
Inovativni projekt 2 - Razvoj proizvoda ili usluga
- Predavanje 6
- Vježbe 9
- Samostalni rad 165
Naziv predmeta
Inovativni projekt 2 - Razvoj proizvoda ili usluga
Oznaka predmeta
22-06-508
Semestar
2
ECTS
6
Nastavnici i suradnici
Sadržaj i cilj
Ovo je niz od tri međusobno povezana modula (Inovativni projekt 1-2-3)
Inovativni projekt 2 - Razvoj proizvoda / usluga
Cilj modula je slijediti plan razvoja proizvoda/usluge postavljen tijekom prethodnog modula, Inovativni projekt 1; koristeći Scrum ili drugu odgovarajuću metodologiju, timovi će svoj rad podijeliti na ciljeve koji se mogu postići unutar vremenski ograničenih iteracija (sprintova) u trajanju od dva tjedna.
U nizu sprint recenzija sa svojim mentorima, timovi će prikazati svoj posao i izvesti retrospektivu sprinta, kako bi osigurali kontinuirano poboljšanje. Naučit će razlikovati razvoj značajki za PoC, MVP i potpuno razvijeni proizvod. Slijedom lean pristupa razvoju inovacija, testirat će značajke razvijene sa njihovim segmentom kupaca u kontinuiranom komunikacijskom ciklusu. Ako se pokaže potrebnim, naučit će kada je poanta ustrajati u prevladavanju prepreka, a kada prepreka postaje iscrpljujuća značajka koju se mora maknuti na stranu, a ne se sa njom suočavati.
Paralelno s razvojem usluge, studenti će raditi na prodajnoj i marketinškoj strategiji predstavljanja svojih proizvoda. Naučit će razlikovati različite tipove korisnika i kako ciljati i motivirati one koji prvi prihvaćaju inovaciju. Razumjet će što znači vuča i kako to postići. U ovoj će fazi također naučiti o pokretanju vlastite tvrtke i/ili pokretanju nove linije usluga/proizvoda u postojećoj tvrtki.
Literatura
Obvezna literatura:
1. Ries, E. (2011) Lean Startup. 1st edn. New York City: Crown Publishing.
Preporučena literatura:
1. Trott, P. (2016) Innovation Management and New Product Development. 6th edn. Edinburgh Gate: Pearson.
2. Christensen, C. (2016) The Innovator’s Dilemma. Kindle edn. Boston: Harvard Business Review.
3. Wunkler S, Wattman, J. and Farber, D. (2016) Jobs to be Done. Illustrated edn. Broadway: Amacom.
2. Kim C. (2015) Blue Ocean Strategy. Revised edn. Boston: Harvard Business Review.
Minimalni ishodi učenja
- Provesti razvojni plan kako bi se proizveo digitalni proizvod/usluga.
- Kritički procijeniti upotrebu alata i tehnika za rješavanje problema u timskom okruženju, primijenjenih na inovativno rješenje.
- Implementirati i dizajnirati tehničku dokumentaciju koja podržava upotrebu alata i metoda odabranih za provedbu inovativnog rješenja u skladu s planom.
- Razviti prodajnu i marketinšku strategiju za inovativno rješenje.
Željeni ishodi učenja
- Primijeniti pristupe najbolje prakse tijekom provedbe razvojnog plana i proizvodnje digitalnih proizvoda/usluga.
- Koristiti scenarije najboljih praksi tijekom primjene alata i tehnika za rješavanje problema u timskom okruženju na inovativno rješenje koje se razvija.
- Koristiti pristupe najbolje prakse tijekom implementacije i dizajniranja tehničke dokumentacije koja podržava upotrebu alata i metoda odabranih za primjenu inovativnog rješenja.
- Koristiti pristupe najbolje prakse tijekom razvijanja prodajne i marketinške strategije za inovativno rješenje.