Image for
Naslovnica

CRM i marketing automatizacija

  • Predavanje 30
  • Vježbe 30
  • Samostalni rad 60
Ukupno 120

Naziv predmeta

CRM i marketing automatizacija

Oznaka predmeta

21-04-512

Semestar

3

ECTS

4

Sadržaj i cilj

Ovaj modul upoznaje studente s teorijskim i praktičnim osnovama upravljanja odnosima s klijentima (CRM) i marketinške automatizacije.
Cilj ovog modula je omogućiti studentima da nauče:
• načela i metodologije sustava CRM i marketinške automatizacije,
• kritički procijeniti funkcionalnosti sustava CRM u svrhu pružanja podrške ostvarivanju poslovnih ciljevima,
• preporučiti optimalni alat za pružanje podrške u izvedbi poslovnih procesa,
• procijeniti trendove i izazove u sustavu CRM i marketinškoj automatizaciji.
Tijekom semestra studenti će steći iskustvo na temelju poslovnih slučajeva i scenarija gdje upotreba sustava CRM i sličnih alata dodaje vrijednost poslovnim procesima. Studenti će naučiti gdje, kako i zašto se koristi CRM, detektirati prilike za njegovu implementaciju i upotrebu, te će steći dubinsko razumijevanje cjelokupnog tržišta i globalnih trendova te važnosti uporabe navedenih platformi. Nadalje, dodatni naglasak bit će na platformama s niskim kodom/bez koda kao osnovama za alate sustava CRM. Sadržaj predavanja i praktične nastave temelji se na najnovijim primjerima pravilnog/pogrešnog pristupanja sustavu CRM s lokalnog i globalnog tržišta u sklopu različitih industrija koji se usvajaju kroz rad i raspravu.

Prenosive vještine stečene pohađanjem ovog modula biti će izvrstan dodatak glavnim marketinškim vještinama razvijenim kroz druge module i značajno će doprinijeti razvoju studenta kao zaokruženih poslovnih ljudi. Pohađanjem ovog modula studenti se pripremaju za praktičan rad i zvanje marketinškog stručnjaka.

Literatura

Obvezna literatura:
1. Baran, R. J. and Galka, R. J. (2017) Customer Relationship Management: The Foundation of Contemporary Marketing Strategy, New York, NY: Routledge
2. Microsoft Inc. (2021) Microsoft Dynamics 365 training [Online]. Available at: https://docs.microsoft.com/en-us/dynamics365/get-started/training/ (Accessed 10 May 2021)
3. Salesforce (2021) Trailhead [Online]. Available at: https://trailhead.salesforce.com/en/home (Accessed 10 May 2021)
4. Salesforce (2021) Learning Centre [Online]. Available at: https://www.salesforce.com/eu/learning-centre/ (Accessed 10 May 2021)
5. HubSpot (2021) HubSpote Learning Center [Online]. Available at: https://app.hubspot.com/ (Accessed 10 May 2021)

Preporučena literatura:
1. Powerobjects (2021) Dynamics 364 University Training Catalog [Online]. Available at: https://powerobjects.com/courses/ (Accessed 10 May 2021)
2. Buttle. F. and Maklan, S. (2019a) Customer Relationship Management, 4th edn, Abingdon, OX: Routledge

Dodatna literatura:
1. Fatouretchi, M. (2019) The Art of CRM: Proven strategies for modern customer relationship management, Birmingham: Pactk Publishing
2. Peelen, E. (2013) Customer Relationship Management, 2nd edn, London: Pearson Education
3. Parekh, L (2021) Cracking the CRM Code: How to Prevent Failures in Buying, Implementing and Using CRM, Chenai: Notion Press


Minimalni ishodi učenja

  • Odrediti kako CRM dodaje vrijednost integriranim i složenim poslovnim procesima.
  • Procijeniti tehnologiju sustava CRM i rješenje za izvođenje zadanog poslovnog procesa.
  • Obrazložiti plan upravljanja projektom sustava CRM u sklopu određenog poslovnog procesa.
  • Kritički procijeniti važnost marketinške strategije u kontekstu alata za automatizaciju marketinga (MAT), prepoznati povezane izazove i zahtjeve.
  • Prepoznati razlike među dostupnim platformama s niskim kodom/bez koda i uspješno ih primijeniti u praksi.

Željeni ishodi učenja

  • Procijeniti utjecaj implementacije sustava CRM na poslovanje u sklopu zadanog primjera.
  • Prioritetizirati funkcionalne module sustava CRM za izvođenje zadanih poslovnih procesa i odrediti plan implementacije sukladno zadanim poslovnim ciljevima.
  • Odrediti plan implementacije i upravljanja projektom sustava CRM za integrirane poslovne procese.
  • Stvoriti i implementirati uspješnu strategiju na platformi MAT, prepoznati povezane izazove i ponuditi najbolje rješenje za uspješnu implementaciju.
  • Izraditi aplikacije s niskim kodom/bez koda i uspješno ih integrirati u postojeće okruženje sustava CRM.
Preuzmi vodič za studente
Podijeli: Facebook Twitter