Digitalni marketing
- Broj 1 stručni studij u Hrvatskoj
- Već 20 godina stvaramo digitalnu budućnost u Hrvatskoj
- Međunarodna razmjena sa preko 100 sveučilišta
- Diploma kojoj poslodavci vjeruju
Popis poslova za koje je student osposobljen definiran je kroz analizu potreba poslodavaca za zanimanjima (oglašenim radnim mjestima). Pri tome je posebno uzeto u obzir koja radna mjesta poslodavci traže na pojedinoj razini stručne spreme, odnosno očekivanog trajanja obrazovanja. U nastavku su prikazana radna mjesta i poslovi u području digitalnog marketinga za koja poslodavci očekuju završen petogodšnji studij.
A) Radna mjesta
- Specijalist za digitalni marketing
- Specijalist za strateški digitalni marketing
- Specijalist za digitalno upravljanje brandom
- Voditelj digitalne agencije
- Marketinški strateg na društvenim mrežama
- Specijalist za upravljanje digitalnim marketinškim procesima
- Specijalist za interakcijsku i poslovnu analizu
- Specijalist za upravljanje digitalnim kampanjama
- Specijalist za analizu društvenih mreža
- Specijalist za digitalni marketing (data science)
- Specijalist za integraciju digitalnih podataka
- Specijalist za vizualizaciju podataka
- Specijalist za analizu podataka (data analyst)
- Specijalist za podatkovnu-poslovnu primjenu (data businessperson)
- Specijalist za big data analizu
B) Poslovi
Prikaz poslova za koje je student specijalističkog diplomskog stručnog studija “Digitalni marketing” osposobljen.
- provođenje analize mreža, posebno društvenih mreža s pripadajućom mrežnom metrikom
- provođenje interakcijske i poslovne analize u digitalnom marketingu
- osmišljavanje i provođenje strateške razine digitalnog marketinga
- planiranje i upravljanje digitalnim kampanjama
- poznavanje problematike integracije digitalnih podataka, kao i planiranje same integracije
- provođenje vizualizacije podataka u digitalnom marketingu
- provođenje analize podataka u digitalnom marketingu (povezivanje signala, događaja, opažanja, percepcije i podataka u vidljive obrasce i trendove, njihovo analiziranje i interpretacija)
- upravljanje procesima u digitalnom maretingu temeljem podatkovno-poslovne primjene (kako uvidi u podatke mogu utjecati na tvrtku?)
- optimalno korištenje marketinškog potencijala velikih skupova podataka (big data)
- donošenje odluka temeljem poznavanja ljudskog iracionalnog ponašanja te s tim u svezi ograničenosti u nekim segmentima odlučivanja i svijesnost o primjeni u procesu odlučivanja i izbora u različitim ekonomskim i marketinškim kontekstima
- praktična primjena kreativnih analitičkih tehnika s ciljem podizanja razine kreativnosti i inovativnosti u digitalnom marketingu
- praktična primjena strukturiranih i poslovnih analitičkih tehnika te metoda teorije igara u digitalnom marketingu
- praktična primjena kvantitativne analize i modeliranja u marketinškim istraživanjima
- provođenje vizualizacije i eksplorativne analize podataka u digitalnom marketingu
- prepoznavanje i preporuke internetskih potencijala za provedbu marketinških aktivnosti
- odabir tehnika poslovne inteligencije u domeni planiranja proizvoda, segmentacije tržišta, sprečavanja prekida ugovornih odnosa, proračuna sadašnje i buduće vrijednosti kupca, razvoja sustava preporuka, razvoja sustava ranog upozorenja, razvoja CRM sustava, upravljanja portfeljem i dr.
- upravljanjem reputacijom i korištenje raspoloživih online alata pri planiranju i provedbi istraživanja tržišta
- suverena primjena informatičkih tehnologija u službi digitalnog marketinga
- primjena kreativnih komunikacijskih koncepata kroz vizualne verbalne i neverbalne kanale
- planiranje i upravljanje marketinškim kampanjama putem društvenih mreža
- povećanje učinkovitosti digitalnog projekta kroz istraživanje, pronalaženje i korištenje podataka dobivenih interakcijskom analizom
- poznavanje sigurnosnih, pravnih i etičkih aspekata digitalnih marketinških projekata
- upravljanje i organizacija tima ljudi odgovornih za digitalni marketinški projekt
- poznavanje globalnih trendova u digitalnom marketingu
- poznavanje EU i globalnih uvjeta za elektroničko poslovanje i marketing
- uvođenje inovativnih marketinških rješenja upotrebom najnovijih tehnologija
- pomicanje granica novih i postojećih rješenja u digitalnom marketingu primjenom istraživanja i eksperimentom
- Trajanje studija
- 4 semestara (2 godine)
- Trajanje semestra
- 15 radnih tjedana + 5 ispitnih tjedana
- Ukupan broj ECTS bodova
- 120
- Uštedi vrijeme i novac
- Pogodnosti za prijelaznike s drugih visokih učilišta
- Stručni naziv
- struč.spec.dig.mark. (stručni/a specijalist/specijalistica digitalnog marketinga)
- Mogućnosti financiranja
BUDI IZVRSTAN U ONOM ŠTO VOLIŠ. ZAISKRI.
Prijavi seZašto je Algebra siguran izbor za tvoju budućnost?
Vjetar u
leđa
Kod nas ćeš naučiti sve o informacijskim tehnologijama, području za kojim potražnja stalno raste. Vjerujemo da ćemo ti tako osigurati podlogu za osobni razvoj i učiniti te metom poslodavaca.
Moderna metodologija
Odbijamo stajati na mjestu u svijetu koji se sve brže i brže mijenja. Jako pazimo da svaki studijski program bude u skladu s modernim trendovima i ide u korak s vremenom.
Kvaliteta bez premca
Ponosni smo na brojna priznanja i status najboljeg stručnog studija u Hrvatskoj. Iz godine u godinu se trudimo opravdati ukazano povjerenje, jer znamo da tvoja budućnost ovisi o tome. Zato svoju zadaću ne shvaćamo olako.