljiti prve korisnike. Na kraju kolegija moći ćemo predstaviti prototip koji najbolje prezentira našu ideju – dorađen dragocjenim komentarima mentora koji doprinose našim idejama“, zaključuju studenti.

Zašto je Algebra siguran izbor za tvoju budućnost?

Vjetar u
leđa

Kod nas ćeš naučiti sve o informacijskim tehnologijama, području za kojim potražnja stalno raste. Vjerujemo da ćemo ti tako osigurati podlogu za osobni razvoj i učiniti te metom poslodavaca.

Moderna metodologija

Odbijamo stajati na mjestu u svijetu koji se sve brže i brže mijenja. Jako pazimo da svaki studijski program bude u skladu s modernim trendovima i ide u korak s vremenom.

Kvaliteta bez premca

Ponosni smo na brojna priznanja i status najkvalitetnijeg stručnog studija u Hrvatskoj. Iz godine u godinu se trudimo opravdati ukazano povjerenje, jer znamo da tvoja budućnost ovisi o tome. Zato svoju zadaću ne shvaćamo olako.

Newsletter

Želiš biti u tijeku sa svim novostima vezanim uz Algebru? Prijavi se na naš newlsetter.

Image for Uspješno realiziran projekt ALGEBRA (TIIT) – Transformacija i internacionalizacija IT studija Algebra
Naslovnica

Uspješno realiziran projekt ALGEBRA (TIIT) – Transformacija i internacionalizacija IT studija Algebra

Visoko učilište Algebra uspješno je realiziralo projekt pod nazivom „ALGEBRA (TIIT) – Transformacija i internacionalizacija IT studija Algebra“ zaključno s 12. listopadom 2021. godine, nakon trogodišnjeg provođenja projektnih aktivnosti.

Opći cilj projekta ALGEBRA (TIIT) je doprinijeti jačanju međunarodne suradnje u području visokog obrazovanja u Republici Hrvatskoj i pospješiti internacionalizaciju Visokog učilišta Algebra kao visokoobrazovne institucije.Visoko učilište Algebra ostvarilo je bespovratna sredstva za provođenje projekta ALGEBRA (TIIT) u okviru natječaja „Internacionalizacija visokog obrazovanja” iz Operativnog programa Učinkoviti ljudski potencijali 2014.-2020. Europskog socijalnog fonda. Kao nositelj projekta, Algebra je provela projektne aktivnosti u suradnji s tvrtkom BHV Education, vodećim savjetnicima za obrazovanje u inozemstvu. Projekt ukupne vrijednosti od 1.776.882,94 HRK službeno je započeo potpisivanjem ugovora 12. listopada 2018. godine te je njegova provedba trajala 36 mjeseci.

Projekt je uspješno realiziran kroz provedbu specifičnih projektnih aktivnosti. Uspješno je razvijen i akreditiran novi združeni specijalistički diplomski stručni studij Računarstva – Internet stvari i umjetna inteligencija koji se izvodi na engleskome jeziku u partnerstvu s visokim učilištem Epitech iz Republike Francuske, izrađena su i realizirana tri kraća obrazovna programa na engleskom jeziku iz područja računarstva te je organizirana dodatna nastava konverzacijskog engleskog jezika u svrhu jezičnog usavršavanja studenata, nastavnog i nenastavnog osoblja Visokog učilišta Algebre.

Projekt je službeno završen 12. listopada 2021. godine, a njegovom uspješnom provedbom osigurani su nužni preduvjeti za daljnji razvoj mobilnosti studenata i nastavnog osoblja Visokog učilišta Algebre. Učinkovitim promotivnim i informativnim aktivnostima izvedenima u suradnji s tvrtkom BHV Education osigurali smo održivost i multipliciranje projektnih rezultata.

Više detalja o projektu pronađite ovdje.

Projekt je sufinancirala Europska unija iz Europskog socijalnog fonda. Više informacija o EU fondovima potražite na stranici Ministarstva regionalnoga razvoja i fondova Europske unije: www.strukturnifondovi.hr

Sadržaj ove publikacije isključiva je odgovornost Visokog učilišta Algebra.

Zašto je Algebra siguran izbor za tvoju budućnost?

Vjetar u
leđa

Kod nas ćeš naučiti sve o informacijskim tehnologijama, području za kojim potražnja stalno raste. Vjerujemo da ćemo ti tako osigurati podlogu za osobni razvoj i učiniti te metom poslodavaca.

Moderna metodologija

Odbijamo stajati na mjestu u svijetu koji se sve brže i brže mijenja. Jako pazimo da svaki studijski program bude u skladu s modernim trendovima i ide u korak s vremenom.

Kvaliteta bez premca

Ponosni smo na brojna priznanja i status najkvalitetnijeg stručnog studija u Hrvatskoj. Iz godine u godinu se trudimo opravdati ukazano povjerenje, jer znamo da tvoja budućnost ovisi o tome. Zato svoju zadaću ne shvaćamo olako.

Newsletter

Želiš biti u tijeku sa svim novostima vezanim uz Algebru? Prijavi se na naš newlsetter.

Image for Otvorene prijave za HUAWEI “SEEDS FOR THE FUTURE 2021”
Naslovnica

Otvorene prijave za HUAWEI “SEEDS FOR THE FUTURE 2021”

HUAWEI Hrvatska poziva sve Algebrine studente preddiplomskih i diplomskih studija, koji su u potrazi za iskustvom u ICT sektoru da se prijave na “Seeds for the Future 2021”. U okviru projekta imati ćete priliku i upoznati se s naprednim tehnologijama kao što su 5G,CLOUD i AI kroz predavanja vrhunskih stručnjaka.

Prijaviti se možete na e-mail adresu: centar.karijera@algebra.hr do 19.11.2021. uz slanje sljedećih materijala:

  1. Životopis
  2. Dokument koji dokazuje da ste student preddiplomskog ili diplomskog studija
  3. 3minutni video ili motivacijsko pismo (400-600 znakova), koje objašnjava vašu želju za sudjelovanjem, vaš interes za ICT i Kinu i želju za daljnjim učenjem
  4. Opcionalno – dodatni materijali koje biste voljeli podijeliti s organizatorom, kao što su vaši radovi itd…

Za više informacija posjetite službenu web stranicu: https://www.huawei.com/minisite/seeds-for-the-future/program.html

Visoko učilište Algebra

Zašto je Algebra siguran izbor za tvoju budućnost?

Vjetar u
leđa

Kod nas ćeš naučiti sve o informacijskim tehnologijama, području za kojim potražnja stalno raste. Vjerujemo da ćemo ti tako osigurati podlogu za osobni razvoj i učiniti te metom poslodavaca.

Moderna metodologija

Odbijamo stajati na mjestu u svijetu koji se sve brže i brže mijenja. Jako pazimo da svaki studijski program bude u skladu s modernim trendovima i ide u korak s vremenom.

Kvaliteta bez premca

Ponosni smo na brojna priznanja i status najkvalitetnijeg stručnog studija u Hrvatskoj. Iz godine u godinu se trudimo opravdati ukazano povjerenje, jer znamo da tvoja budućnost ovisi o tome. Zato svoju zadaću ne shvaćamo olako.

Newsletter

Želiš biti u tijeku sa svim novostima vezanim uz Algebru? Prijavi se na naš newlsetter.

Image for Tim “The Great 5” pobjednik ICDC Challenge Hackathona
Naslovnica

Tim “The Great 5” pobjednik ICDC Challenge Hackathona

Visoko učilište Algebra ove godine bilo je, po prvi puta, domaćin hackathona u sklopu međunarodnog natjecanja u kreativnom dizajnu The International Creative Design Challenge (icdchallenge.com). Tijekom pet dana, četiri peteročlana tima studenata – po dva sa studija komunikacija i medijskog dizajna Sveučilišta Hanze te preddiplomskog studija dizajna na Visokom učlištu Algebra – natjecalo se u izradi kreativnog rješenja za uređenje brand key storea za ovogodišnjeg klijenta hackathona, adidas. Svi timovi imali su podršku mentora, a žiri je, nakon razmatranja svih predloženih rješenja, pobjednicima proglasio kreativni prijedlog jednog od nizozemskih timova studenata, tima koji se nazvao „The Great 5“.

#icdc #adidas #creativechallenge #designbattle #battleoftheschools

#designchallenge #Hanze #algebrauniversity

Zašto je Algebra siguran izbor za tvoju budućnost?

Vjetar u
leđa

Kod nas ćeš naučiti sve o informacijskim tehnologijama, području za kojim potražnja stalno raste. Vjerujemo da ćemo ti tako osigurati podlogu za osobni razvoj i učiniti te metom poslodavaca.

Moderna metodologija

Odbijamo stajati na mjestu u svijetu koji se sve brže i brže mijenja. Jako pazimo da svaki studijski program bude u skladu s modernim trendovima i ide u korak s vremenom.

Kvaliteta bez premca

Ponosni smo na brojna priznanja i status najkvalitetnijeg stručnog studija u Hrvatskoj. Iz godine u godinu se trudimo opravdati ukazano povjerenje, jer znamo da tvoja budućnost ovisi o tome. Zato svoju zadaću ne shvaćamo olako.

Newsletter

Želiš biti u tijeku sa svim novostima vezanim uz Algebru? Prijavi se na naš newlsetter.

Image for Obavijest o punktovima za testiranje ( COVID-19) prije Brucošijade!
Naslovnica

Obavijest o punktovima za testiranje ( COVID-19) prije Brucošijade!

Još nas samo jedan dan dijeli do Algebrine brucošijade u Vintage Industrial baru, gdje će nas zabavljati band Pips Chips & Videoclips i house DJ!

Ukoliko niste još kupili svoju kartu, požurite jer ih ostalo još jako malo. Link za kupovinu karata s info kako do % za naše studente nalazi se na linku: https://bit.ly/30CDg1X.

Sukladno trenutno važećim epidemiološkim mjerama propisanim od strane HZJZ-a za sprečavanje zaraze COVID 19, ulaz na Brucošijadu, 5.11.2021. bit će dozvoljen samo posjetiteljima koji uz važeću ulaznicu imaju:

  1. EU digitalnu COVID potvrdu o cijepljenju
  2. EU digitlanu COVID potvrdu ukoliko su nedavno preboljeli COVID 19
  3. ili imaju negativan test na SARS-COV-2. Negativan test mora sadržavati QR kod.

Negativan nalaz brzog antigenskog testa ne smije biti stariji od 48 sati od trenutka uzimanja brisa, a potvrda se izdaje na razdoblje od 48 sati od uzimanja uzorka. Negativan nalaz PCR testa ne smije biti stariji od 72 sata od trenutka uzimanja brisa, a potvrda se izdaje na razdoblje od 72 sata od uzimanja uzorka.

Algebrina brucošijada prati sve epidemiološke mjere, pa ćemo tako kako smo i prvobitno najavili SUTRA,5.11.2021. organizirati punktove za testiranje u dva termina na sljedećim lokacijama za one koji nemaju jednu od tri gore navedene potvrde:

    • Visoko učilište Algebra u razdoblju od 11-13 sati ( vani u malom šatoru)
    • Ispred Vintage Industrial bara – u razdoblju od 18.15-19.15
    • Cijena testiranja iznosi: 60kn i plaća ju posjetitelj događanja osobno.

Kako bi ubrzali sami process testiranja na lokacijama, a samim time i brži ulaz, u prilogu vam šaljemo kratki pdf s postupkom prijave i QR kodom.

Veselimo se vidjeti vas!

Visoko učilište Algebra

Zašto je Algebra siguran izbor za tvoju budućnost?

Vjetar u
leđa

Kod nas ćeš naučiti sve o informacijskim tehnologijama, području za kojim potražnja stalno raste. Vjerujemo da ćemo ti tako osigurati podlogu za osobni razvoj i učiniti te metom poslodavaca.

Moderna metodologija

Odbijamo stajati na mjestu u svijetu koji se sve brže i brže mijenja. Jako pazimo da svaki studijski program bude u skladu s modernim trendovima i ide u korak s vremenom.

Kvaliteta bez premca

Ponosni smo na brojna priznanja i status najkvalitetnijeg stručnog studija u Hrvatskoj. Iz godine u godinu se trudimo opravdati ukazano povjerenje, jer znamo da tvoja budućnost ovisi o tome. Zato svoju zadaću ne shvaćamo olako.

Newsletter

Želiš biti u tijeku sa svim novostima vezanim uz Algebru? Prijavi se na naš newlsetter.

Image for Natječaj za izbor više nastavnika u naslovno zvanje
Naslovnica

Natječaj za izbor više nastavnika u naslovno zvanje

NATJEČAJ

  1. za izbor više nastavnika u naslovno zvanje predavač u području tehničkih znanosti, polje računarstvo
  2. za izbor više nastavnika u nastavno zvanje viši predavač u području tehničkih znanosti, polje računarstvo
  3. za reizbor više nastavnika u nastavno zvanje viši predavač u području društvenih znanosti, polje informacijske i komunikacijske znanosti

Pristupnici moraju ispunjavati uvjete definirane Zakonom o znanstvenoj djelatnosti i visokom obrazovanju (Narodne novine 123/03, 198/03, 105/04, 174/04, 2/07, 46/07, 45/09, 63/11, 94/13, 139/13 i 101/14), Odlukom o uvjetima za ocjenu nastavne i stručne djelatnosti u postupku izbora u nastavna zvanja (Narodne novine 20/12, 85/13 i 4/15) i Pravilnikom o uvjetima i postupku izbora u zvanja Visokog učilišta Algebra.

Prijava na natječaj s natječajnom dokumentacijom prilaže se u elektroničkom obliku (CD).

Rok za podnošenje prijava je 30 dana od objave natječaja u Narodnim novinama.

Na natječaj se pod jednakim uvjetima mogu prijaviti osobe oba spola.

Kandidati s nepotpunim i nepravovremenim poslanim prijavama ne smatraju se pristupnicima na natječaj.

Prijave s dokazima o ispunjavanju uvjeta natječaja dostaviti poštom na adresu: Visoko učilište Algebra, Zagreb, Ilica 242, s naznakom: »Za natječaj – izbor u zvanje«.

Zašto je Algebra siguran izbor za tvoju budućnost?

Vjetar u
leđa

Kod nas ćeš naučiti sve o informacijskim tehnologijama, području za kojim potražnja stalno raste. Vjerujemo da ćemo ti tako osigurati podlogu za osobni razvoj i učiniti te metom poslodavaca.

Moderna metodologija

Odbijamo stajati na mjestu u svijetu koji se sve brže i brže mijenja. Jako pazimo da svaki studijski program bude u skladu s modernim trendovima i ide u korak s vremenom.

Kvaliteta bez premca

Ponosni smo na brojna priznanja i status najkvalitetnijeg stručnog studija u Hrvatskoj. Iz godine u godinu se trudimo opravdati ukazano povjerenje, jer znamo da tvoja budućnost ovisi o tome. Zato svoju zadaću ne shvaćamo olako.

Newsletter

Želiš biti u tijeku sa svim novostima vezanim uz Algebru? Prijavi se na naš newlsetter.

Image for Tim Koržinek-Jurić-Kos pobjednici natječaja za dizajn vizualnog identiteta Gradske plinare Zagreb
Naslovnica

Tim Koržinek-Jurić-Kos pobjednici natječaja za dizajn vizualnog identiteta Gradske plinare Zagreb

Prvu nagradu na javno-pozivnom Natječaju za dizajn vizualnog identiteta Gradske plinare Zagreb odnio je tim u kojem je i naša predavačica sa studija dizajna: Koržinek-Jurić-Kos (Marko Koržinek, Izvorka Jurić, Jurica Kos) s konceptom pod nazivom “Toplina”.

Više pročitajte na linku: bit.ly/3jKF2F5

Čestitamo cijelom timu!👏👏👏

Zašto je Algebra siguran izbor za tvoju budućnost?

Vjetar u
leđa

Kod nas ćeš naučiti sve o informacijskim tehnologijama, području za kojim potražnja stalno raste. Vjerujemo da ćemo ti tako osigurati podlogu za osobni razvoj i učiniti te metom poslodavaca.

Moderna metodologija

Odbijamo stajati na mjestu u svijetu koji se sve brže i brže mijenja. Jako pazimo da svaki studijski program bude u skladu s modernim trendovima i ide u korak s vremenom.

Kvaliteta bez premca

Ponosni smo na brojna priznanja i status najkvalitetnijeg stručnog studija u Hrvatskoj. Iz godine u godinu se trudimo opravdati ukazano povjerenje, jer znamo da tvoja budućnost ovisi o tome. Zato svoju zadaću ne shvaćamo olako.

Newsletter

Želiš biti u tijeku sa svim novostima vezanim uz Algebru? Prijavi se na naš newlsetter.