Image for
Naslovnica

Alternativni marketinški kanali i metode

  • Predavanje 30
  • Vježbe 30
  • Samostalni rad 60
Ukupno 120

Naziv predmeta

Alternativni marketinški kanali i metode

Oznaka predmeta

21-04-513

Semestar

3

ECTS

4

Nastavnici i suradnici

Sadržaj i cilj

Ovaj je modul jedan od izbornih modula. U okviru ovog modula tematiziraju se eksperimentalni i manje poznati postupci, metode i načini primjene u području marketinga, posebice oni koje koriste takozvani hakeri rasta koji pokušavaju izbjeći prepreke (budžet, loše SEO pozicioniranje, jaka konkurencija, nedostatak marketinškog znanja) i hakirati praznine koje se može prepoznati samo dobrim poznavanjem psihologije i digitalnih alata. Radi se o znanju koje imaju stručnjaci digitalnog marketinga, a koje se ne može naučiti na fakultetu, već se prenosi usmenom predajom kao tajna zanata među pravim stručnjacima.

Ciljevi su ovog modula omogućiti studentima da:

• upoznaju najnovija interdisciplinarna otkrića u marketingu: posebice antropološka, psihološka i ona iz područja neuroznanosti te da primijene znanje u određenim situacijama,
• upoznaju specifične karakteristike novih generacija, kao i intenzitet, opseg i sadržaj društvenih, ekonomskih i političkih promjena te da primijene znanje u određenim situacijama.

Studentima je važno pohađati ovaj modul kako bi razvili strast za učenjem, ali i želju za istraživanjem, kritičkim promišljanjem i propitivanjem najnovijih saznanja u područjima digitalnog i tradicionalnog marketinga na temelju znanstvenih istraživanja iz područja sociologije, antropologije, psihologije, neurologije i marketinga. Navedena znanja primjenjuju se prilikom korištenja marketinškim alatima, u medijima i ostalim naporima zaobilaženja tradicionalnih i već odviše zagušenih marketinških kanala s ciljem ostvarenja kratkoročnih i dugoročnih rezultata koji se mjere povećanim brojem konverzija.

Literatura

Obvezna literatura:
1. Sinek, S. (2011) Start with Why: How Great Leaders Inspire Everyone to Take Action. [n.k.], London: Penguin Books.
2. Twenge, J. (2006) Generation Me - Revised and Updated: Why Today's Young Americans Are More Confident, Assertive, Entitled--and More Miserable Than Ever Before. [n.k.], New York, NY: Atria Books.
3. Twenge, M. (2017) iGen: Why Today's Super-Connected Kids Are Growing Up Less Rebellious, More Tolerant, Less Happy--and Completely Unprepared for Adulthood--and What That Means for the Rest of Us. [n.k.], New York, NY: Atria Books.
4. Moore, G. (2014) Crossing the Chasm: Marketing and Selling Disruptive Products to Mainstream. 3rd edn. New York NY: Harper Business.

Preporučena literatura:
1. Catmull, E. (2014) Creativity, Inc.: Overcoming the Unseen Forces That Stand in the Way of True Inspiration. [n.k.], London: Bantam Press.
2. Cialdini, R. (2021) Influence, New and Expanded: The Psychology of Persuasion. [n.k.], New York, NY: Harper Business.
3. Cialdini, R. (2016) Pre-Suasion: A Revolutionary Way to Influence and Persuade. [n.k.], Sevenoaks: Cornerstone Digital.
4. Weinschenk, G. and Weinschenk, S. (2019) I Love You, Now Read This Book. (It's About Human Decision Making and Behavioral Economics.). [n.k.], Edgar, WI: The Team W, Inc.
5. Weinschenk, S. (2013) How to Get People to Do Stuff: Master the art and science of persuasion and motivation. [n.k.], Indianapolis, IN: New Riders.
6. Krug, S. (2014) Don't Make Me Think, Revisited: A Common-Sense Approach to Web Usability (Voices That Matter). [n.k.], Indianapolis, IN: New Riders.
7. Weinschenk, S. (2009) Neuro Web Design: What Makes Them Click. [n.k.], Indianapolis, IN: New Riders.
8. (2021) Copyhackers, [Online]. Available at: https://copyhackers.com/ (Accessed: 5 May 2021)

Dodatna literatura:
1. (2021) Neuro Science Marketing, [Online]. Available at: https://www.neurosciencemarketing.com/blog/home (Accessed: 5 May 2021)
2. (2021) Pop Neuro Blog, [Online]. Available at: https://www.popneuro.com/neuromarketing-blog (Accessed: 5 May 2021)
3. (2021) Neuro Insight, [Online]. Available at: https://www.neuro-insight.com/casestudy/ (Accessed: 5 May 2021)
4. (2021) Walnut Unlimited, [Online]. Available at: https://www.walnutunlimited.com/our-thoughts/ (Accessed: 5 May 2021)
5. (2021) Campaign Monitor, [Online]. Available at: https://www.campaignmonitor.com/resources/guides/guide-to-gen-z-marketing-2019/ (Accessed: 5 May 2021)
6. (2021) We R Gen Z, [Online]. Available at: https://wergenz.com/category/blog/ (Accessed: 5 May 2021)
7. (2021) The Millennial Blogger, [Online]. Available at: https://themillennialblogger.com/ (Accessed: 5 May 2021)
8. (2021) Traackr, [Online]. Available at: https://www.traackr.com/blog (Accessed: 5 May 2021)

Minimalni ishodi učenja

  • Na temelju interdisciplinarnih nalaza iz područja neuroznanosti, antropologije i psihologije integrirati metode koje su primjenjive u području marketinga.
  • Primjenom neuromarketinga integrirati elemente komunikacijske izvedbe u okviru definiranih marketinških pristupa.
  • Integrirati karakteristike novih generacija u iskoristivu cjelinu koja služi kao osnova za oblikovanje marketinške komunikacije.
  • Formulirati vodeće poruke u kampanji brenda uzimajući u obzir alternativni i tradicionalni pristup u marketingu.

Željeni ishodi učenja

  • Na temelju interdisciplinarnih nalaza iz područja neuroznanosti, antropologije i psihologije predložiti postupke, alate i odgovarajući pristup za postizanje marketinških ciljeva.
  • Preporučiti marketinšku komunikaciju primjenom neuromarketinga.
  • Preporučiti marketinšku komunikaciju koja se temelji na nalazima novih generacija.
  • Preporučiti marketinšku kampanju za brend uzimajući u obzir alternativni i tradicionalni pristup u marketingu.
Preuzmi vodič za studente
Podijeli: Facebook Twitter