Studij

Kreativno upravljanje dizajnom i komunikacijama

Studij Kreativnog upravljanja tržišnim komunikacijama

  • Broj 1 stručni studij u Hrvatskoj
  • Već 20 godina stvaramo digitalnu budućnost u Hrvatskoj
  • Međunarodna razmjena sa preko 100 sveučilišta
  • Diploma kojoj poslodavci vjeruju

Upravljanje dizajnom i komunikacijama složen je proces koji zahtjeva interdisciplinarna znanja i brojne sposobnosti koje na ovom studiju možeš u potpunosti usvojiti, razumjeti i razviti.

Tehnologijom nadahnuto vrijeme u kojem živimo postavlja pred nas nove izazove i traži nove načine za rješavanje sve kompleksnijih problema. Naravno, ovakve izazove treba razumjeti i usvajati, svakodnevno. Specijalistički diplomski stručni studij kreativnog upravljanja tržišnim komunikacijama priprema te baš za ovakve situacije. Znanja koja ćeš ovdje steći pomoći će ti da budeš dio digitalno transformiranog svijeta, u kojem samo stalna predanost inovacijama osigurava uspjeh.

Vođenje timova sastavljenih od najrazličitijih stručnjaka, ali i vođenje vlastitog posla tek su neke od vještina koje ćeš upoznati i usvojiti na ovom studiju. Tehnologija je danas uvjet poslovnog uspjeha, ali i tehnologija je ništa bez ljudi koji ju poznaju i razvijaju. Želimo ti pokazati svu važnost tehnologije u današnjem poslovnom okruženju, ali i naučiti te kako upravljati ljudima koji tu tehnologiju koriste. Isto tako, kako razumjeti i kako komunicirati s onima koji proizvode i usluge kojima ćeš upravljati moraju zavoljeti kako bi ih kupili i kako bi im ostali vjerni.

Naš je zadatak pokazati ti kako pokrenuti, voditi, procijeniti i finalizirati najzahtjevnije projekte i to u najrazličitijim područjima ili industrijama. Vjerujemo kako ćeš na kraju studija moći voditi kompleksne marketinške kampanje i donositi važne poslovne odluke.

Preuzmi vodič za studente

Što ćeš naučiti na studiju Kreativnog upravljanja tržišnim komunikacijama

Na dvogodišnjem diplomskom studiju Kreativnog upravljanja tržišnim komunikacijama upoznat ćeš se sa brojnim znanjima i vještinama neophodnim za uspjeh u sve složenijem svijetu dizajna i tržišnih komunikacija. Mnogi misle da znaju kako komunicirati, ali tek rijetki znaju komunicirati uspješno i – učinkovito. Naš studij pripremit će te za karijeru uspješnog i učinkovitog dizajnera; člana ili voditelja kreativnih timova u oglašivačkoj ili bilo kojoj drugoj industriji.

Studijski program je osmišljen kroz prožimanje najsuvremenijih umjetničkih, društvenih i tehnoloških spoznaja. Vjerujemo kako samo ovakav, širok i komparativan pristup može biti temelj za uspješnu karijeru u svijetu dizajna i tržišnih komunikacija.

Nastavni plan
Integrirana marketinška komunikacija i tržišni trendovi:

Ovladavanje integriranom marketinškom komunikacijom i procesima njenog upravljanja. Cjelovito razumijevanje svih elemenata marketinškog miksa i njihove korelacije. Razumijevanje promjena i trendova u međunarodnim socio-ekonomskim relacijama, sposobnost sinergijskih prilagodbi i iznalaženja optimalnih komunikacijskih rješenja.

Upravljanje idejama u tržišnim komunikacijama:

Upoznavanje sa procesima generiranja „velike ideje“ – kompleksnog kreativnog oruđa koje interakcijom emotivnih i racionalnih podražaja izaziva potencijalnog potrošača i dovodi do trenutka oduševljenja određenom uslugom ili proizvodom. Komunikacijske platforme su pokretač i potporanj svake uspješne robne marke.

Kreativne metode i tehnike u tržišnim komunikacijama:

Kreativnost i dizajn koji nisu učinkoviti nisu ni tržišno korisni. Očekivanja klijenata/naručitelja dizajna treba znati prepoznati i protumačiti. Ravnoteža između tržišnih očekivanja i kreativnih procesa je preduvjet uspješne komunikacije. Kroz ovaj kolegij naučit ćeš kako biti kreativan i „svoj“ i u zahtjevnim, tržištem uvjetovanim i nepredvidivim okolnostima.

Ponašanje potrošača:

Nauči razumjeti ponašanje potrošača u sve složenijim uvjetima četvrte industrijske revolucije. Uobičajena segmentacija potrošača i prepoznavanje „persona“ danas više nije dovoljno dobra. Potrošač se nalazi na najneočekivanijim mjestima, u digitalnom prostoru koji izmiče kontroli, mijenja se i prolazi kroz svakodnevne transformacije. Koncept „Things to be done“ kao način razumijevanja ponašanja potrošača sve više zamjenjuje tradicionalne demografske podloge za tržišnu segmentaciju.

Branding – korporativni identitet:

Razumjeti brand i njegov značaj jedan je od presudnih uvjeta za opstanak u tržišnoj utakmici, koji je snažno povezan sa dizajnom. Stjecanjem znanja o stvaranju veza između proizvoda i potrošača osvještavamo i spoznaje vezane uz ljudske želje, potrebe, motive, očekivanja, percepcije, racionalne i iracionalne impulse koji onda opet uvjetuju naš doživljaj određene robne marke.

Upravljanje procesima u tržišnim komunikacijama:

Upoznaj se s važnošću upravljanje procesima dizajniranja i stvaranja tržišnih komunikacija, sa problemima i nužnostima organiziranog, procesnog načina organizacije rada. Dubinski sagledaj analitički, metodički model optimiziranja i dokumentacije poslovnih procesa.

Napredne prezentacijske vještine:

Prezentacijske vještine vrlo su često presudan alat za uspjeh nekog projekta. Mnoge ideje jednostavno nikad ne bi postale uspješni projekti bez znanja o prezentacijskim tehnikama i bez suverenog korištenja stručne terminologije.

Poslovna etika u tržišnim komunikacijama:

Usvoji znanja o temeljnim pojmovima iz područja etike, posebice u kontekstu poslovnog svijeta. Nauči razlikovati pojmovne kategorije etike, morala, deskriptivne etike, kauzistike i poslovne etike. Ukratko, nauči kako poslovati na ispravan način!

Neki od poslova za koje te pripremamo:

  • Kreativni direktor/Creative Director
    Pozicija kreativnog direktora neophodna je u oglašivačkoj, medijskoj, izdavačkoj ali i svakoj drugoj industriji koja zahtjeva vizualno oblikovanje kreativnih koncepata. Kreativni direktor ključna je osoba pri stvaranju integralnih marketinških kampanji, jednako vješt u bavljenju tekstualnim i vizualnim sadržajima.
  • Marketing Director/Direktor marketinga
    Izuzetno odgovorna pozicija na kojoj moraš znati razviti marketinšku strategiju uključujući brojne ekonomske indikatore; od analize konkurencije do detaljne razrade i planiranja budžeta. Tvoje odluke imat će dalekosežne posljedice kako za proizvode i usluge koje vodiš tako i šire – ti stvaraš potrošačke trendove i utječeš na kupovne navike velikog broja ljudi.
  • Client Service Director/Direktor odnosa sa klijentima
    Odnosi sa klijentima vrlo su često presudni element za uspjeh neke tvrtke, ali i bilo kojeg projekta, usluge, ideje ili proizvoda. Osoba koja nadgleda i vodi odnose sa klijentima mora imati i pregovaračke i marketinške, ali i vrlo razvijene organizacijske sposobnosti. Analitički um i razumijevanje ljudskih interakcija neophodni su za uspjeh u ovom poslu.
  • Strategic Planner/Strateški planer
    Šira slika je ono što te pokreće. Tvoj doprinos organizaciji sastoji se u razumijevanju trendova, dubinskoj analizi svih aspekata poslovanja i naposljetku u hrabroj, originalnoj viziji razvoja koju ćeš znat argumentirati i preporučiti onima koji odlučuju. Jer, tvoja kvalitetna priprema često će biti odlučujuća pri donošenju vrlo važnih poslovnih odluka.

Primjer kolegija

Kreativne metode i tehnike u tržišnim komunikacijama

Što je to cross-cultural dizajn? Kompanije danas više no ikad prije šire svoja korisnička iskustva preko nacionalnih i kulturoloških granica. Cross-cultural dizajn je proces sukladan tim tendencijama, a riječ je o dizajnu tehnologija i komunikacije namijenjenih različitim kulturama, jezicima i stupnjevima kupovne moći. Takvim pristupom omogućuje se korisničko iskustvo neovisno o kulturološkim granicama. Trebamo li corss-cultural dizajn? Tehnologija i komunikacija su uvijek podložni kulturi u kojoj nastaju i koju onda povratno i stvaraju. Upravo stoga, korisnici sami na osnovu svojih kulturoloških spoznaja i interpretiraju proizvode koje koriste. Na ovom kolegiju ćeš naučiti kako definirati ciljanu skupinu za neki proizvod ili uslugu i kako razumjeti društvenu kulturu pojedinog potrošača.

BUDI IZVRSTAN U ONOM ŠTO VOLIŠ. ZAISKRI.

Prijavi se

Zašto je Algebra siguran izbor za tvoju budućnost?

Vjetar u
leđa

Kod nas ćeš naučiti sve o informacijskim tehnologijama, području za kojim potražnja stalno raste. Vjerujemo da ćemo ti tako osigurati podlogu za osobni razvoj i učiniti te metom poslodavaca.

Moderna metodologija

Odbijamo stajati na mjestu u svijetu koji se sve brže i brže mijenja. Jako pazimo da svaki studijski program bude u skladu s modernim trendovima i ide u korak s vremenom.

Kvaliteta bez premca

Ponosni smo na brojna priznanja i status najboljeg stručnog studija u Hrvatskoj. Iz godine u godinu se trudimo opravdati ukazano povjerenje, jer znamo da tvoja budućnost ovisi o tome. Zato svoju zadaću ne shvaćamo olako.

Newsletter

Želiš biti u toku sa svim novostima vezanim uz fakultet? Prijavi se na naš newsletter.