Studij

Kreativno upravljanje dizajnom i komunikacijama

CRM - Vođenje klijenata

  • Predavanje 15
  • Vježbe 15
  • Samostalni rad 150
Ukupno 180

Naziv predmeta

CRM - Vođenje klijenata

Oznaka predmeta

12815

Semestar

3

ECTS

6

Nastavnici i suradnici

Cilj

Stjecanje uvida u upravljanja odnosom sa klijentima i važnosti upravljanja informacijama kojima strukturiramo uslugu ili proizvod na način koji najbolje odgovara potrebama klijenta.

Sadržaj

Upoznavanje studenata s konceptom CRM-a. Osposobljavanje studenata za razumijevanje uloge informacija i razmjene informacija između klijenta i izvođača. Uspostavljanje odnosa sa klijentom koji omogućava dobru razmjenu informacija te upoznavanje sa instrumentima koji se koriste u izvješćivanju klijenata o aktivnostima. Kreiranje poslovnog plana i ključnih sastavnica kao što su poslovno istraživanje, strategija cijena i ponuda, jedinstvenih prodajnih odlika (Unique Selling Proposition) te u konačnici IT alata koji se koriste za CRM i općenito upravljanje poslovanjem.

Obvezna literatura

Materijali sa predavanja i vezani članci

Minimalni ishodi učenja

  • Razumijevanje važnosti informacija u prodajnom procesu
  • Uspostavljanje kvalitetnog odnosa sa klijentom i komunikacijskih kanala
  • Poslovni plan i istraživanje
  • Strategija cijena, ponuda i jedinstvene prodajne odlike
  • IT Alati – CRM i ERP
  • Kreiranje poslovnog slučaja – praktični rad

Željeni ishodi učenja

  • Uvidjeti važnost informacija koje dobijamo od klijenta u cilju definiranja točne usluge i proizvoda koji mu trebamo isporučiti te na taj način riješiti njegove poslovne situacije zbog kojih nas angažira
  • Uspostaviti kvalitetan poslovni odnos sa klijentom, koji se zasniva na međusobnom razumijevanju i razmjeni informacija.
  • Definirati poslovni plan poduzeća i provesti ključna istraživanja prije pokretanja istog u cilju adekvatnog postavljanja ključnih poslovnih procesa.
  • Definirati idealnu cijenu za svoje proizvode i usluge te istaknuti specifičnost svoje usluge ili proizvoda u odnosu na konkurenciju.
  • Definirati elemente CRM i ERP alata i mogućnosti koje pružaju poslovnim subjektima.
  • Kreirati poslovni plan poduzeća i definirati ključne elemente prije pokretanja istog.
Podijeli: Facebook Twitter

BUDI IZVRSTAN U ONOM ŠTO VOLIŠ. ZAISKRI.

Prijavi se

Zašto je Algebra siguran izbor za tvoju budućnost?

Vjetar u
leđa

Kod nas ćeš naučiti sve o informacijskim tehnologijama, području za kojim potražnja stalno raste. Vjerujemo da ćemo ti tako osigurati podlogu za osobni razvoj i učiniti te metom poslodavaca.

Moderna metodologija

Odbijamo stajati na mjestu u svijetu koji se sve brže i brže mijenja. Jako pazimo da svaki studijski program bude u skladu s modernim trendovima i ide u korak s vremenom.

Kvaliteta bez premca

Ponosni smo na brojna priznanja i status najkvalitetnijeg stručnog studija u Hrvatskoj. Iz godine u godinu se trudimo opravdati ukazano povjerenje, jer znamo da tvoja budućnost ovisi o tome. Zato svoju zadaću ne shvaćamo olako.

Newsletter

Želiš biti u toku sa svim novostima vezanim uz fakultet? Prijavi se na naš newsletter.