Image for Ishodi učenja na razini studijskog programa
Naslovnica

Ishodi učenja na razini studijskog programa

  • Broj 1 stručni studij u Hrvatskoj
  • Već 23 godina stvaramo digitalnu budućnost u Hrvatskoj
  • Međunarodna razmjena sa preko 100 sveučilišta
  • Diploma kojoj poslodavci vjeruju

Specijalistički stručni studij Dizajna

Ishodi učenja na razini studijskog programa

OPĆI ISHODI UČENJA:

  1.  Analizirati i razložiti probleme primjene, dorade i nove implementacije postojećih vizualnih sadržaja u širem poslovnom kontekstu te podržati adekvatna rješenja korištenjem tehnika kreativnog i kritičkog razmišljanja
  2.  Izvesti samostalno zahtjevniji tržišni projekt pri tome se vodeći postavljenim zahtjevima i standardima, primjenom modernih tehnologija, alata i metodologije,
  3. Prilagoditi razmišljanje i razradu vizualnih sadržaja prema formi, funkcionalnosti, upotrebi i platformi korištenja
  4.  Osvijestiti potrebu, te potom pripremiti plan zaštite intelektualnog vlasništva te razvitak aktivnosti na jačanju brand identiteta i cjelovite ideje koja stoji iza vizualnih sadržaja,
  5. Pristupiti novim trendovima, razvitku tehnologija i materijala na strukturiran način kojim osigurava samostalnost, logičnost pristupa rješavanju problema te kreiranje vizualnih rješenja koja izlaze izvan okvira poznatog i uobičajenog
  6.  Provesti proizvod ili motiv kroz stilske i psihološke postulate te dodatnim vizualnim razvojem ideje poduprijeti njegov cilj i poboljšati percepciju na tržištu

POSEBNI ISHODI UČENJA:

  1.  Predlagati rješenja kroz upotrebu trodimenzionalnih vizualizacija i animacija kojima se osigurava optimiziran i brži proces izrade vizualnog sadržaja u odnosu na dvodimenzionalne vektorske ili rasterske tehnike
  2. Analitički sintetizirati podatke, prepoznajući trendove i poruke kako bi kroz primjere iz tržišnih komunikacija komunicirali primjenjiva rješenja na tržištu
  3. Vrednovati poduzetničku ideju te predlagati adekvatne poslovne i organizacijske uvijete za njenu realizaciju u području kreativnih i kulturnih industrija
  4.  Oblikovati i izrađivati složene audio-video sadržaje koji uključuju specijalne efekte i animacije, koristeći se digitalnim alatima, a sve u skladu sa scenarijem, knjigom snimanja i razradom kadrova
  5. Respektiranjem specifičnosti digitalnih komunikacijskih kanala i platformi svoju ideju ili poruku optimizirati prema potrebama korisnika, brenda i očekivanog komunikacijskog učinka
  6. Konceptualizirati i kreirati vlastiti portfolio, sa optimiziranim zaštićenim radovima i strategijom plasmana kojom na željeni dinamičan način možemo komunicirati vlastite radove prema postizanju socijalne percepcije kreatora prema nekom cilju ili društvenoj grupi
Preuzmi vodič za studente

Saznajte sve o programu

Preuzmite brošuru i otkrijte svoj svijet u kojem ćete ostvariti svoj potencijal. Otkrijte sve o studijskom programu, našim studentima i svemu što trebate znati.

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Naši studenti

Podijeli: Facebook Twitter

BUDI IZVRSTAN U ONOM ŠTO VOLIŠ. ZAISKRI.

Prijavi se

Zašto je Algebra siguran izbor za tvoju budućnost?

Vjetar u
leđa

Kod nas ćeš naučiti sve o informacijskim tehnologijama, području za kojim potražnja stalno raste. Vjerujemo da ćemo ti tako osigurati podlogu za osobni razvoj i učiniti te metom poslodavaca.

Moderna metodologija

Odbijamo stajati na mjestu u svijetu koji se sve brže i brže mijenja. Jako pazimo da svaki studijski program bude u skladu s modernim trendovima i ide u korak s vremenom.

Kvaliteta bez premca

Ponosni smo na brojna priznanja i status najkvalitetnijeg stručnog studija u Hrvatskoj. Iz godine u godinu se trudimo opravdati ukazano povjerenje, jer znamo da tvoja budućnost ovisi o tome. Zato svoju zadaću ne shvaćamo olako.

Newsletter

Želiš biti u toku sa svim novostima vezanim uz fakultet? Prijavi se na naš newsletter.