Integrirana marketinška komunikacija

mr. sc. Vanja Vaniček, pred.

Mr.sc. Vanja Vaniček, rođena je u Karlovcu. Studirala je Marketing na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu, te zatim 2012. godine završila i Magistarski znanstveni studij iz područja ekonomskih znanosti, znanstveno polje Marketing (psihologija i ponašanje potrošača). Trenutno pohađa Doktorski studij Ekonomije i Poslovne ekonomije na Ekonomskom fakultetu u Rijeci. Posjeduje široko dugogodišnje profesionalno iskustvo u području marketinga, marketinških komunikacija, brand managementa, komunikacijske strategije, te analize ponašanja i unaprjeđenja iskustva korisnika. Ima široko iskustvo rada u raznim industrijama (oglašivačka agencija, telekom industrija, financije i bankarstvo, retail, energetika) a proteklih 14 godina karijeru gradi na rukovodećim marketinškim pozicijama. Posjeduje korporativno iskustvo rada na međunarodnoj strateškoj poziciji pokrivajući strateške komunikacijske projekte za 20 zemalja. Godina je aktivno uključena u organizaciju Effie natjecanja na hrvatskom tržištu kao članica organizacijskog odbora, te posjeduje višestruko iskustvo kao član Effie žirija (Effie Hrvatska žiri 2015. i 2017., Euro Effie Awards jury 2016. i 2019., Effie Worldwide - Global Best of the Best awards jury 2021).

Povezani kolegiji:



Digitalni marketing - Preddiplomski studij

Digitalni marketing
Integrirana marketinška komunikacija

Diplomski studij - Digitalni marketing

Digitalni marketing
Korisničko iskustvo
Podijeli: Facebook Twitter