Image for
Naslovnica

Dizajn razmišljanje

  • Predavanje 30
  • Vježbe 30
  • Samostalni rad 60
Ukupno 120

Naziv predmeta

Dizajn razmišljanje

Oznaka predmeta

21-04-520

Semestar

4

ECTS

4

Sadržaj i cilj

Ovaj modul upoznaje studente s temeljnom filozofijom dizajnerskog promišljanja.
Cilj ovog modula je omogućiti studentima da nauče:
• kritički procijeniti metodologiju dizajnerskog promišljanja
• istražiti i razumjeti jedinstvene potrebe poslovne organizacije sukladno specifičnim izazovima
• razviti empatiju kod ciljane publike
• primijeniti dizajnersko promišljanje kao tehniku rješavanja problema,
• stvoriti fizičke prototipove / vizualni prikaz ideje.
Studentima je važno pohađati ovaj modu kako bi razvili vještinu dizajnerskog promišljanja, spremnost na preuzimanje rizika i sposobnost suočavanja s neuspjehom. Studenti će razviti dubinsko razumijevanje postupka dizajniranja i načina na koji se on može primijeniti u raznim poslovnim okruženjima.
Pohađanjem ovog modula studenti se pripremaju za praktičan rad i zvanje marketinških stručnjaka te stječu vještine rješavanja problema.

Literatura

Obvezna literatura:
1. Ideo.org (2015) The Field Guide to Human-Centered Design, 1st edn, [s.l.]: Ideo.org
2. IDEO (2021) Design Kit [Online]. Available at: https://www.designkit.org/ (Accessed: 13 May 2021)
3. Ideo.org (2021) Ideo.org [Online]. Available at: https://www.ideo.org/ (Accessed: 13 May 2021)

Preporučena literatura:
1. Brown, T. (2009) Change by Design: How Design Thinking Transforms Organizations and Inspires Innovation, New York, NY: HarperBusiness
2. Kelley, T. and Kelley, D. (2013) Creative Confidence: Unleashing the Creative Potential WIhtin Us All, Redfern, NSW: Currency
3. Kelley, T. and Littman, J. (2001) The Art of Innovation: Lessons in Creativity from IDEO, America's Leading Design Firm, 1st edn, Redfern, NSW: Currency

Dodatna literatura:
1. IDEO (2021) Design Thinking Resources [Online]. Available at: https://designthinking.ideo.com/resources (Accessed: 13 May 2021)
2. Frog (2021) Design Thinking Collective Action Toolkit [Online]. Available at: https://www.frogdesign.com/designmind/collective-action-toolkit-empowering-communities (Accessed: 13 May 2021)

Minimalni ishodi učenja

  • Kritički procijeniti problem iz perspektive dizajnerskog promišljanja.
  • Izraditi okvir dizajnerskog promišljanja i koncept za rješavanje određenog poslovnog problema.
  • Preporučiti odgovarajući pristup dizajnerskog promišljanja za rješavanje poslovnog problema.
  • Ocijeniti rješenja primjenom različitih metodologija implementacije dizajnerskog promišljanja.

Željeni ishodi učenja

  • Procijeniti zahtjeve i utjecaj dizajnerskog promišljanja u određenom poslovnom scenariju.
  • Kritički procijeniti uloge i način razmišljanja marketinškog tima te predložiti odgovarajući način djelovanja za primjenu okvira dizajnerskog promišljanja.
  • Isplanirati, upravljati i provesti metodologiju dizajnerskog promišljanja za rješavanje poslovnog problema.
  • Osmisliti inovativno rješenje i primijeniti ga u praksi.
Preuzmi vodič za studente
Podijeli: Facebook Twitter