Studij

Digitalni marketing

Digitalna transformacija

  • Predavanje 30
  • Vježbe 30
  • Samostalni rad 150
Ukupno 210

Naziv predmeta

Digitalna transformacija

Oznaka predmeta

11424

Semestar

3

ECTS

7

Nastavnici i suradnici

Cilj

Digitalna revolucija zahvatila je sve aspekte društva, kako pojedince tako i tvrtke no i države. Umrežavanje ljudi (social networks) i stvari (Internet of Things) pokreće vlade, poslovna i civilna društva, kao i prijatelje i obitelji. Koristimo (mobilne) uređaje te interaktivne i „pametne“ alate koji nam govore kome vjerovati, gdje ići i što kupiti. Mnoge tvrtke na različite načine prolaze vlastitu digitalnu transformaciju i vođene novim, digitalnim korisničkim iskustvom (Customer Experience) kao vanjskim pritiskom mijenjaju operativne modele, mijenjaju/prilagođavaju postojeće te izgrađuju nove digitalne poslovne i tržišne mogućnosti. Tako velik broj promjena nužnim nameće novi način razmišljanja o tome kako primijeniti i uskladiti tehnologiju, informacije, ponašanje i izbor. Takvo promišljenja traži uspostavljanje procesa kontinuirane ko-kreacije proizvođača, partnera i kupca u agilnom stvaranju nove vrijednosti. Cilj ovog kolegija je upoznati studente s karakteristikama, pokretačima i konceptom digitalne transformacije, pomoći im razumjeti trendove te ih naučiti prepoznati prilike i usvojiti procese digitalne transformacije poslovanja nužne za djelovanje i razvoj na današnjem tržištu.

Sadržaj

Uvod u digitalnu transformaciju. Digitalna agenda EU. Ključne poluge digitalne transformacije tvrtki. Digitalna ekonomija i digitalne platforme. Korisničko iskustvo - tehnke kreativnog razmišljanja. Digitalni portfolio. Osnove digitalnih poslovnih modela. Utjecaj umjetne inteligencije. Ključni pokazatelji (kpi) digitalnog poslovanja. Rizici digitalne transformacije poslovanja. Digitalna transformacija države. Monetizacija poslovnih digitalnih modela. Internet stvari (iot). Financiranje poslovnih modela u digitalno doba.

Obvezna literatura

skripte s predavanja i vježbi

Preporučena literatura

IBM Institute for Business Value: Digitalna Tranfomacija

Gartner, Inc.: Digital Business KPIs: Defining and Measuring Success

McKinseyInsights -online, industry specific

Minimalni ishodi učenja

  • Navesti ključne faktore digitalne transformacije društva iz perspektive korisnika te posljedično na proizvođače roba i usluga.
  • Navesti osnovne postavke digitalne ekonomije i platforme te pretpostavke digitalnih modela.
  • Obrazložiti razlike digitalne transformacije u preslagivanju Operativnog modela u odnosu na promjenu načina ponude vrijednosti korisniku.
  • Analizirati izazove monetizacije i poslovnih modela za digitalne produkte.

Željeni ishodi učenja

  • Obrazložiti utjecaj ključnih faktora digitalne transformacije društva iz perspektive korisnika te posljedično na proizvođače roba i usluga.
  • Kritički procijeniti utjecaj digitalne ekonomije i platforme te postavke digitalnih modela te obrazložiti nove mogućnosti koje se otvaraju implementacijom iste.
  • Na primjeru industrije i tvrtke razraditi mogućnosti digitalne transfomacije operativnog modela i ponude vrijednosti.
  • Izravno vrednovati ključne značajke i primijeniti znanje o primjeni različitih monetizacijskih opcija i digitalnih poslovnih modela.

BUDI IZVRSTAN U ONOM ŠTO VOLIŠ. ZAISKRI.

Prijavi se

Zašto je Algebra siguran izbor za tvoju budućnost?

Vjetar u
leđa

Kod nas ćeš naučiti sve o informacijskim tehnologijama, području za kojim potražnja stalno raste. Vjerujemo da ćemo ti tako osigurati podlogu za osobni razvoj i učiniti te metom poslodavaca.

Moderna metodologija

Odbijamo stajati na mjestu u svijetu koji se sve brže i brže mijenja. Jako pazimo da svaki studijski program bude u skladu s modernim trendovima i ide u korak s vremenom.

Kvaliteta bez premca

Ponosni smo na brojna priznanja i status najboljeg stručnog studija u Hrvatskoj. Iz godine u godinu se trudimo opravdati ukazano povjerenje, jer znamo da tvoja budućnost ovisi o tome. Zato svoju zadaću ne shvaćamo olako.

Newsletter

Želiš biti u toku sa svim novostima vezanim uz fakultet? Prijavi se na naš newsletter.