Studij

Digitalni marketing

Inovativnost i razvoj proizvoda i usluga

  • Predavanje 15
  • Vježbe 30
  • Samostalni rad 90
Ukupno 135

Naziv predmeta

Inovativnost i razvoj proizvoda i usluga

Oznaka predmeta

20-04-006

Semestar

3

ECTS

5

Nastavnici i suradnici

Cilj

Za sve poslovne organizacije, a posebno one vezane uz tehnologiju u najširem smislu, razvoj novih proizvoda i usluga te uspješno upravljanje inovacijama osnovni je preduvjet dugoročnog razvoja i opstanka. Cilj predmeta jest upoznati studente s osnovnim konceptima, metodama, alatima i najboljim praksama u razvoju novih proizvoda i usluga kao složenom procesu koji zahtijeva multifunkcionalnu suradnju i interdisciplinarne vještine. Sudjelujući u raspravama i analizirajući studije slučajeva studenti će poznavanje temeljnih marketinških koncepata nadograditi dubljim razumijevanjem strateških i upravljačkih aspekata inovacija koje stvaraju vrijednost na postojećim i novim tržištima te omogućuju zadržavanje konkurentske prednosti i rast kompanije.

Sadržaj

Uvod u upravljanje inovacijama. Upravljanje inovacijama unutar kompanija. Inovacije i upravljanje intelektualnim vlasništvom. Upravljanje organizacijskim znanjem. Strateški savezi i mreže. Uvod u istraživanje i razvoj. Upravljanje istraživanjem i razvojem. Poslovni modeli. Strategija proizvoda i branda. Razvoj novih proizvoda. Razvoj novih usluga. Istraživanje tržišta i utjecaj na razvoj novih proizvoda. Upravljanje procesom razvoja novih proizvoda.

Obvezna literatura

Paul Trott: Innovation Management and New Product Development'', 6th edition, Pearson International, 2017

Preporučena literatura

Karl T. Ulrich and Steven D. Eppinger: „Product Design and Development“, 6th edition, McGraw-Hill Education, 2016

Peter F. Drucker: "Innovation and entrepreneurship", HarperBusiness, 2006

Velimir Srića: "Creativity and Innovation Management: A Storytelling Approach", Kindle Store on Amazon (digital book), 2016

Journal of Product Innovation Management

Minimalni ishodi učenja

  • Argumentirati važnost inovacija u stvaranju održive konkurentske prednosti i usporediti različite oblike zaštite intelektualnog vlasništva.
  • Utvrditi važnost upravljanja organizacijskim znanjem i usporediti različite oblike strateških saveza i transfera tehnologije te metoda za evaluaciju razvojno-istraživačkih projekata.
  • Kreirati poslovni model, interpretirati rezultate istraživanja tržišta i usporediti modele razvoja novih proizvoda.

Željeni ishodi učenja

  • Ocijeniti ulogu inovacija u stvaranju održive konkurentske prednosti i odabrati odgovarajući oblik zaštite intelektualnog vlasništva ovisno o konkretnom poslovnom kontekstu.
  • Preporučiti odgovarajuću inovacijsku strategiju i odabrati odgovarajući oblik strateške suradnje s drugim kompanijama u danom poslovnom kontekstu.
  • Ocijeniti prilike za inovaciju poslovnog modela i razvoj novih proizvoda i usluga te kritički preispitati ulogu istraživanja tržišta.
Podijeli: Facebook Twitter

BUDI IZVRSTAN U ONOM ŠTO VOLIŠ. ZAISKRI.

Prijavi se

Zašto je Algebra siguran izbor za tvoju budućnost?

Vjetar u
leđa

Kod nas ćeš naučiti sve o informacijskim tehnologijama, području za kojim potražnja stalno raste. Vjerujemo da ćemo ti tako osigurati podlogu za osobni razvoj i učiniti te metom poslodavaca.

Moderna metodologija

Odbijamo stajati na mjestu u svijetu koji se sve brže i brže mijenja. Jako pazimo da svaki studijski program bude u skladu s modernim trendovima i ide u korak s vremenom.

Kvaliteta bez premca

Ponosni smo na brojna priznanja i status najkvalitetnijeg stručnog studija u Hrvatskoj. Iz godine u godinu se trudimo opravdati ukazano povjerenje, jer znamo da tvoja budućnost ovisi o tome. Zato svoju zadaću ne shvaćamo olako.

Newsletter

Želiš biti u toku sa svim novostima vezanim uz fakultet? Prijavi se na naš newsletter.