Digitalni podaci u marketingu - Digitalni marketing - Visoko Učilište
Studij

Digitalni marketing

Digitalni podaci u marketingu

  • Predavanje 30
  • Vježbe 30
  • Samostalni rad 90
Ukupno 150

Naziv predmeta

Digitalni podaci u marketingu

Oznaka predmeta

20-04-004

Semestar

1

ECTS

5

Nastavnici i suradnici

Cilj

Cilj predmeta je razviti u studenata svijest o načinu pristupa analizi, strukturiranju, bilježenju, korištenju i poslovnoj interpretaciji digitalnih podataka za potrebe poslovanja odnosno marketinga iz raznih izvora uz prihvaćanje promjena koje se događaju u tehnologiji i društvu, posebice u komunikacijama i komuniciranju. Važnost ovog pristupa temelji se na evidentnoj stalnoj promjeni paradigme tržišta kroz globalizaciju, nove tehnologije te pozicije svih sudionika u tom tržištu. Premise predmeta su pojasniti studentima zašto i kako upravljati digitalnim podacima u marketingu, kako se prati korisnički put (customer journey), kako se način pristupa podacima mijenjao kroz vrijeme (i kako se i dalje mijenja) te kako se na temelju podataka gradi relevantnost marketinške poruke. Studenti se osim praktičnih koncepata upoznaju i sa modernim alatima i izvorima podataka i znanja. Studenti će nakon slušanja predmeta biti sposobni razviti konceptualne modele za procjenu sadašnje vrijednosti kupca, buduće vrijednosti kupca, koncept BSC modela, koncept modela za sprečavanje prekida ugovornog odnosa.

Sadržaj

Kolegij sadrži teme/predavanja koje odgovaraju dvosatnim predavanjima. Najmanje jedan termin rezerviran je za gostujuće predavanje koje će se uklopiti u završni blok predavanja obzirom na raspoloživost predavača.

Obvezna literatura

1. Data-Driven Marketing the 15 metrics everyone in Marketing should know - Mark Jeffry, Wiley

Preporučena literatura

1. Raskino, Waller (Gartner) „Digital to the core“
2. Seybold „The Customer Revolution“
3. Brown, Tim „Change by Design“
4. Hsieh, Tony „Delivering Happyness“
5. Klepac, Kopal, Mršić „Developing Churn Models Using Data Mining Techniques and Social Network Analysis“
6. Lindstrom „Buyology“
7. Baker, Stephen „Numerati“

Minimalni ishodi učenja

  • Razumjeti potencijale internih i eksternih izvora digitalnih podataka, kao i njihovo dodatno oblikovanje u svrhu kreiranja konceptualnih rješenja prilikom upravljanja životnim ciklusom kupca.
  • Kreirati konceptualno rješenje za prospective customer value, retrospective customer value.
  • Profilirati klijente temeljem podataka primjenjujući analitičke metode.
  • Razumjeti test drive concept
  • Izraditi marketinšku kampanju koristeći neku od marketinških metrika.

Željeni ishodi učenja

  • Za određenu poslovnu namjenu identificirati interne i eksterne izvore digitalnih podataka o kupcima ili industriji ili populaciji općenito, te ih konceptualno oblikovati za eksrtrakciju informacija o kupcima
  • U potpunosti vladati konceptima kreiranja konceptualnog rješenja za prospective customer value, retrospective customer value koji uključuje dizajn bihevioralnih varijabli iz podataka.
  • Profilirati kijente pomoću podataka i dizajnirati kampanju.
  • Napredno koristiti i strukturirati konceptualni model test drive concept.
  • Izraditi kompleksniju marketinšku kampanju koristeći niz marketinških metrika
Podijeli: Facebook Twitter

BUDI IZVRSTAN U ONOM ŠTO VOLIŠ. ZAISKRI.

Prijavi se

Zašto je Algebra siguran izbor za tvoju budućnost?

Vjetar u
leđa

Kod nas ćeš naučiti sve o informacijskim tehnologijama, području za kojim potražnja stalno raste. Vjerujemo da ćemo ti tako osigurati podlogu za osobni razvoj i učiniti te metom poslodavaca.

Moderna metodologija

Odbijamo stajati na mjestu u svijetu koji se sve brže i brže mijenja. Jako pazimo da svaki studijski program bude u skladu s modernim trendovima i ide u korak s vremenom.

Kvaliteta bez premca

Ponosni smo na brojna priznanja i status najkvalitetnijeg stručnog studija u Hrvatskoj. Iz godine u godinu se trudimo opravdati ukazano povjerenje, jer znamo da tvoja budućnost ovisi o tome. Zato svoju zadaću ne shvaćamo olako.

Newsletter

Želiš biti u toku sa svim novostima vezanim uz fakultet? Prijavi se na naš newsletter.