fbpx
Image for
Naslovnica

Inovativni projekt 3 - go to market strategije

  • Predavanje 6
  • Vježbe 9
  • Samostalni rad 165
Ukupno 180

Naziv predmeta

Inovativni projekt 3 - go to market strategije

Oznaka predmeta

22-06-509

Semestar

3

ECTS

6

Nastavnici i suradnici

Sadržaj i cilj

Inovativni projekt 3 - Go-to-market strategije

Cilj modula je da studentski timovi dovrše svoje inovativne proizvode/usluge. Uz pomoć nastavnika i mentora prvi će puta pokušati steći nove kupce. Koristeći široki sveučilišni ekosustav, dobit će smjernice za izgradnju partnerskih mreža potrebnih za uspješno lansiranje proizvoda.

Studenti će također naučiti koji su potrebni koraci u procesu zaštite intelektualnog vlasništva, kao i o pravnom okviru za regulaciju odnosa u timu. Pokazat će im se kako izgleda financijski put startup-a, koje su prednosti i nedostaci bootstrappinga za razliku od bankrollinga ili VC ulaganja.

Napokon, uz pomoć profesionalnih stručnjaka za komunikaciju, poradit će na usavršavanju svog završnog pitcha. Steći će vještine elevator pitcha, pitcha za investitore i prodajnog pitcha za široke publike. U posljednjem koraku modula predstavit će svoje nove proizvode/usluge pred širokom publikom investitora, tvrtki i poslovnih stručnjaka - njihovih potencijalnih budućih partnera, kupaca, ali i poslodavaca.

Sadržaj

Ovo je niz od tri međusobno povezana modula (Inovativni projekt 1-2-3)

Poduzetnički način razmišljanja osnažen digitalnim tehnologijama sve više postaje preduvjet za poboljšanje društva. Ovo poduzetničko razmišljanje može se podučavati, a osnove mogu motivirati pojedince da slijede svoje poslovne interese i/ili dodaju vrijednost postojećim poslovnim organizacijama. Ovi moduli pripremaju studente za buduću karijeru poduzetnika, bilo kao osnivača novih poduzeća ili unutar već uspostavljenih poduzeća i daju studentima praktične uvide u one aspekte poslovanja koji su posebno važni tijekom ranih faza razvoja poduzeća, te da ih učine učinkovitijima u upravljanje i razvoj start-up tvrtke. Oni također predstavljaju kamen temeljac za uspješno pokretanje i provedbu poduzetničkih projekata unutar već uspostavljenih organizacija.

Svrha ove serije modula je voditi i pomoći studentima da razmišljaju i djeluju poduzetnički; moduli će osnažiti studente da budu poduzetni i inovativni dok razvijaju vlastite poslovne ideje, ali u isto vrijeme usmjereni na digitalne tehnologije koje će funkcionirati kao pokretač njihovih projektnih ideja i poslovnih modela.

Iako poduzetništvo može biti teoretsko kao i bilo koje drugo polje istraživanja, ovaj modul ima izrazito praktičnu orijentaciju (učenje kroz rad) gdje će studenti učiti kroz organiziranje okvira, analitičkih alata i rasprava o slučajevima iz stvarnog života koji pružaju praktične smjernice u rješavanju te rješavanje uobičajenih problema i izazova u upravljanju osnivanjem i rastom tvrtke. Cilj modula je da studenti pokažu svoju sposobnost primjene specifičnih znanja i vještina za rad u timu kako bi razvili plan za stvarni inovativni i disruptivni novi poslovni pothvat u kontekstu digitalne ekonomije.

Ovaj niz od tri modula (Inovativni projekt 1-2-3) ocjenjuje se putem interdisciplinarnog timskog zadatka s vođenim individualnim sudjelovanjem za svakog studenta, a do kraja modula sudionici će znati kako se proaktivno nositi s nekima od najvažnijih uobičajeni izazovi uključeni u pokretanje novog poslovnog pothvata. Studenti će razviti vještine i uvide za procjenu, artikulaciju, usavršavanje i predstavljanje novog proizvoda ili usluge, bilo kao start-up poslovanja ili nove inicijative unutar postojeće tvrtke. Ovi moduli prikladni su za sve studente zainteresirane za inovacije i dizajn kao neophodne sastavnice novog poslovanja danas.

Studenti će dobiti jedinstvenu priliku da razumiju što je potrebno i kako funkcionira da se ideja pretvori u pravi posao, priliku da izbliza i osobno vide kako niz različitih kompetencija i aktivnosti treba pokriti za uspješan poslovni slučaj.

Ovi moduli ne samo da će studentima pružiti sjajno iskustvo u karijeri, već će im pomoći i u njihovu osobnom razvoju. Budući da mnoge digitalne uloge danas povezuju ICT i poduzetništvo, studenti će moći uživati ​​u najboljem od oba svijeta. Štoviše, moći će usvojiti stav rješavanja problema i shvatiti da je timski rad ono što danas čini moderne digitalne proizvode i usluge. Poticat ćemo timove da osmisle nove proizvode i usluge koje pokreće visoka tehnologija; umjetna inteligencija, IoT, strojno učenje i druge tehnologije.

Literatura

Obvezna literatura:
1. Ries, E. (2011) Lean Startup. 1st edn. New York City: Crown Publishing.

Preporučena literatura:
1. Trott, P. (2016) Innovation Management and New Product Development. 6th edn. Edinburgh Gate: Pearson.
2. Christensen, C. (2016) The Innovator’s Dilemma. Kindle edn. Boston: Harvard Business Review.
3. Wunkler S, Wattman, J. and Farber, D. (2016) Jobs to be Done. Illustrated edn. Broadway: Amacom.
2. Kim C. (2015) Blue Ocean Strategy. Revised edn. Boston: Harvard Business Review.

Preuzmi vodič za studente

Minimalni ishodi učenja

  • Provesti razvojni plan kako bi se proizveo konačni digitalni proizvod/usluga.
  • Kritički procijeniti konačno rješenje s obzirom na početno istraživanje tržišta i konceptualni model.
  • Provesti učinkovitu zaštitu intelektualnog vlasništva i regulaciju ugovora o odnosima unutar tima.
  • Primijeniti i dizajnirati tehničku dokumentaciju za konačno rješenje koristeći klasičnu ili agilnu razvojnu metodologiju i odgovarajuće standarde.
  • Uspješno predstaviti inovativno rješenje tržištu/investitorima i javnosti u skladu s odabranom metodom financiranja.

Željeni ishodi učenja

  • Primijeniti pristupe najbolje prakse tijekom provedbe razvojnog plana i proizvodnje konačnog digitalnog proizvoda/usluge.
  • Poboljšati konačno rješenje korištenjem pristupa najbolje prakse kako bi se uklapali savjeti za istraživanje tržišta i učestalo pilotiranje s korisnicima.
  • Koristiti najbolje prakse tijekom provedbe učinkovite zaštite intelektualnog vlasništva i regulacije ugovora o odnosima unutar tima.
  • Koristiti pristup najbolje prakse tijekom implementacije i dizajniranja tehničke dokumentacije za konačno rješenje, koristeći klasičnu ili agilnu metodologiju razvoja i odgovarajuće standarde.
  • Odabrati pristup financiranju i prezentaciji tržištu/ulagačima i javnosti koji će pružiti najbolje rezultate.
Podijeli: Facebook Twitter