Studij

Kreativno upravljanje dizajnom i komunikacijama

Dizajn multikultura

  • Predavanje 15
  • Vježbe 15
  • Samostalni rad 90
Ukupno 120

Naziv predmeta

Dizajn multikultura

Oznaka predmeta

12828

Semestar

3

ECTS

4

Nastavnici i suradnici

Cilj

Upoznati model dizajna različitih kulturoloških fenomena u kontekstu tržišne komunikacije.

Sadržaj

Dizajn multikultura - pojmovna razgraničenja. Procesi: utjecanje ili izravno usmjeravanje ponašanja odabrane publike, obuhvat svih zemalja za kojima potrošači imaju potrebu, uporaba svih oblika komunikacija, ostvarivanje sinergijskoga učinka uz ostvarivanje dugotrajnog odnosa s klijentima. Dizajn i oglašavanje, unapređenje prodaje. Strategijski pristup tehnologiji i dizajnu. Globalno tržište i trendovi, kulturalno i demografsko okružje, političko-pravni aspekti. Strategije na međunarodnim tržištima: isti proizvod/iste komunikacije, isti proizvod/različite komunikacije, drukčiji proizvod/iste komunikacije, drukčiji proizvod/drukčije komunikacije, novi proizvod/nove komunikacije. Model višeslojne komunikacije i uloga interneta u dizajnu multikultura.

Obvezna literatura

"Brand Bible: The Complete Guide to Building, Designing, and Sustaining Brands", Debbie Millman

Preporučena literatura

"Problem Solved", Michael Johnson / Phaidon
"How to catch the Big Idea", Ralf Langwost / Publicis
"Introducing Semiotics", Paul Cobley, Litza Jansz
"Designing Brand Identity: An Essential Guide for the Whole Branding Team", Alina Wheeler
"Hrvatski dizajn sad/Croatian Design Now", Victor Margolin, Fedja Vukić
"Stoljeće hrvatskog dizajna", Fedja Vukić
"Universal Principles of Design", William Lidwell, Kristina Holden, Jill Butler

Minimalni ishodi učenja

  • Postaviti temeljne pretpostavke brenda, elemente vizualnosti i komunikacije brenda.
  • Objasniti procese istraživanja i definiranja strategije brenda, formirati index dizajna srodnog područja, postaviti smjernice za verbalnu i vizualnu komunikaciju branda te pozicioniranje brenda.
  • Postaviti nove elemente vizualnosti i komunikacije brenda, dizajn branda i identitet proizvoda ili usluge.
  • Realizirati i argumentirano prezentirati nove elemente vizualnosti i komunikacije brenda, dizajn branda i identitet proizvoda ili usluge. Sastaviti završnu prezentaciju projekta.

Željeni ishodi učenja

  • Postaviti, vrednovati i interpretirati temeljne pretpostavke brenda. Kritički prosuditi elemente vizualnosti i komunikacije brenda.
  • Predvidjeti procese istraživanja i definiranja strategije brenda, formirati index dizajna srodnog područja, postaviti i kreativno osmisliti smjernice za verbalnu i vizualnu komunikaciju branda. Postaviti željeno pozicioniranje novog branda.
  • Postaviti nove elemente vizualnosti i komunikacije brenda, dizajn branda i identitet proizvoda ili usluge, s argumentiranim kreativnim učincima i logičkim ili mjerljivim očekivanim rezultatima nove strategije.
  • Realizirati i argumentirano prezentirati nove elemente vizualnosti i komunikacije brenda, dizajn branda i identitet proizvoda ili usluge, s argumentiranim kreativnim učincima i logičkim ili mjerljivim očekivanim rezultatima nove strategije. Sastaviti i zapaženo izvesti završnu prezentaciju projekta.
Podijeli: Facebook Twitter

BUDI IZVRSTAN U ONOM ŠTO VOLIŠ. ZAISKRI.

Prijavi se

Zašto je Algebra siguran izbor za tvoju budućnost?

Vjetar u
leđa

Kod nas ćeš naučiti sve o informacijskim tehnologijama, području za kojim potražnja stalno raste. Vjerujemo da ćemo ti tako osigurati podlogu za osobni razvoj i učiniti te metom poslodavaca.

Moderna metodologija

Odbijamo stajati na mjestu u svijetu koji se sve brže i brže mijenja. Jako pazimo da svaki studijski program bude u skladu s modernim trendovima i ide u korak s vremenom.

Kvaliteta bez premca

Ponosni smo na brojna priznanja i status najkvalitetnijeg stručnog studija u Hrvatskoj. Iz godine u godinu se trudimo opravdati ukazano povjerenje, jer znamo da tvoja budućnost ovisi o tome. Zato svoju zadaću ne shvaćamo olako.

Newsletter

Želiš biti u toku sa svim novostima vezanim uz fakultet? Prijavi se na naš newsletter.