Image for Ishodi učenja na razini studijskog programa
Naslovnica

Ishodi učenja na razini studijskog programa

  • Broj 1 stručni studij u Hrvatskoj
  • Već 23 godina stvaramo digitalnu budućnost u Hrvatskoj
  • Međunarodna razmjena sa preko 100 sveučilišta
  • Diploma kojoj poslodavci vjeruju

Specijalistički diplomski stručni studij Digitalnog marketinga

Ishodi učenja na razini studijskog programa

OPĆI ISHODI UČENJA:

  1.  Vrednovati teorijska znanja do poznatih granica digitalnog marketinga te do dodirnih granica s drugim područjima (ekonomije, ali i psihologije, računarstva i dr.) koja mogu biti temelj stručnog (i znanstvenog) istraživanja u području digitalnog marketinga
  2.  Vrednovati i odabrati najbolju opciju temeljem rezultata u istraživanjima pri razvijanju novih znanja i procedura pri integriranju različitih područja istraživanja
  3. Upravljati složenim i promjenjivim uvjetima okruženja i odlukama o njihovom mijenjanju
  4. Odgovorno odabirati najbolje opcije u strateškom odlučivanju i uspješnom provođenju i izvršenju zadataka u nepredvidivim uvjetima uz društvenu i etičku odgovornost tijekom izvršenja zadataka te u konačnici i valorizirati posljedice rezultata tih zadataka
  5.  Preporučiti najbolju uporabu složenih metoda, kao i same složene metode potrebne u istraživanjima i inovativnimm procesima
  6.  Preporučiti optimalno rješenja za složenu komunikaciju i suradnju u različitim društvenim skupinama u nepredvidivim uvjetima
  7.  Valorizirati utjecaj društvenih, ekonomskih i tehnologijskih parametara na poslovanje, a kroz koje se može implementirati digitalni marketinški nastup
  8.  Preporučiti najbolje tehnologijsko rješenje iz perspektive svih zainteresiranih strana u složenim procesima digitalnog marketinga
  9.  Izabrati najbolju opciju kreativnih ideja za mjerljiv komunikacijski i marketinški cilj

STRUČNI ISHODI UČENJA:

  1.  Ocijeniti te odabrati opciju uporabe alata i kanala komunikacije u provođenju programa s ciljem čuvanja, jačanja i diferencijacije organizacije te postizanja optimalnih poslovnih ciljeva
  2.  Prosuditi okruženje te ocijeniti izazove s kojima se organizacija svakodnevno suočava, a ključni su za izgradnju željenog odnosa s dionicima
  3. Vrednovati upravljanje reputacijom s obzirom na konačan pozitivan ishod strateške komunikacije
  4.  Poduprijeti koncepciju organizacije digitalne agencije kao modernog oblika organizacije poslovanja u kojem se intenzivno koristi digitalna tehnologija
  5. Procijeniti tehnološke temelje i utjecaj promijene tehnologije na organizaciju te vrednovati poslovno-menadžerske aspekte organizacije digitalne agencije
  6. Utvrditi koncepciju upravljanja digitalnim kampanja kao modernog oblika povezivanja kupaca i proizvoda/usluga, prilikom kojeg se intenzivno koristi digitalna tehnologija
  7.  Kritički prosuđivati analizu, strukturiranje, bilježenje, korištenje i poslovnu interpretaciju podataka za potrebe poslovanja odnosno marketinga korištenjem raznih kanala te prihvaćanjem promjena koje se događaju u tehnologiji i društvu
  8.  Preporučiti optimalnu primjenu temeljnih konstrukata na kojima je bihevioralna ekonomija izgrađena za izradu i provođenje poslovnog, prodajnog i marketinškog koncepta
  9. Kritički prosuđivati proces odlučivanja i izbora u različitim ekonomskim kontekstima
  10.  Preporučiti i procijeniti praktičnu primjenu kreativnih analitičkih tehnika s ciljem podizanja razine kreativnosti i inovativnosti u marketingu
  11.  Kritički prosuđivati složeni proces i rezultat analize i vrednovanja tvrdnji, pronalaženja opravdanja za tvrdnje, usporedbe s drugim i/ili suprotnim tvrdnjama i generiranje prigovora tvrdnjama te zauzimanje stava.
  12.  Valorizirati provjeru elemenata mišljenja koji čine sastavni dio svakog zaključivanja: svrha; problem ili pitanje koje treba riješiti; pretpostavke; koncepti; empirijska utemeljenost (činjenice, dokazi); način zaključivanja; implikacije i posljedice te stajališta
  13.  Kritički prosuđivati znanja i vještine kreativnosti i kritičkog mišljenja koje omogućuju učinkovitu primjenu divergentnog i konvergentnog iznalaženja rješenja problema
  14.  Kritički prosuđivati komunikacijske i intelektualne vještine i sposobnosti nužne za učinkovitu analizu i procjenu mišljenja s ciljem njegova poboljšanja
  15.  Argumentirati mišljenje o privatnosti kao vrijednosti, moralnom zahtjevu i zakonskom pravu
  16.  Kritički prosuđivati objektivne razloge i subjektivne motive koji utječu na razotkrivanje podataka privatne prirode
  17.  Samoprocijeniti, procijeniti i odabrati načine razbijanja restriktivnih mentalnih sklopova uz razmatranje svih alternativnih rješenja
  18.  Vrednovati primjenu strukturiranih tehnika u marketingu
  19.  Preporučiti primjenu kvantitativne analize i modeliranja u marketinškim istraživanjima
  20.  Preporučiti primjenu metodologije i tehnika teorije igara u marketingu
  21.  Argumentirati mišljenje o potencijalu podataka na Internetu, potencijalu socijalnih mreža, foruma i ostalih servisa kao prodajnih kanala i izvora podataka za provođenje analiza u svrhu osmišljavanja adekvatnih strategija usmjerenih ka jačanju branda, prodajnih aktivnosti i jačanju lojalnosti poduzeću
  22.  Kritički prosuđivati zakonitosti mrežne analize i analize socijalnih mreža te njihovu primjenu na socijalnom CRM-u
  23.  Preporučiti primjenu metodologije i tehnika poslovne analize u globalnom i kompetitivnom ekonomskom okruženju
  24.  Kritički prosuđivati kampanju ili tvrtku kroz vrednovanje njenih sadašnjih i budućih klijenata
  25.  Kritički prosuđivati važnosti klijentskih podataka, integracije tih podataka kroz različite kanale te upravljanja istima pri osmišljavanju i implementacije doživljaja (customer experience)
  26.  Valorizirati ishode razumijevanja i interpretiranja komunikacijskog procesa, različitih oblika komunikacije te prezentacijskih vještina na poslovnu uspješnost
  27.  Vrednovati funkcionalnosti analitičkih softverskih alata za prikupljanje i pripremu podatka, za izvedbu preliminarne analize, za odabir algoritama za izradu modela te funkcionalnosti koje analitički softverski alati imaju za vizualizaciju i izradu izvješća
  28.  Kritički prosuđivati tehnike vizualizacije i eksplorativne analize podataka
  29.  Kritički prosuđivati praktične mogućnosti poslovne inteligencije u domeni planiranja proizvoda, segmentacije tržišta, sprečavanja prekida ugovornih odnosa, proračuna sadašnje i buduće vrijednosti kupca, razvoja sustava preporuka, razvoja sustava ranog upozorenja, razvoja CRM sustava, kao i metodologije upravljanja portfeljem
  30.  Valorizirati aktivno korištenje alata i analitičkih tehnika ekstrahiranja znanja iz velikih skupova podataka za potrebe planiranja marketinških aktivnosti
  31.  Argumentirati mišljenje o lojalnosti klijenta, kroz ranije faze prodajnog/marketinškog procesa, psihologiju klijenta (bez obzira kojim kanalom pristupa proizvodu/usluzi), o ukupnoj vrijednosti svakog klijenta, dugoročnosti pristupa i stalne prisutnosti na svim trenutnim i u budućnosti razvijenim odnosno prisutnim dodirnim točkama
  32.  Kritički prosuđivati digitalne medijske strategije u kampanjama interesnih organizacija
  33. Preporučiti strategiju i najbolje tehnike za ostvarenje interesa kojega pojedina skupina zastupa
Preuzmi vodič za studente

Saznajte sve o programu

Preuzmite brošuru i otkrijte svoj svijet u kojem ćete ostvariti svoj potencijal. Otkrijte sve o studijskom programu, našim studentima i svemu što trebate znati.

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Naši studenti

Podijeli: Facebook Twitter

BUDI IZVRSTAN U ONOM ŠTO VOLIŠ. ZAISKRI.

Prijavi se

Zašto je Algebra siguran izbor za tvoju budućnost?

Vjetar u
leđa

Kod nas ćeš naučiti sve o informacijskim tehnologijama, području za kojim potražnja stalno raste. Vjerujemo da ćemo ti tako osigurati podlogu za osobni razvoj i učiniti te metom poslodavaca.

Moderna metodologija

Odbijamo stajati na mjestu u svijetu koji se sve brže i brže mijenja. Jako pazimo da svaki studijski program bude u skladu s modernim trendovima i ide u korak s vremenom.

Kvaliteta bez premca

Ponosni smo na brojna priznanja i status najkvalitetnijeg stručnog studija u Hrvatskoj. Iz godine u godinu se trudimo opravdati ukazano povjerenje, jer znamo da tvoja budućnost ovisi o tome. Zato svoju zadaću ne shvaćamo olako.

Newsletter

Želiš biti u toku sa svim novostima vezanim uz fakultet? Prijavi se na naš newsletter.