
Dizajn razmišljanje
- Predavanje 30
- Vježbe 30
- Samostalni rad 60
Naziv predmeta
Dizajn razmišljanje
Oznaka predmeta
22-04-520
Semestar
4
ECTS
4
Nastavnici i suradnici
Sadržaj i cilj
Ovaj modul upoznaje studente s temeljnom filozofijom dizajnerskog promišljanja.
Cilj ovog modula je omogućiti studentima da nauče:
• kritički procijeniti metodologiju dizajnerskog promišljanja
• istražiti i razumjeti jedinstvene potrebe poslovne organizacije sukladno specifičnim izazovima
• razviti empatiju kod ciljane publike
• primijeniti dizajnersko promišljanje kao tehniku rješavanja problema,
• stvoriti fizičke prototipove / vizualni prikaz ideje.
Studentima je važno pohađati ovaj modu kako bi razvili vještinu dizajnerskog promišljanja, spremnost na preuzimanje rizika i sposobnost suočavanja s neuspjehom. Studenti će razviti dubinsko razumijevanje postupka dizajniranja i načina na koji se on može primijeniti u raznim poslovnim okruženjima.
Pohađanjem ovog modula studenti se pripremaju za praktičan rad i zvanje marketinških stručnjaka te stječu vještine rješavanja problema.
Literatura
Obvezna literatura:
1. Ideo.org (2015) The Field Guide to Human-Centered Design, 1st edn, [s.l.]: Ideo.org
2. IDEO (2021) Design Kit [Online]. Available at: https://www.designkit.org/ (Accessed: 13 May 2021)
3. Ideo.org (2021) Ideo.org [Online]. Available at: https://www.ideo.org/ (Accessed: 13 May 2021)
Preporučena literatura:
1. Brown, T. (2009) Change by Design: How Design Thinking Transforms Organizations and Inspires Innovation, New York, NY: HarperBusiness
2. Kelley, T. and Kelley, D. (2013) Creative Confidence: Unleashing the Creative Potential WIhtin Us All, Redfern, NSW: Currency
3. Kelley, T. and Littman, J. (2001) The Art of Innovation: Lessons in Creativity from IDEO, America's Leading Design Firm, 1st edn, Redfern, NSW: Currency
Dodatna literatura:
1. IDEO (2021) Design Thinking Resources [Online]. Available at: https://designthinking.ideo.com/resources (Accessed: 13 May 2021)
2. Frog (2021) Design Thinking Collective Action Toolkit [Online]. Available at: https://www.frogdesign.com/designmind/collective-action-toolkit-empowering-communities (Accessed: 13 May 2021)
Minimalni ishodi učenja
- Kritički procijeniti problem iz perspektive dizajnerskog promišljanja.
- Izraditi okvir dizajnerskog promišljanja i koncept za rješavanje određenog poslovnog problema.
- Preporučiti odgovarajući pristup dizajnerskog promišljanja za rješavanje poslovnog problema.
- Ocijeniti rješenja primjenom različitih metodologija implementacije dizajnerskog promišljanja.
Željeni ishodi učenja
- Procijeniti zahtjeve i utjecaj dizajnerskog promišljanja u određenom poslovnom scenariju.
- Kritički procijeniti uloge i način razmišljanja marketinškog tima te predložiti odgovarajući način djelovanja za primjenu okvira dizajnerskog promišljanja.
- Isplanirati, upravljati i provesti metodologiju dizajnerskog promišljanja za rješavanje poslovnog problema.
- Osmisliti inovativno rješenje i primijeniti ga u praksi.