Dizajn razmišljanja 1: kreativnost i kritičko mišljenje - Digitalni marketing - Visoko Učilište
Studij

Digitalni marketing

Dizajn razmišljanja 1: kreativnost i kritičko mišljenje

  • Predavanje 30
  • Vježbe 30
  • Samostalni rad 90
Ukupno 150

Naziv predmeta

Dizajn razmišljanja 1: kreativnost i kritičko mišljenje

Oznaka predmeta

20-04-012

Semestar

1

ECTS

5

Nastavnici i suradnici

Cilj

Primarni cilj kolegija jest osposobljavanje studenata za primjenu kreativnih analitičkih tehnika u poslovnom okruženju, s ciljem podizanja razine kreativnosti i inovativnosti u marketingu. Uz iznalaženje ideja, kreativne analitičke tehnike omogućavaju studentima rješavanje poslovnog problema na drugačiji, konstruktivan način. Osim toga, cilj ej ovog kolegija pomoću studentima u razumijevanju temeljnih načela potrebnih za donošenje promišljenih i utemeljenih odluka. Znanje usvojeno kroz ovaj kolegij pomoći će studentima u razvoju vještina kritičkoga mišljenja te u neutraliziranju utjecaja iracionalnog i subjektivnog rezoniranja, heuristika, pristranosti i logičkih pogrešaka u zaključivanju i poslovnom odlučivanju. Vještine usvojene i razvijene kroz ovaj kolegij moći će se primijeniti u svim akademskim disciplinama, na radnome mjestu te u svakodnevnom životu.

Sadržaj

Instinktivne mentalne osobine, kreativnost - važnost intuicije i emocija, kreativne blokade kreativne analitičke tehnike/strategije, logičko rasuđivanje, logičke pogreške, kritičko mišljenje, Paule-Elder metoda.

Obvezna literatura

Korkut, D., Kopal, R. (2018): Kreativnost 4.0: evolucija i revolucija, Zagreb: Visoko učilište Algebra i Effectus studij financije i pravo - Visoko učilište.

Preporučena literatura

1. Michalko, M. (2006): Thinkertoys: A Handbook of Creative Thinking Techniques, 2nd edition, Ten Speed Press
2. Higgins, J. M. (2005): 101 Creativev Problem Solving Techniques: The Handbook of New Ideas for Business, New Management Pub Co., Revised edition.
3. Tina Seelig (2015) “Creativity”: InGenius: A Crash Course on Creativity.
4. Paul, R.; Elder, L. (2013): Critical Thinking: Tools for Taking Charge of Your Professional and Personal Life, 2nd edition.
5. Damer, E. T. (2008): Attacking Faulty Reasoning: A Practcal Guide to Fallacy-Free Argument.

Minimalni ishodi učenja

  • Kritički prosuditi značajke instinktivnih mentalnih osobina.
  • Preporučiti načine rješavanja poslovnih problema linearnim tehnikama grupe A.
  • Preporučiti načine rješavanja poslovnih problema linearnim tehnikama grupe B.
  • Preporučiti načine rješavanja poslovnih problema intuitivnim tehnikama.
  • Preporučiti načine rješavanja poslovnih problema tehnikama grupne inteligencije.
  • Procijeniti valjanost i pouzdanost argumenta i utvrditi snagu zaključka.
  • Kritički prosuditi koncept kritičkog mišljenja.

Željeni ishodi učenja

  • Ocijeniti razloge uvođenja kreativnih tehnika.
  • Kritički prosuditi praktičnu primjenu rješavanja poslovnih problema linearnim tehnikama grupe A.
  • Kritički prosuditi praktičnu primjenu rješavanja poslovnih problema linearnim tehnikama grupe B.
  • Kritički prosuditi praktičnu primjenu rješavanja poslovnih problema intuitivnim tehnikama.
  • Kritički prosuditi praktičnu primjenu rješavanja poslovnih problema tehnikama grupne inteligencije.
  • Usporediti različite vrste zaključaka.
  • Vrednovati metodološki okvir za analizu i kritiku.
Podijeli: Facebook Twitter

BUDI IZVRSTAN U ONOM ŠTO VOLIŠ. ZAISKRI.

Prijavi se

Zašto je Algebra siguran izbor za tvoju budućnost?

Vjetar u
leđa

Kod nas ćeš naučiti sve o informacijskim tehnologijama, području za kojim potražnja stalno raste. Vjerujemo da ćemo ti tako osigurati podlogu za osobni razvoj i učiniti te metom poslodavaca.

Moderna metodologija

Odbijamo stajati na mjestu u svijetu koji se sve brže i brže mijenja. Jako pazimo da svaki studijski program bude u skladu s modernim trendovima i ide u korak s vremenom.

Kvaliteta bez premca

Ponosni smo na brojna priznanja i status najkvalitetnijeg stručnog studija u Hrvatskoj. Iz godine u godinu se trudimo opravdati ukazano povjerenje, jer znamo da tvoja budućnost ovisi o tome. Zato svoju zadaću ne shvaćamo olako.

Newsletter

Želiš biti u toku sa svim novostima vezanim uz fakultet? Prijavi se na naš newsletter.