Preuzmite brošuru i otkrijte svoj svijet u kojem ćete ostvariti svoj potencijal. Otkrijte sve o studijskom programu, našim studentima i svemu što trebate znati.

Naslovnica
Poslovi za koje je student osposobljen
- Broj 1 sustav osiguranja kvalitete u Hrvatskoj
- Kreiramo digitalnu budućnost u Hrvatskoj već 25 godine
- Međunarodna razmjena s više od 100 institucija
- Čak 96% bivših studenata zaposli se u roku od 3 mjeseca od diplomiranja
Popis poslova za koje je student osposobljen definiran je kroz analizu potreba poslodavaca za zanimanjima (oglašenim radnim mjestima). Pri tome je posebno uzeto u obzir koja radna mjesta poslodavci traže na pojedinoj razini stručne spreme, odnosno očekivanog trajanja obrazovanja. U nastavku su prikazana radna mjesta i poslovi u području digitalnog marketinga za koja poslodavci očekuju završen petogodšnji studij.
A) Radna mjesta
- Specijalist za digitalni marketing
- Specijalist za strateški digitalni marketing
- Specijalist za digitalno upravljanje brandom
- Voditelj digitalne agencije
- Marketinški strateg na društvenim mrežama
- Specijalist za upravljanje digitalnim marketinškim procesima
- Specijalist za interakcijsku i poslovnu analizu
- Specijalist za upravljanje digitalnim kampanjama
- Specijalist za analizu društvenih mreža
- Specijalist za digitalni marketing (data science)
- Specijalist za integraciju digitalnih podataka
- Specijalist za vizualizaciju podataka
- Specijalist za analizu podataka (data analyst)
- Specijalist za podatkovnu-poslovnu primjenu (data businessperson)
- Specijalist za big data analizu
B) Poslovi
Prikaz poslova za koje je student stručnog diplomskog studija “Digitalni marketing” osposobljen.
- provođenje analize mreža, posebno društvenih mreža s pripadajućom mrežnom metrikom
- provođenje interakcijske i poslovne analize u digitalnom marketingu
- osmišljavanje i provođenje strateške razine digitalnog marketinga
- planiranje i upravljanje digitalnim kampanjama
- poznavanje problematike integracije digitalnih podataka, kao i planiranje same integracije
- provođenje vizualizacije podataka u digitalnom marketingu
- provođenje analize podataka u digitalnom marketingu (povezivanje signala, događaja, opažanja, percepcije i podataka u vidljive obrasce i trendove, njihovo analiziranje i interpretacija)
- upravljanje procesima u digitalnom maretingu temeljem podatkovno-poslovne primjene (kako uvidi u podatke mogu utjecati na tvrtku?)
- optimalno korištenje marketinškog potencijala velikih skupova podataka (big data)
- donošenje odluka temeljem poznavanja ljudskog iracionalnog ponašanja te s tim u svezi ograničenosti u nekim segmentima odlučivanja i svijesnost o primjeni u procesu odlučivanja i izbora u različitim ekonomskim i marketinškim kontekstima
- praktična primjena kreativnih analitičkih tehnika s ciljem podizanja razine kreativnosti i inovativnosti u digitalnom marketingu
- praktična primjena strukturiranih i poslovnih analitičkih tehnika te metoda teorije igara u digitalnom marketingu
- praktična primjena kvantitativne analize i modeliranja u marketinškim istraživanjima
- provođenje vizualizacije i eksplorativne analize podataka u digitalnom marketingu
- prepoznavanje i preporuke internetskih potencijala za provedbu marketinških aktivnosti
- odabir tehnika poslovne inteligencije u domeni planiranja proizvoda, segmentacije tržišta, sprečavanja prekida ugovornih odnosa, proračuna sadašnje i buduće vrijednosti kupca, razvoja sustava preporuka, razvoja sustava ranog upozorenja, razvoja CRM sustava, upravljanja portfeljem i dr.
- upravljanjem reputacijom i korištenje raspoloživih online alata pri planiranju i provedbi istraživanja tržišta
- suverena primjena informatičkih tehnologija u službi digitalnog marketinga
- primjena kreativnih komunikacijskih koncepata kroz vizualne verbalne i neverbalne kanale
- planiranje i upravljanje marketinškim kampanjama putem društvenih mreža
- povećanje učinkovitosti digitalnog projekta kroz istraživanje, pronalaženje i korištenje podataka dobivenih interakcijskom analizom
- poznavanje sigurnosnih, pravnih i etičkih aspekata digitalnih marketinških projekata
- upravljanje i organizacija tima ljudi odgovornih za digitalni marketinški projekt
- poznavanje globalnih trendova u digitalnom marketingu
- poznavanje EU i globalnih uvjeta za elektroničko poslovanje i marketing
- uvođenje inovativnih marketinških rješenja upotrebom najnovijih tehnologija
- pomicanje granica novih i postojećih rješenja u digitalnom marketingu primjenom istraživanja i eksperimentom