Image for Digitalni marketing
Naslovnica
Stručni diplomski studij:

Digitalni marketing

Ukoliko te zanima kako steći hrvatsku i britansku diplomu (diplomu Visokog učilišta Algebra i diplomu Goldsmiths, University of London), saznaj više na linku koji slijedi:

Saznajte više
  • Broj 1 sustav osiguranja kvalitete u Hrvatskoj
  • Kreiramo digitalnu budućnost u Hrvatskoj već 25 godina
  • Međunarodna razmjena s više od 100 institucija
  • Čak 96% bivših studenata zaposli se u roku od 3 mjeseca od diplomiranja

Nastavi razvijati svoje vještine u području digitalnog marketinga. U dvije godine diplomskog studija koncentrirat ćemo se na 'širu sliku' i pripremiti te za strateško razmišljanje u kontekstu marketinga.

Napravi važan korak za svoju budućnost u svijetu digitalnog marketinga s Algebrinom diplomom koja otvara mnoga vrata, ne samo u Hrvatskoj.

Digitalni marketing brzo postaje jedna od najtraženijih grana u području ekonomije, što znači da s diplomom iz digitalnog marketinga sigurno nećeš provoditi vrijeme čekajući u redovima na burzi rada kao što to, nažalost, ponekad čine ekonomisti s „klasičnom“ diplomom.

Radi se o budućnosti marketinga, najzabavnijem i najkreativnijem poslu u području ekonomije koji danas možeš izabrati.

Sada je pravo vrijeme da uhvatiš ovaj brzi vlak i osiguraš si kartu u prvom razredu na putu prema zanimljivoj, dinamičnoj i unosnoj karijeri. Kada ti uručimo zasluženu diplomu, bit ćeš pravi guru digitalnog marketinga na operativnoj i taktičkoj razini! Ovladat ćeš svim danas popularnim i učinkovitim digitalnim kanalima i otkriti skrivene tajne struke slušajući predavače koji su vodeći stručnjaci u branši. Za stratešku razinu digitalnog marketinga te očekujemo na diplomskom studiju.

Preuzmi vodič za studente

Što ćeš naučiti na diplomskom studiju digitalnog marketinga


Na diplomskom studiju se nastavljaš usavršavati u području koje voliš. Prenijet ćemo ti napredna i aktualna znanja i vještine koje poslodavci danas traže. Da ti pokažemo o čemu se radi, naveli smo neke od njih:


Analiza društvenih mreža

Kako analizirati društvene mreže i koristiti se mrežnom metrikom.

Strategija digitalnog marketinga

Naučit ćeš osmisliti i provesti digitalna marketinška rješenja na strateškoj razini.

Metoda teorije igara

Saznat ćeš kako primijeniti teoriju igara u digitalnom marketingu.

Poslovna analiza

Usavršit ćeš se u interakcijskoj i poslovnoj analizi u digitalnom marketingu.

Sustavi poslovne inteligencije

Naučit ćeš kako se razvijaju sustavi ranog upozorenja za proračune sadašnje i buduće vrijednosti kupca, CRM i sustave preporuka.

Analiza podataka

Ovladat ćeš analizom podataka, poput povezivanja signala, događaja, opažanja.

Big Data

Naučit ćeš koristiti marketinški potencijal velikih skupova podataka.

Kvantitativna analiza

Savladat ćeš praktičnu primjenu kvantitativne analize i modeliranja u marketinškim istraživanjima.

Upravljanje timom

Ovladat ćeš vještinom upravljanja i organizacije tima ljudi odgovornih za digitalni marketinški projekt.

Upravljanje kampanjama

Usavršit ćeš planiranje i upravljanje digitalnim kampanjama.

Neki od poslova za koje te pripremamo

  • Specijalist za strateški digitalni marketing
    Budi osoba s odgovorima na sva pitanja kod pripreme budžeta, izbora kanala i pripreme kampanja.
  • Marketinški strateg na društvenim mrežama
    Očekuje te širok spektar aktivnosti vezan za najvažniji marketinški kanal gdje konkurencija svakodnevno jača.
  • Specijalist za analizu društvenih mreža
    O zaključcima koje donosi ovaj stručnjak ovisi razina uspjeha svake digitalne kampanje na društvenim mrežama.
  • Specijalist za vizualizaciju podataka
    Radit ćeš na prikazivanju kompleksnih podataka na pametan i dostupan način.
  • Specijalist za big data analizu
    Stručnjak koji pomaže donijeti ispravne poslovne odluke otkrivajući nepoznate poveznice, trendove tržišta, želje potrošača i skrivene obrasce u velikim skupovima podataka.

Primjer kolegija

Digitalna transformacija

Živimo li u doba digitalne revolucije? Kako je do nje došlo i koje su moguće posljedice? Kolegij digitalne transformacije bavi se ovim pitanjima i analizira razvoj društvenih mreža, interneta stvari i 'pametnih alata' koji su sveprisutni u današnjem društvu. Zakon tržišta koji stavlja naglasak na digitalno korisničko iskustvo, prisilio je mnoge tvrtke na digitalnu transformaciju. Govorit ćemo o njezinim karakteristikama i pokretačima. Promatrat ćemo i analizirati trendove i naučiti prepoznati prilike za djelovanje i razvoj na tržištu.

Saznaj više

Saznajte sve o programu

Preuzmite brošuru i otkrijte svoj svijet u kojem ćete ostvariti svoj potencijal. Otkrijte sve o studijskom programu, našim studentima i svemu što trebate znati.

  • Hidden
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Imaš pitanja? Mi imamo odgovore!

Kod pristupnika koji su završili stručni prijediplomski ili sveučilišni studij ali nisu taj studij završili u području ekonomije i području digitalnog marketinga bit će utvrđena obveza polaganja pripremnog programa. Sadržaj pripremnog programa određuje se u kvalifikacijskom postupku uvidom u dokumente pristupnika. Unutar pripremnog programa definirana su područja znanja i vještina odnosno obavezni sadržaj koji je nužno pohađati i položiti. Pristupnici koji će imati obvezu pohađanja i polaganja ispita pripremnog programa, u pravilu to moraju realizirati prije službenog upisa na studij. Cijena pripremnog programa nije uračunata u cijenu godišnje školarine već se dodatno naplaćuje, a prema Odluci o naknadama troškova, cijenama školarina i usluga ili cjenikom Škole POU Algebra.

Studenti Visokog učilišta Algebra danas rade u najboljim domaćim tvrtkama poput Ericssona Nikole Tesle, Spana, Infinuma, Pet minuta, Rimac Automobila Hrvatskog Telekoma, Vipneta, Infobipa i brojnih drugih, ali i u vodećim globalnim liderima kao što su Google, Amazon, Microsoft, Intel, IBM i Dell.

Da, studenti mogu tražiti priznavanje ispita iz kolegija položenih na drugoj visokoškolskoj ustanovi ukoliko je kolegij položen na istoj razini studija.

Studenti zamolbu za priznavanje ispita položenih na drugoj visokoškolskoj ustanovi predaju u pismenom obliku popunjavanjem obrasca zamolbe. Uz popunjeni obrazac zamolbe studenti trebaju predati ovjeren prijepis ocjena i ovjeren nastavni plan kolegija na drugoj visokoškolskoj ustanovi prema kojem traže priznavanje nekog ispita iz kolegija na Visokom učilištu Algebra.

Zamolbe se predaju prije početka studijske godine odnosno najkasnije 15 dana prije upisa godine u kojoj se održava kolegij za koji student traži priznavanje odnosno prije slanja upisnog lista. Niti jedan ispit položen na drugom studiju ne može biti priznat nakon što je završen upis studenta u pojedinom upisnom roku, odnosno nakon što je počelo odvijanje nastave u nekom semestru.

O zamolbama za priznavanje ispita položenih na drugoj visokoškolskoj ustanovi odlučuje Povjerenstvo za akademsko priznavanje na temelju suglasnosti predmetnog nastavnika odnosno nositelja kolegija za koji se traži priznavanje ispita.

Temeljem odobrene zamolbe studenti mogu ostvariti pravo na umanjenje školarine u novčanoj vrijednosti ECTS bodova priznatih kolegija, a ovisno o odabranom modelu plaćanja školarine.

Dva radna dana u tjednu (npr. ponedjeljak i četvrtak) od 17:00 do 22:00 sati, subotom od 8:00 do 16:30 sati.

DA. Naši redovni studenti imaju potpuno jednaka prava kao i studenti na bilo kojem državnom studiju. Dakle možeš računati na X-icu, subvencioniranu prehranu, subvencioniran smještaj u studentskom domu, mogućnost dobivanja državne stipendije ili pogodnosti u prijevozu ZET-om. Također tu je i zdravstvena zaštita studenata, rad preko studentskog centra i niz drugih pogodnosti koje imaju redovni studenti u Hrvatskoj.

Podijeli: Facebook Twitter