Studij

Kreativno upravljanje dizajnom i komunikacijama

Studij Kreativnog upravljanja tržišnim komunikacijama Visoke škole Agora, u procesu integracije u Visoko učilište Algebra

  • Broj 1 stručni studij u Hrvatskoj
  • Već 20 godina stvaramo digitalnu budućnost u Hrvatskoj
  • Međunarodna razmjena sa preko 100 sveučilišta
  • Diploma kojoj poslodavci vjeruju

Upravljanje dizajnom i komunikacijama složen je proces koji zahtjeva interdisciplinarna znanja i brojne sposobnosti koje na ovom studiju možeš u potpunosti usvojiti, razumjeti i razviti.

Od rujna 2018. ovaj će se studij u revidiranom i osuvremenjenom obliku izvoditi u okviru Visokog učilišta Algebra koje je integriralo Visoku školu Agora. Agora je studij akreditirala i uspješno izvodila više od desetljeća, a od jeseni on postaje jedan od Algebrinih najkreativnijih diplomskih studija.

Tehnologijom nadahnuto vrijeme u kojem živimo postavlja pred nas nove izazove i traži nove načine za rješavanje sve kompleksnijih problema. Naravno, ovakve izazove treba razumjeti i usvajati, svakodnevno. Specijalistički diplomski stručni studij kreativnog upravljanja tržišnim komunikacijama priprema te baš za ovakve situacije. Znanja koja ćeš ovdje steći pomoći će ti da budeš dio digitalno transformiranog svijeta, u kojem samo stalna predanost inovacijama osigurava uspjeh.

Vođenje timova sastavljenih od najrazličitijih stručnjaka, ali i vođenje vlastitog posla tek su neke od vještina koje ćeš upoznati i usvojiti na ovom studiju. Tehnologija je danas uvjet poslovnog uspjeha, ali i tehnologija je ništa bez ljudi koji ju poznaju i razvijaju. Želimo ti pokazati svu važnost tehnologije u današnjem poslovnom okruženju, ali i naučiti te kako upravljati ljudima koji tu tehnologiju koriste. Isto tako, kako razumjeti i kako komunicirati s onima koji proizvode i usluge kojima ćeš upravljati moraju zavoljeti kako bi ih kupili i kako bi im ostali vjerni.

Naš je zadatak pokazati ti kako pokrenuti, voditi, procijeniti i finalizirati najzahtjevnije projekte i to u najrazličitijim područjima ili industrijama. Vjerujemo kako ćeš na kraju studija moći voditi kompleksne marketinške kampanje i donositi važne poslovne odluke.

Što ćeš naučiti na studiju Kreativnog upravljanja tržišnim komunikacijama

Na dvogodišnjem diplomskom studiju Kreativnog upravljanja tržišnim komunikacijama upoznat ćeš se sa brojnim znanjima i vještinama neophodnim za uspjeh u sve složenijem svijetu dizajna i tržišnih komunikacija. Mnogi misle da znaju kako komunicirati, ali tek rijetki znaju komunicirati uspješno i – učinkovito. Naš studij pripremit će te za karijeru uspješnog i učinkovitog dizajnera; člana ili voditelja kreativnih timova u oglašivačkoj ili bilo kojoj drugoj industriji.

Studijski program je osmišljen kroz prožimanje najsuvremenijih umjetničkih, društvenih i tehnoloških spoznaja. Vjerujemo kako samo ovakav, širok i komparativan pristup može biti temelj za uspješnu karijeru u svijetu dizajna i tržišnih komunikacija.

Nastavni plan
Integrirana marketinška komunikacija i tržišni trendovi:

Ovladavanje integriranom marketinškom komunikacijom i procesima njenog upravljanja. Cjelovito razumijevanje svih elemenata marketinškog miksa i njihove korelacije. Razumijevanje promjena i trendova u međunarodnim socio-ekonomskim relacijama, sposobnost sinergijskih prilagodbi i iznalaženja optimalnih komunikacijskih rješenja.

Upravljanje idejama u tržišnim komunikacijama:

Upoznavanje sa procesima generiranja „velike ideje“ – kompleksnog kreativnog oruđa koje interakcijom emotivnih i racionalnih podražaja izaziva potencijalnog potrošača i dovodi do trenutka oduševljenja određenom uslugom ili proizvodom. Komunikacijske platforme su pokretač i potporanj svake uspješne robne marke.

Kreativne metode i tehnike u tržišnim komunikacijama:

Kreativnost i dizajn koji nisu učinkoviti nisu ni tržišno korisni. Očekivanja klijenata/naručitelja dizajna treba znati prepoznati i protumačiti. Ravnoteža između tržišnih očekivanja i kreativnih procesa je preduvjet uspješne komunikacije. Kroz ovaj kolegij naučit ćeš kako biti kreativan i „svoj“ i u zahtjevnim, tržištem uvjetovanim i nepredvidivim okolnostima.

Ponašanje potrošača:

Nauči razumjeti ponašanje potrošača u sve složenijim uvjetima četvrte industrijske revolucije. Uobičajena segmentacija potrošača i prepoznavanje „persona“ danas više nije dovoljno dobra. Potrošač se nalazi na najneočekivanijim mjestima, u digitalnom prostoru koji izmiče kontroli, mijenja se i prolazi kroz svakodnevne transformacije. Koncept „Things to be done“ kao način razumijevanja ponašanja potrošača sve više zamjenjuje tradicionalne demografske podloge za tržišnu segmentaciju.

Branding – korporativni identitet:

Razumjeti brand i njegov značaj jedan je od presudnih uvjeta za opstanak u tržišnoj utakmici, koji je snažno povezan sa dizajnom. Stjecanjem znanja o stvaranju veza između proizvoda i potrošača osvještavamo i spoznaje vezane uz ljudske želje, potrebe, motive, očekivanja, percepcije, racionalne i iracionalne impulse koji onda opet uvjetuju naš doživljaj određene robne marke.

Upravljanje procesima u tržišnim komunikacijama:

Upoznaj se s važnošću upravljanje procesima dizajniranja i stvaranja tržišnih komunikacija, sa problemima i nužnostima organiziranog, procesnog načina organizacije rada. Dubinski sagledaj analitički, metodički model optimiziranja i dokumentacije poslovnih procesa.

Napredne prezentacijske vještine:

Prezentacijske vještine vrlo su često presudan alat za uspjeh nekog projekta. Mnoge ideje jednostavno nikad ne bi postale uspješni projekti bez znanja o prezentacijskim tehnikama i bez suverenog korištenja stručne terminologije.

Poslovna etika u tržišnim komunikacijama:

Usvoji znanja o temeljnim pojmovima iz područja etike, posebice u kontekstu poslovnog svijeta. Nauči razlikovati pojmovne kategorije etike, morala, deskriptivne etike, kauzistike i poslovne etike. Ukratko, nauči kako poslovati na ispravan način!

Neki od poslova za koje te pripremamo:

  • Kreativni direktor/Creative Director
    Pozicija kreativnog direktora neophodna je u oglašivačkoj, medijskoj, izdavačkoj ali i svakoj drugoj industriji koja zahtjeva vizualno oblikovanje kreativnih koncepata. Kreativni direktor ključna je osoba pri stvaranju integralnih marketinških kampanji, jednako vješt u bavljenju tekstualnim i vizualnim sadržajima.
  • Marketing Director/Direktor marketinga
    Izuzetno odgovorna pozicija na kojoj moraš znati razviti marketinšku strategiju uključujući brojne ekonomske indikatore; od analize konkurencije do detaljne razrade i planiranja budžeta. Tvoje odluke imat će dalekosežne posljedice kako za proizvode i usluge koje vodiš tako i šire – ti stvaraš potrošačke trendove i utječeš na kupovne navike velikog broja ljudi.
  • Client Service Director/Direktor odnosa sa klijentima
    Odnosi sa klijentima vrlo su često presudni element za uspjeh neke tvrtke, ali i bilo kojeg projekta, usluge, ideje ili proizvoda. Osoba koja nadgleda i vodi odnose sa klijentima mora imati i pregovaračke i marketinške, ali i vrlo razvijene organizacijske sposobnosti. Analitički um i razumijevanje ljudskih interakcija neophodni su za uspjeh u ovom poslu.
  • Strategic Planner/Strateški planer
    Šira slika je ono što te pokreće. Tvoj doprinos organizaciji sastoji se u razumijevanju trendova, dubinskoj analizi svih aspekata poslovanja i naposljetku u hrabroj, originalnoj viziji razvoja koju ćeš znat argumentirati i preporučiti onima koji odlučuju. Jer, tvoja kvalitetna priprema često će biti odlučujuća pri donošenju vrlo važnih poslovnih odluka.

Primjer kolegija

Kreativne metode i tehnike u tržišnim komunikacijama

Što je to cross-cultural dizajn? Kompanije danas više no ikad prije šire svoja korisnička iskustva preko nacionalnih i kulturoloških granica. Cross-cultural dizajn je proces sukladan tim tendencijama, a riječ je o dizajnu tehnologija i komunikacije namijenjenih različitim kulturama, jezicima i stupnjevima kupovne moći. Takvim pristupom omogućuje se korisničko iskustvo neovisno o kulturološkim granicama. Trebamo li corss-cultural dizajn? Tehnologija i komunikacija su uvijek podložni kulturi u kojoj nastaju i koju onda povratno i stvaraju. Upravo stoga, korisnici sami na osnovu svojih kulturoloških spoznaja i interpretiraju proizvode koje koriste. Na ovom kolegiju ćeš naučiti kako definirati ciljanu skupinu za neki proizvod ili uslugu i kako razumjeti društvenu kulturu pojedinog potrošača.

BUDI IZVRSTAN U ONOM ŠTO VOLIŠ. ZAISKRI.

Prijavi se

Zašto je Algebra siguran izbor za tvoju budućnost?

Vjetar u
leđa

Kod nas ćeš naučiti sve o informacijskim tehnologijama, području za kojim potražnja stalno raste. Vjerujemo da ćemo ti tako osigurati podlogu za osobni razvoj i učiniti te metom poslodavaca.

Moderna metodologija

Odbijamo stajati na mjestu u svijetu koji se sve brže i brže mijenja. Jako pazimo da svaki studijski program bude u skladu s modernim trendovima i ide u korak s vremenom.

Kvaliteta bez premca

Ponosni smo na brojna priznanja i status najboljeg stručnog studija u Hrvatskoj. Iz godine u godinu se trudimo opravdati ukazano povjerenje, jer znamo da tvoja budućnost ovisi o tome. Zato svoju zadaću ne shvaćamo olako.

Newsletter

Želiš biti u toku sa svim novostima vezanim uz fakultet? Prijavi se na naš newsletter.