Studij

Digitalni marketing

Upravljanje markom i reputacijom

  • Predavanje 15
  • Vježbe 30
  • Samostalni rad 120
Ukupno 165

Naziv predmeta

Upravljanje markom i reputacijom

Oznaka predmeta

20-04-016

Semestar

1

ECTS

6

Nastavnici i suradnici

Cilj

Cilj predmeta je približiti studentima koncept reputacije i objasniti koju ulogu ima u poslovanju organizacije. Studenti će imati priliku upoznati ključna područja upravljanja reputacijom, naučiti učinkovito upotrijebiti alate i kanale komunikacije u provođenju programa s ciljem čuvanja, jačanja i diferencijacije organizacije te postizanja optimalnih poslovnih ciljeva. Nadalje, studenti će se upoznati s pojmom i definicijom marke te će savladati različite strategije i taktike za upravljanje markom.

Sadržaj

Nastavni i pedagoški rad na predmetu temeljit će se na prikazu uspješnih i neuspješnih praksi iz područja upravljanja reputacijom, upravljanja markom, upravljanja komunikacijom, kriznog komuniciranja, upotrebe novih medija te analizi studija slučaja i diskusijama.

Obvezna literatura

1. Joep P. Cornelissen, Corporate Communication: A Guide to Theory and Practice, 5th Edition
2. Jean-Noël Kapferer, The New Strategic Brand Management: Advanced Insights and Strategic Thinking (New Strategic Brand Management: Creating and Sustaining Brand Equity) 5th Edition

Preporučena literatura

Dowling,G.R., Creaing Corporate Reputations;Oxford 2001.
Joep Cornelissen: Corporate communication: A guide to Theory and Practice; 2008., London (Second Edition)

Minimalni ishodi učenja

  • Vrednovati elemente i procese potrebne za uspostavljanje platforme efikasnog upravljanja markom.
  • Vrednovati elemente i procese za uspostavljanje platforme efikasnog upravljanja reputacijom na razini svih dionika.
  • Ocijeniti ulogu različitih alata i procesa za upravljanje markom na komunikacijskoj razini.
  • Preporučiti elemente i procese upravljanja reputacijom na taktičkoj razini.
  • Evaluirati procese i elemente upravljanja markom na strateškoj razini

Željeni ishodi učenja

  • Preporučiti strategiju za uspostavljanje platforme efikasnog upravljanja markom.
  • Preporučiti strategiju za uspostavljanje platforme efikasnog upravljanja reputacijom.
  • Preporučiti strategiju za upravljanje markom na komunikacijskoj razini.
  • Preporučiti procese upravljanja reputacijom na strateškoj razini
  • Preporučiti procese i elemente upravljanja markom na strateškoj razini
Podijeli: Facebook Twitter

BUDI IZVRSTAN U ONOM ŠTO VOLIŠ. ZAISKRI.

Prijavi se

Zašto je Algebra siguran izbor za tvoju budućnost?

Vjetar u
leđa

Kod nas ćeš naučiti sve o informacijskim tehnologijama, području za kojim potražnja stalno raste. Vjerujemo da ćemo ti tako osigurati podlogu za osobni razvoj i učiniti te metom poslodavaca.

Moderna metodologija

Odbijamo stajati na mjestu u svijetu koji se sve brže i brže mijenja. Jako pazimo da svaki studijski program bude u skladu s modernim trendovima i ide u korak s vremenom.

Kvaliteta bez premca

Ponosni smo na brojna priznanja i status najkvalitetnijeg stručnog studija u Hrvatskoj. Iz godine u godinu se trudimo opravdati ukazano povjerenje, jer znamo da tvoja budućnost ovisi o tome. Zato svoju zadaću ne shvaćamo olako.

Newsletter

Želiš biti u toku sa svim novostima vezanim uz fakultet? Prijavi se na naš newsletter.